27 Temmuz 2014 Pazar

☆Oje Tasarımı {36} ☆



Yeniden başka bir oje tasarımımla merhabalar diyorum ...


İlk önce en sağdaki metalik gümüş rengini sürdüm, azcık bekledikten sonra parlaklığını alsın diye pastel matlaştırıcı kullandım..ve üzerine golden rose ince uçlu altın rengş ojesiyle çizgiler çizip tamamladım.Yüzün tırnağınıda gene farklı yapmak istediğim için bonibon görünümlü ojeyi kullandım ,üzerine tekrar şerit çizdim.




Simli ojelerde matlaştırıcılar tam matlaştıramıyor oje emiyor onu.kat kat sürmeme rağmen genede parlaklığı kaldı azcık ama gene pastel matlaştırıcım güzel,severek sürüştürüyorum.




Beğendiniz mi ?






7 yorum:

  1. Cok güzel olmus tatlim, ayrica eminim günes isiginda cok güzel parliyordur! :)

    YanıtlaSil
  2. metalik ojeler candır:)) çok yakışmış tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. Bende kendime yeteneksiz derdim :D

    YanıtlaSil
  4. ☆ Viva☆
    Teşekkürler vivacm,evet pasparıldak ! :D kıyafetlede uydurduğum zaman çok hoş duruyor (:

    ☆dilek☆
    Ayy sağol kuzum :*

    ☆Makyajlı☆
    Mersi abloşum benim,sende dene bu tarz.Kısa uzun tırnak fark etmez.

    ☆Adsız☆
    Sen hala öylesin tatlım,senin o haset soğuk nevale meymenet suratın yeter,ben ne yapsam yakışır ya sen ;)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler yeşim sevgiler...iyi bayramlar.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁