9 Temmuz 2020 Perşembe

FARMASİ NUTRİPLUS COLLAGEN 💪

Merhaba !

Çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum.




Kolajen Nedir? Vücutta bol miktarda bulunan bir protein ve esas görevi ise dokulara esneklik sağlamak, eklem ve tendonları birbirine bağlayarak kasların, dokuların ve kemiklerin bir arada durmasını sağlamaya denir.

Kolajen çeşitleri: Kolajen tozu, kolajen hap ile kolajen içeren cilt bakımı kremleri ve maskeleridir.

Kimler Kullanmalı? Genellikle 30’lu yaşlardan sonra önerilmektedir. 30-40 yaşları arasında doğru ve zengin içerikli ürün ve takviyeleri düzenli bir şekilde kullanarak belirtilerin kendini daha geç göstermesi sağlanabilir.Hamileler lohusalar diyabetik hastalar doktorlarına danışmadan kullanmamalıdır.

Kolajen Kaybı Neden Olur? Sigara ve aşırı Alkol tüketimi, Aşırı stres, Şeker ve rafine edilmiş ürün tüketimi, Sağlıksız ve düzensiz beslenme, Uyku düzensizliği, Uzun süre güneş️ ışığına maruz kalma, Hava kirliliği ve Hareketsizlik cilde esneklik ve canlılık veren kolajenin azalmasına neden oluyor.

Ne İşe Yarar? Kolajen sayesinde cilt daha esnek bir hale gelir, kırışıklıklar azalır, kalp sağlığını korur, tırnakları güçlendirir, sindirim sistemini düzenler, gözü korur, kemikleri güçlendirir.

Hangi yiyeceklerde var? En çok kemik suyunda vardır, bu yüzden et yemeklerin suları ve paça çorbası çok değerlidir. Ayrıca Et, balık tavuk ve kırmızı meyve sebzelerdede bulunur.

Bendeki Etkileri?
İlk 5 gün içinde cildimde inanılmaz bir Nem bombası! Cildim yağlandı gibi bir his ama dokunuyorum yağ yok yumuşacık ve nemli ışıl ışıl. Tırnaklarım çabuk uzar zaten ama  bu sefer asla kırılmadılar! Daha sert ve sağlamlar. Saç dökülmem biraz daha azaldı sanki. Gün içinde 2 adet kullanılması tavsıye ediliyor fakat ben 1 kullanıp 1 aya tamamlamak istedim. Ona rağmen etkileri beni çok tatmin etti! Düzenli kullanımda karışıklara ve ince çizgileri gözle görülür şekilde azaltıyor. @farmasiofficial üyesi olduğum için 62₺ almıştım farmasiden iki aydır 70₺ gelişi var, biraz zamlanmış. Ama piyasadaki #collagen fiyatlarına göre çok çook iyi bence. 





Gelişinden almak isteyen yazabilir bana her zaman ♥️  
Kendinize güzel bakın ballar..





𝒮𝑒𝓋𝑔𝒾𝓁𝑒𝓇𝒾𝓂𝓁𝑒 !

4 yorum:

  1. Merak ediyordum bu ürünü. Teşekkür ederim madam :))

    YanıtlaSil
  2. Ayağım kırıldığında doktor sürekli paça çorbası iç demişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet genelde öyle derler, artık çözümü kolay hapları var :)

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁