8 ┼×ubat 2017 ├çar┼čamba

Soon Zamanlar─▒n En Birikmi┼č Al─▒┼čveri┼čleri­čÄł Watsons/Gratis/Zara/YvesRocher/Rossmann/Flormar ­čÄÇ


Mesele al─▒┼čveri┼čse, gerisi teferruatt─▒r diyenler
 đ┐ĐÇđŞđ▓đÁĐé!
Merhaba ! Bugunku yaz─▒m malumunuz al─▒┼čveri┼č ├╝zerine olacakt─▒r.Birikmi┼č olan ├╝zerine eklenmeye devam eden al─▒┼čveri┼člerin sonu yok dedim ve haydee didim ;) ✏
Kar─▒┼č─▒k bir ┼čekilde gidelim..



Flormar Brush Cleanser; Uzun s├╝redir yani yo─čun tempolara girdi─čimden beridir bu tarz pratik bir sol├╝syon istemekteydim aray─▒┼člardayd─▒m.Flormar ma─čazas─▒ndan 5 tl gibi ├žokca uygun bir fiyata g├Âr├╝nce al─▒verdim. Di─čer markalar─▒nkinede bakt─▒m ama ├žok i├žime sinmedi fiyat performans olarak ayn─▒ olabilece─čini d├╝┼č├╝nd├╝m.

Topuk Ta┼č─▒;Ankarada bilenler bilir ├Âzdemir var metro alt─▒nda,bir├žok ┼čey orada daha uygun oldu─ču i├žin seviyorum oradan al─▒┼čveri┼č yapmay─▒.Bunuda ihtiya├žtan ald─▒m ama birazc─▒k sert geldi a├ž─▒kcas─▒ a┼č─▒r─▒ be─čenemedim.├ľnerebilece─činiz ├žok sert olmayan ama uzun s├╝re idare edebilecek g├╝zel ponza ta┼č─▒ ├Ânerileriniz varsa bekliyorum.Mesela iclal diye bir markan─▒n vard─▒ ama ┼čimdi birdaha bulamad─▒m ben onu hi├žbiryerde:/

W─▒lk─▒nson Tra┼č B─▒├žaklar─▒ ; Marka'n─▒n ovuldugun├╝ duymu┼čtum ucuz geldi birazda ┼čuan hat─▒rlam─▒yorum buarada bu parttaki al─▒┼čveri┼čim yen─▒y─▒ldan kalma ­čÖł Fena de─čil kulland─▒m acc─▒k ┼ču ba┼č─▒ndaki aloveral─▒ sabunlu sa├žma ├Âzelli─če sahip jilerden daha g├╝zel.

Benri Islak Mendil ; Kasa ├Ân├╝ndemi ne d├╝┼č├╝yordu bunlar 2 tl ye falan heran laz─▒m oluyor ├Âzellikle odamda bulundurmak i├žin al─▒yorum.

Loreal Volume M─▒ll─▒on Lashes ; Herkes hastas─▒ bu maskara^n─▒n neymi┼č nas─▒lm─▒┼č diye s─▒rf merak ve ihtiya├žtan  ald─▒m,iyikide alm─▒┼č─▒m diyorum fazla yoruma girmiyorum ┼čurac─▒kta :D %50 ye watsonsta indirim oldu─ču i├žin alm─▒┼čt─▒m.

Maybell─▒ne Push-up Angel : Bu maskaray─▒da kesinlikle meraktan ald─▒m,di─čeri ├ž─▒kan─▒n ne yap─▒s─▒n─▒ ne f─▒r├žas─▒n─▒ be─čenmi┼čtim ama bu maskaran─▒n ─▒lg─▒n├žl─▒─č─▒ farkl─▒l─▒g─▒ ben─▒ kendine ├žekti! %40 ─▒nd─▒r─▒mle 15-17 bi┼čilere ald─▒m bunuda.

Loreal Super L─▒ner Eyel─▒ner : Al─▒x av─▒en eyel─▒ner pen vard─▒ el─▒mde o bitmek ├╝zereyd─▒, bende lorealden yana olay─▒m dedim ve buna karar k─▒ld─▒m.Daha rahat uygulanab─▒l─▒rl─▒─č─▒ a├ž─▒s─▒ndan sen─▒ se├žtim pika├žuu─č.%50de buda 20 l─▒ f─▒yatlara geldi.


Pastel 5X Volume Mavi Maskara : Siyah maskaralardan sonra mavi eksik kalmas─▒n dedim :D  Diyeti fena bozdum fena . %40 d─▒ rossmann da  hemen hemen 11-15 tl ye geldi. Reng─▒ne bay─▒l─▒rs─▒n─▒z bi s├╝r├╝n bi ­čśĆ

┼×─▒mar─▒k Sa├ž Aksesuar─▒ :Rossmann larda sat─▒lan tak─▒ toka stand─▒ olan ┼č─▒mar─▒ktan ald─▒m bunuda,├žok ─▒lg─▒mi ├žekt─▒ nerde ant─▒n kunt─▒n ┼čeyler varsa ben oralara kayar─▒m :D Ama ├žok tatl─▒┼č dimi ! Siyah metal g├╝m├╝┼č pembe renkler─▒ vard─▒ ben bu hafif pembemsi olan─▒n─▒ ald─▒m,├Ârg├╝ yapt─▒─č─▒m zaman ┼č─▒k duraca─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum 7 tl .Hala bulabilirsiniz,├žocugunuz falan varsa bay─▒lacakt─▒r ­čśç

Loreal Excellence Alt─▒n Koyu Kahve Boya: Boyad─▒m bile sa├žlar─▒m─▒ :D G├╝zel oldu d├Âk├╝lme yapmad─▒ bende ├žok,ben daha koyu olur siyaha ka├žar diyordum ama valla tamda kutu ├╝zerindeki renk oldu ! ┼×a┼č─▒rd─▒m, normalde sa├žlar─▒m koyu kumral a├ž─▒ld─▒k├ža sar─▒ya d├Ânen bir rengi var bende koyu renkler sevdi─čim i├žin ├Âyle olur umuyordum ama buda ho┼č durdu.15 tl ye ─▒nm─▒┼čt─▒ zaman zaman giriyor ─▒nd─▒r─▒me deneyebilirsiniz.En az─▒ndan Marka olarak g├╝veneb─▒lece─čim bir kalitede.

R─▒val De Young LipPenc─▒l : Natural rengindeki dudak kalemiyle g├╝l kurusu tonlar─▒ndaki dudak ├╝r├╝n├╝n├╝ al─▒p t├╝m duda─ča ruj niyetine s├╝rmeye bay─▒ld─▒─č─▒m i├žin ve kal─▒c─▒klar─▒n─▒ cok sevdi─čim i├žin natural olan ve genelde zor bulunan tonunu yine al─▒p yedekledim. 

Essence Ultra Strong T─▒rnak G├╝├žlendirici : Yedeklediklerimden birisi daha ! yaz─▒s─▒ gelmek ├╝zere bomba bir ├╝r├╝nya ­čĺŚ 7 tl .

RDL Nude Pearl Oje : Tek ba┼č─▒nada g├╝zel ojelerin ├╝zerine s├╝r├╝ld├╝─č├╝ zamanda g├╝zel,yap─▒s─▒ndan kolay kolay kurumayacak olu┼čundan ve prat─▒kl─▒g─▒nden ald─▒m :D ne konu┼čtum ama oje hakk─▒nda :) 5 tl .

Ocak ay─▒nda baya oje al─▒┼čveri┼či yapt─▒m resmen co┼čmu┼čum,toplucaa
 ­čĹÇ­čĺü


Flormar Jelly look , rossmann da 3 tl ye ─▒nd─▒r─▒me girince k─▒rm─▒z─▒mda bitince hemmen ald─▒m ka├žarm─▒ !

Flormar ─▒n asl─▒nda d─▒┼č─▒nda asla almam dedi─čim bir ye┼čil rengini birisinde ├žok be─čenince almaya karar k─▒ld─▒m har─▒ka duruyor tek kat ben─▒m i├žin kafi . Instgramdan da payla┼čm─▒┼čt─▒m.

Zara Black Amber ! Efsoo ya ─▒lk defa zaradan parf├╝m ald─▒m ama cok begend─▒m ben bunu hem kal─▒c─▒ hem ├žok kad─▒ns─▒ ├žok ├žekici kokuyor amber─▒ haf─▒f al─▒yorsunuz van─▒lya oryantel kokular bask─▒n de─či┼čik bir kokusu var ya 20 tl ye ald─▒m.

Flormar Matte ser─▒s─▒n─▒n koyu g├╝m├╝┼č renkteki i├žinde sim bar─▒nd─▒ran ojes─▒nide ├žok begend─▒m valla severek s├╝r├╝┼čt├╝yorum.5 tl 

Catr─▒ca No─▒r BLeu, ├Âyle guzel bir lacivertki s─▒yah desek de─čil laci desek de─čil tam aras─▒ renk ! biterse tekrar yedeklerim ben bunu 5 tl d─▒ gal─▒ba buda.

Note 36 numaradak─▒ bu crome reng─▒n─▒ neden almad─▒m d─▒ye kend─▒me k─▒zd─▒m, 3 tl l─▒k bu ojen─▒n reng─▒ne bitttim.­čĹŹ

Pastel Galaxy efektl─▒ yen─▒ ├ž─▒kan (238 no) serideki koyu mor ojes─▒ne ne demeli bilmiyorum, 2 katta muhte┼čem ' 3,25 tl . 



Bu cicileride do─čum gunu kampanyamdan yararlanarak annecime hed─▒ye olarak ald─▒m. Kulland─▒n─▒z m─▒ b─▒lm─▒yorum begend─▒n─▒z m─▒ aran─▒zda ya┼č aral─▒─č─▒ uyan─▒n─▒z varm─▒d─▒r? Umar─▒m g├╝zeldir,ger├ži kendisi ┼čuan memnun hepsinden bir ┼čikayeti yok bakal─▒m kulland─▒ktan sonrada be─čenecek mi. Toplma 240 a yak─▒n bir┼čeyler tuttu ┼čampuan─▒m─▒z ve vucut losyonumuz  hediyeydi.G├Âz makyaj ├ž─▒kar─▒c─▒m─▒da ald─▒m zam gelecek dediler bende neutrogena kullan─▒yordum asl─▒nda ama gitmi┼čken daha ├Ânce deneyip ├žok ya─čl─▒ buldugum bu ├ž─▒kar─▒c─▒y─▒ tekrar ald─▒m.Dedim ya─čl─▒ i┼čte g├╝zel zahmetsiz ├ž─▒kar─▒r koko┼čcum dedim­čĹŻ kend─▒ kend─▒me birs├╝re konu┼čtuktan sonra al─▒verdim .­čĺâ Birdolu tester verdiler sa─čolsunlar ama hi├žbiri ya┼č─▒ma g├Âre de─čil :DD Yves tester konusunda ├žok cimri itiraf etmek laz─▒m,al─▒┼čveri┼čten ├Ânce yok dediler al─▒┼čveri┼čten sonra birdolu tester verdiler.Yetkilileri uyarmak laz─▒m ! 


Boll boll Rossmann Kokan al─▒┼čveri┼čimin sonuna gelelim ┼čimdide.

Re L─░IFE Detoks Band─▒ ; Hep merak ediyordum do─črumu olurmu i┼če yararm─▒ diye denedim test ettim ! Instaya yazd─▒m yaz─▒s─▒n─▒ ger├ži ama blogda daha detaya ─▒nerek yay─▒nl─▒yaca─č─▒m. 30 tl . 

Isana D─▒sk Pamuklar─▒ : Zam gelmi┼č bayaa─č─▒ bi 3-e 4 e ald─▒─č─▒m pamuklar 6 tl olmu┼č :S Gidim benri al─▒y─▒m diyorum ama yinede say─▒ olarak bu daha cazip geliyor.─░dare ediyor beniya,biterse ├Ân├╝m├╝zdeki pamuk ├že┼čitlerine bakar─▒z ­čĹę

Wellness Beauty Lavantal─▒ Du┼č Jeli : Lavantan─▒n rahatlat─▒c─▒ ozell─▒g─▒nden neden yararlanmayay─▒m d─▒d─▒m ve bu markadan ─▒lk defa du┼č jel─▒ al─▒yorum kokusunu ├žok begend─▒m ! 7 tl .

Essence 05 soft berry dudak kalemi,do─čal g├╝l kurusu renginde 3,5 tl ye g├Âre dudak kalemleri efsane .

FYB Far F─▒r├žas─▒ ; Bu kadar yumu┼čak olaca─č─▒n─▒ tahin etmemi┼čtim,ilk birka├ž kullan─▒ma g├Âre d├Âk├╝lme yapmad─▒ g├╝zeldi tavsiye ederim.12 tl..

Msd Egzersis Band─▒; kaslar─▒m ├žok a─čr─▒yor ila├žtan ├Ât├╝r├╝ doktorda tavsiye etti o etmeden ├Ânce ben alm─▒┼čt─▒m zaten.17 tl olmas─▒ laz─▒md─▒ yaln─▒┼č hat─▒rlam─▒yor isem..

Eda Ta┼čp─▒nar At K─▒l─▒ F─▒r├žas─▒ : 30 tl ye d├╝┼č├╝nce uzun zamand─▒rda akl─▒mda olunca ka├ž─▒rm─▒y─▒m dedim, bacaklar─▒m─▒n daha p├╝r├╝zs├╝z daha canl─▒ olmas─▒n─▒ istedi─čim i├žn ald─▒m asl─▒nda selulutum yok birazc─▒kta ─▒nceltmeye yard─▒mc─▒ olurmu bilmiyorum ama deneyece─čim.

Otac─▒ B─▒tk─▒sel Sa├ž ┼×ek─▒llend─▒r─▒c─▒s─▒ ; Ilk defa al─▒yorum bu marka'n─▒n jolems─▒ urun├╝n├╝ deneyeco─čum bakal─▒m orta-sert ald─▒m biraz tutsun diye hen├╝z denemedim.

Otac─▒ Argan ┼×ampuan : Malum sa├žlar─▒m u├žlar─▒na kadar kurudu─ču i├žin kuru sa├žlar i├žin olan─▒n─▒ ald─▒m birde daha zarars─▒z k─▒myasal─▒ az olmas─▒n─▒ istedi─čim i├žin tercihim aras─▒na girdi.Sa├ž derimiz ├žok hassas haliyle k─▒myasaldan ne kadar uzak durursak okadar iyidir. 15 tl idi buda..

FYB Kalemtra┼č A├žaca─č─▒: tombul veyahut normal yap─▒dak─▒ goz dudak kalemler─▒n─▒ a├žmak i├žin ald─▒─č─▒m bu a├žacak san─▒rsam piyasadak─▒lerden en g├╝zeli! kalemler─▒m─▒ k─▒rmadan a├ž─▒yor gayet memnunum alacaksan─▒z g─▒tt─▒g─▒n─▒zde bu ├že┼čidini al─▒n .5-6 tl ..

Isana Power Extreme Sa├ž Spreyi : En g├╝├žl├╝s├╝nden ald─▒m ab─▒m ben ortakla┼ča kullan─▒yoruz genell─▒kle (: ben ma┼ča yapt─▒─č─▒m zamanlarda kullan─▒yorum, henuz bunuda denemed─▒m dened─▒g─▒mde payla┼č─▒r─▒m s─▒zlerlede.

Al─▒┼čveri┼č ├ž─▒lg─▒nl─▒g─▒mdan bug├╝nl├╝kte bu kadar,├Ân├╝m├╝zdeki 9 ┼čubatta ba┼člayacak olan sevgililer g├╝n├╝ indiriminde g├Âr├╝┼čmek dile─čiyle esen kal─▒n ­čĺő

┌¬█ĺevgilerimle...


7 yorum:

  1. G├╝le g├╝le kullan. Flormar f─▒r├ža temizleyici pek etkili de─čil, idareten i┼č g├Âr├╝yor. Yves Rocher t├╝pteki kremi v├╝cuda s├╝rmekte zorlan─▒yorum ama el kremi olarak ├žok ba┼čar─▒l─▒ :)

    Yan─▒tlaSil
  2. Otaci sac sekillendirmeden bitirdim 3 numaraydi benimki sertlestirmiyordu fakat t├╝m g├╝n buklelerim de kalmadi :/ Hepsini g├╝le g├╝le kullan :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Gok├že : Te┼čekk├╝rler (: Aynen bende ─▒dareten olsun d─▒ye zaten hemen el alt─▒nda olsun diye.Hehee bende :DD ├žok nadir vucuduma kullan─▒yorum .

    Deneyen bayan: Birde ben den─▒yey─▒m bakal─▒m en az─▒ndan zarars─▒z ─▒cer─▒kler─▒ var g─▒b─▒ geldi amma :D Te┼čekk├╝rler zepcim ├Âp├╝yorum :*

    Yan─▒tlaSil
  4. G├╝zel g├╝nlerde kullan hesapl─▒ bir al─▒┼čveri┼č olmu┼č :)

    Yan─▒tlaSil
  5. Kasa onunda duranlar benim de hep dayanamayip da el attigim seylerden :D neyi nasil satacaklarini cok iyi biliyorlar :D

    Yan─▒tlaSil
  6. O ma─čazada insan haklar─▒ ihlali yap─▒ld─▒─č─▒n─▒ okumu┼čtum. Uzak duruyorum nicedir.

    Yan─▒tlaSil
  7. Ay├ža: Evet ozell─▒kle pe├žete ─▒slak mend─▒l tarz─▒ndak─▒ ┼čeyler,valla oyle :D

    Yazdan kalan: Evet bende duydum tab─▒k─▒ ama ─▒stanbulda olsam kes─▒nl─▒kle o ┼čubeye ad─▒m atmazd─▒m! ben olay─▒n b├╝t├╝n ┼čubelere y├╝klenmesine kar┼č─▒y─▒m. Neticede ┼čirketin uygulad─▒g─▒ b─▒r yontem de─čil oran─▒n elemanlar─▒n─▒n sat─▒┼č gorevl─▒ler─▒n─▒n g├Ârg├╝s├╝zl├╝─č├╝ diyelim.

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü