16 Eylül 2020 Çarşamba

VERSACE 1969 LENS / NATURAL GREEN \ HARELİ YEŞİL LENS

 


Selam !

Keşfettiğim yeni bir lens markasına daha merhaba diyelim. 


Kutusuyla, içinden çıkan lens tutacağı ile, bileklik hediyesiyle çok özenli bir lens paketi. Sanmayın ki sadece bana gönderim için böyle, satın alan herkese bu şekilde gidiyor. 💓



Numaralı ve numarasız çeşitleri mevcut. 
Ben uzağı görmede problem yaşadığım için her zaman 
göz doktorumun ölçüm yaptığı dereceyi tercih ediyorum.
Sizde kafanıza göre almayın, önce ölçümlerinize baktırın daha sonra alın.

Lensli ve lenssiz olarak görmenizi istedim.
Kendi göz rengimde koyu yeşil tonlara sahip olduğu için
 lens bende çok doğal durdu. 




İncecik rahat bir kullanımı var . Parmağımın tam ucuna koyup bu şekilde takıyorum, daha kolayıma geliyor.




Yakından görüntüsü buda. Haresiz lensler daima tercihim oluyor, 
hem daha doğal ve gerçekci  duruyorlar.  Kuruluk veya yorgunluk yaşamadım gün boyu rahat oldu kullanması.


Hakkında merak ettikleriniz ve daha fazlasına
 bakıp incelemek için 


 


Sevgilerimle
💛


4 yorum:

  1. Rahat kullanimi olmasi onemli,,,lens de kaliteyi onemsiyorum...
    Guzel urunmus,,,tanitim icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba harelimi natural green

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁