16 Mart 2015 Pazartesi

ESsence Lash & Brow




Merhabalar;
bugünde orta seviye bir marka olan essence'nin bir ürününden bahsedeceğim .

Hem kirpik hemde kaş maskarası.

Almancası olan varsa anlar yoksa geçmiş ola :)


roosmanın kaş kirpik tarağınıda tavsiye ediyorum,ikisi bir arada muhteşem.!


Kirpiklerimde sevmedim fakat kaşlarımı sabit tutması olsun duruşu olsun başarılı buldum.

Eksi beni rahatsız eden yönü ise;sonlarına yaklaştıkça ürünün gelmemesi ve dipte kalmasıydı.

Kokusu yok denecek kadar az.

Fırça kılları yoğun değil sert demir kısmı geliyor dokundurduğumda,
kısa,incecik ve biraz daha yoğun olabilirdi diye düşünüyorum.

Çevirerek kapatmak en mantıklısı, kullanımı rahat.

Kaşta dökülmeye veya herhangi bir olumsuzluğa sebep olmadı..




7 liralık Fiyatı açısından güzel bir ürün fakat tekrar almayacağım bir ürün,en son h&m den aldım bu tarz bir ürün ama ondanda memnun değilim,galiba wet ın wıld^a yöneleceğim.




ڪےevgilerimle 

2 yorum:

  1. şu maskara tarzı ürünlere henüz bulaşamadım. Deneme listemde.

    YanıtlaSil
  2. H&m nınkını almada canım neyden başlarsan başa yani (:

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁