22 Ekim 2018 Pazartesi

DESİO FOREST GREEN RENKLİ LENS & LENS SOLÜSYONU 👍



Merhaba! Sonunda benden beklenen,şiddetle istenen yazıyı yazabiliyorum
 bütün detaylı görselleriyle hemde. Lens kullanıcıları dikkat dikkat 😚

Yaklaşık orta okul yıllarımdan beri gözlerim bozuk, ilk okulda TV çok yakından izlediğim için olabilir :) İlk zamanlar gözlük kullanıyordum fakat zamanla gözlerimi yorduğunu burnumda hafifte olsa çerçeve ağırda olsa rahatsız etmeye başlamıştı.Yaklaşık 4-5 yıldır da lens kullanıyorum zaman ne kadar çabuk geçmiş vay beah ! Lensle ilgili kullanımı zorluklarıyla alakalı bir yazı bulmak isterseniz bloğumun ara bölümünden arattırıp okuyabilirsiniz.
💧
Dip Not: Kullanma nedenim miyop olmam (uzağı görememem) genellikle şeffaf lens kullanıyorum.Böyle nadiren de olsa aralarda renkli lens takmaktan da kendimi alamıyorum diyelim,değişiklik olsun diye deniyorum böyle çok çok beğenirsem rengini. Göz rengim koyu yeşil*ela arası.Lenssiz kendi göz rengimi merak edenler için👉 Tıktıkkk ...


Ambalajı falan çok sağlam kaliteli yapılmış ! ah şu İtalyanlar işi biliyorlar.😍


Göz numaramdan her zaman bir tık düşüğünü alıyorum her ikiside 3.25 ama ben 3.00 almışım.Şuanda arttı numaram mesela 3.50 olmuş 3.25 bazen 3.50 alıyorum şeffafda. Gözü yormamak adına aslında bir tık düşük numarayı almak aklınızda olsun📌,bazı doktorlar uyarıyor bazılarının umurunda olmuyor.

Ve yanında solüsyonuda hediye olarak geldi. Yapısını biotrue benzettim.
Çok güzel yumuşatıyor uzun süre gözde lensin kurumasını engelleyip rahat bir şekilde kaygan durup hareketini kolaylaştırıyor.



Tabisi 4 saatten fazla kullanıyoruz, sabah çıkıştan akşama kadar gibi bir süre içinde.
Ara ara gözlerimi dinlendirmek için 2-3 hafta gözlük taktığım zamanlarda oluyor,
buda doktor tavsiyesi üzerine yaptığım bir eylem 💁


Tatlış lens kabım :)




Bir dolu rengi var burada farklı görünüyor tavsiyem yabancı
 youtuberlara bakmanız yönünde.En azından renk hakkında 
daha iyi fikir sahibi olabilirsiniz.

💧


Bana bu zamana kadar,en doğal ,en gözde belli olmayan ve bombeli patlak durmayan lens markası olarak ( italyan markası olan) desio geliyordu. Gözde yok gibi duruyor rahat incecik hiçbir şekilde rahatsız etmeyen konforlu yapısı da cabası.

💧


Yakında, uzaktan,karanlıkta,güneşte sizler için her açıdan çekmeye çalıştım.😉




 

 





 


Bazılarında o göz dışından çıkan şeffaf kenarı hiç gözükmüyor bunun sebebi göz çapının tam uyması oturmasından kaynaklanıyor.En önemli noktalardan biride bu,güzel, tam hizalı uyum sağlaması için ve gözde oynamaması adına. Uzaktan lens olduğu asla anlaşılmıyor o derece doğal bir renk ve lens.Ama yakına gelen bir kişi dikkatli bakmayla çözebilir veya ilgili kişiler :) Çokta şey değil yani çözüp çözülmemesi benim açımdan. Bu durumu takanlar var,hatta öyle ki kompleks yapmış kişilere mutlaka denk gelmişizdir,''hayır benim göz rengim bu lens değil kendi gözüm '' diyenlere 😁😂 göz göre göre yalan söyleyenlere kısaca...

Vaktim olmadığı zamanlarda genellikle güvenerek lens siparişi verdiğim site lensoptik.com.tr/  oluyor. Şeffaf lenslerimide buradan alıyorum, desio lensimide buradan aldım,zaten başka bir yerde satışını göremedim .3 ay önce falan aldım,fiyat konusunda da uygun bir site, göz gezdirebilirsiniz.Akşam siparişi veriyorum ertesi sabah kapımda oluyor hız konusunda paketleme konusunda harikalar !! Benim diyeceklerim bu kadar,dahada anlatmaya gerek yok görüyorsunuz 😍 Sorularınız varsa çekinmeyin her türlü yardımcı olurum.




ڪےevgilerimle
💚

15 yorum:

  1. rengi doğal durmuş ama bide sende yakışmış :)!

    YanıtlaSil
  2. Güzel gözlüm nasıl yakışmış ben bir kere yeşil renk lens alayım dedim üç kişi zor çıkardı gözümden ben bu korkaklıkla lens falan takamıyorum ya gözlüğe devam işte:((

    YanıtlaSil
  3. Cok yakışmış. Zaten gozlerin çok güzel :) Ben de deneyeceğim bu lensi

    YanıtlaSil
  4. renk çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ümran: Ağır makyaj yapmadım gerçi sade kullanmayı seviyorum zaten renkli diye yakıştırdığın için pek sevindim kuzuşum çok sağol😘

    Kelebek : Bak bak yah teşekkürler çoook kebeleğim benim <3 HAHahah koparttın beni burada :DD olsun gözlükte candır bende evde kullanıyorum genelde.

    Bng : Canım tişikkürler çok tatlısın o senin güzel bakışın 💜

    Soslu: Sağolasın bademim, napiyim öyle maviş tarzı renklerden hoşlanmıyorum yeşil huzurun rengi 🌿 (:

    YanıtlaSil
  6. Saç renginize bu renk çoook yakışmış yahu, bayıldım! Bir dönem ben de mavi lens takıyordum, zahmetli gelmeye başlayınca bıraktım ama ara ara özlüyorum. Bu yazı da tekrar özlememe sebep oldu şimdi :)

    YanıtlaSil
  7. çok doğal durmuş, bayıldım !!

    YanıtlaSil
  8. Küb : Ama ama çok teşekkürler,çok naziksin !!<3 İnsan kendini beğeniyorsa herşeyiyle evet hem sıkılıyor hemde arada bir takma ihtiyacı hissediyor. Aslında takabilirsin özlediği ne varsa yaşamalı insan, sende al bir tane dursun yoksa hali hazırda ☺

    Pinky : Evet ya dimi dimi,yakıştırmanıza sevindim çok 😘

    YanıtlaSil
  9. Interesting post, dear!! I love it!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  10. indeed sweetheart :) you to ;)

    ♥<3

    YanıtlaSil
  11. Renk çok çok doğal duruyor.
    Desio benimde aklımda olan bir lens markası.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Sizede çok yakışır denemelisiniz :* Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Aynen o lens derdi bende de var. Ve 3.50 numara seninkiler gibi. Renkli lens kullanmıyorum. Ama sana çok yakışmış. Ve çok doğal görünüyor. Güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁