30 Ekim 2014 Perşembe

Çöpe Чollananlar -19 ஜ





E k i m
ayının bitenlerine hemen geçiyorum bakalım neler bitirmişim ....





1: Şelale aseton: Süngerle parmagını sok çıkar yöntemiyle hem pratik hemde zamandan kazanmak isteyenler için biçilmiş kaftan ! Bittikçe eskidikçe alıyorum.

2: 8x4 deodorant; Rexona aldım en son ama buda çok güzeldi sonlarına doğru hep sıkılıyorum kokularından fakat belki birbaşka çeşidinden gene alabilirim,seviyorum bu markayıda.

3: Dıvına yüz temizleme jeli: Sevmedim sevemedim nefret etmedim ama iyi gelmedi Sivilceye ve kuruluğa neden oldu ! bende sevemediğimden ötürü fırçalarımı yıkadım varyaa fırçaları acayip güzel temizliyor bu on numara fırça temizleyici olur yani bundan benden söylemesi, :)) Zaten 2-3 lıralık bır temizleyici , watsonslarda satılıyor, bi deneyin yüz niyetine alın başka amaçlar için kullanın :P 

4: Kıehls nemlendirici: İyi geleceğini söylediler ama ben çok verimli bulamadım , ne nemlendirmesini nede etkisini.Kıvamındanda hoşlanmadım jel gibi garip kaygan bir madde sürüyormuşum gibi oldu.Neyse efendim kullandım geberdi işte ne diyeyim ! 

5: Colgate plax : Çok mini minnoştu bu ürün yeaa,sevdim ama hiç normal boyunu kullanmadım.Almayıda düşünmiyorum rossmanınkıleri seviyorum zaten.

6: Rossman tırnak yağı : En son alışverişlerimin birinde aldım ama almaz olaydım ! aldığım gibi çöpe gidiyor 3 lıralık Salak Saçma mal ürün ! La köpük gibi birşeydi bu bi bok anlamadım ben bunun etkisinden karışımından ,çift bazlıymış birde peeh . Tırnağıma sürüyorum detarjan gibi köpürüyor ,1 dakka yumuşattı yada yumuşatmadı okadar !! Ay çıldırdım yeminlen ürünü anlatırken kendimden geçtim.Canısı cehenneme bu ürünün nerden aldım  yeaa pof ..



 7: Davıd valker b4: Anna Sui kaçtır alıyorum dahada alıcağım , harika bir kokusu var ! .açık parfümde bu kokuyu tek geçerim seviyorum çevremdekilerde beğeniyor.

8: Essence kaş,kirpik Sabitleyici jel: Güzeldi ,tatlıştı ,falandı ama sıktı beyaa  ,dibinde az kaldı gelmedi rengi değişti kokusu garipleşti.Sizin anlayacağınız dahada almam yani öyle aşk falanda yaşamadım bununla.

9: La roche posay legere: Sonuna kadar kullandım bitti, bu 2 alışımdı .Aslında cildime en iyi geldiğini düşündüğüm nemlendirici, kokusu hariç herşeyi hoş.Ya bide sürekli nemlendirici değiştirdim bu ara artık baydı , ya yves rochdan yada niveadan falan devam edeceğim bakalım.

10: Watsons papatya kokulu mendil: Bu tarz cep mendilleri cidden kokulu oluyor,resmen papatya kokuyordu burnu ben gibi iyi koku alanların anlayabileceği tarzda hafif ama bitkisel bir kokusu var. Yumuşacık minicik yer kaplamayan mendil.:0) 



11: Fillast testerlar, çeşitli teslerları vardı göz kremi yüz bilmemne felan .Yaş aralığı vardı ama ben genede göz olanlarını kullandım uzun vadeli.Diğerleri baya kötü geldi cildime kızarıklık hassasiyet oluşturdu haliyle anneme havale ettim,ama oda beğenmedi nemlendirmesini . :/ biliyorum  pahalı ürünlerin bazı ürünleri iddalı malları herkezde aynı etkiye neden olmuyor işte.

12: Rıce Stem Cell kağıt maske , pirinçli falan çok hoşuma giden bir maske oldu .İçin ilginç ve güzel yanı sürdüğüm andan itibaren yüzüm alnım parladı sanki jelatin varmış gibi , ve abartıyorum T bölgem sabah kadar yağlanmamıştı .Sürüp yedirilen maskeler haliyle karma cildimde bir süre sonra yağlanma yapıyor bu o açıdan benden tam not aldı,(herhangi bir şey çıkarmadığı içinde :*)  !Tekrar alırım ındırıme denk falan gelirsem.

13 : Lavera organık Saç bakım kremi: boyalı saçları parlatmak bakım yapmaktan bahseden bir krem. Dolaşıklığını %25 oranında falan açtı yani hiç açamadı diyim :D onun dışında saç tellerimi acayip derecede dolgunlaştırdı içini doldurdu sanki.o hissi tam anlatamadım ama anlayan anlamıştır beni eminim :) Tester ama 2 kere falan kullandım tabiki beğenmedim tam boyunu almam,kokusuda absürttü zaten.

14 : 15 lavera nemlendirici : 2 nemlendiriciyide çok yağlı buldum, ama emilimini beğendim . Sarı olandan nefret geldi ama hem kıvamı hem kokusu öggg....diğeri iyiydi yüz boyun kullandım .

16 : OkSijenli köpüren maske : Görmekten kustuğunuz bir ürün olabilir ama sevdiğim için sürekli alıyorum almaya devam ediyorum. 2 adet vardı ama ben birtanesini aşkitoşkoma hediye ettim oda denesin diye :)  Alın deneyin ,almadıysanız denemekte fayda var.Çok eğlenceli hemde iyi temizliyor cildimin derinlerine iniyor sanki .



ڪےevgilerimle





4 yorum:

  1. Divinanın hiçbir ürünü güzel değil sanırım.Yanlarından bile geçmemeli.

    YanıtlaSil
  2. Yine cok enteresan bir yazi olmus ve güldürmeyi her sekilde basardin, bkz. "kullandım geberdi işte" :D yerim ya.

    YanıtlaSil
  3. Kiehls´e ugrayip bende cildimi anlattim ürün tavsiye etmelerini istedim, denedim iki tanesini simdiye kadar pek begenmedim, Kiehlsden aslinda bir ürün almak istiyordum sirf merak ettigim icin :) Kokularida pek hosuma gitmedi acikcasi, yani koku katmiyorlarmis gerci icine ama kendilerine has bir koku vardi, özellikle serum ilac gibi kokuyordu :/

    YanıtlaSil
  4. buralı o: galıba oyle ya :/ ortalıkta alınacak birdolu şey varken hemde .

    eylem:eylemcım tşkler tatlım benım :*

    vıva:Serumu vıx gibi kokuyordu bana göre :D öyle ya kokuları çok acayip .

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁