20 Temmuz 2014 Pazar

Son zamanlarda Neler yaptım ? #3# ツ






Rüzgar gülleri öyle güzel görünüyorlardı ki çekmeden edemedim .)

odama giren kocimaan kebelek <3 

C *  
bu seferki gösteri süphesiz çok anlamlıydı ....



Pastalar abime ait :) 2 sinide o yaptı lezzetli ve güzeldi bir ay arayla yaptı ikisinide aynı değil tbiki :)
tavsiye ederim pasta tabanı alıp kendiniz yapabilirsiniz.
Sadece kahvemin içine haribonun yeni çıkan kalpli yumuşak jelibonlarından attım.
Diğeride terayaglı mantar midye belki avm lerde sebze bölümünde gösmüşsünüzdür çok güzel bir tadı var,diğer mantardan farklı ve etli...

Ayakkabılarımı seviyorum 

Bugünde mint yeşil rengiyle bir gölgeleme denemesi yaptım ...


Benim birkaç aydaki serüvenim böyleydi....




 ڪےevgilerimle 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁