18 Temmuz 2014 Cuma

Catherine Arley "Göz makyajıyla" tekrar merhaba ツ



Yeni bir güne daha Hellüüüüü diyerek başlıyorum.
Sizi bol makyaj fotolu bir gezinti beklemekte umarım sıkılmazsınız .... :P


Yanakların bir tarafına terracota allık diğer tarafınada diğer şeftali olanını sürdüm ama hiç çıkmadı okadar bastırmama rağmen yansıtamadım fotoya,gün ışığından dolayı çok parladı, ben teracota olanını daha çok seviyorum.Belki başka bir makyajda gösteririm....

Soldaki C.A eyelıner sağdaki dıplıner....

Siyah rimel catherıne diğeride pastelinki...



Catherıne paletindeki sarı rengin tam karşısındaki koyu kahve farı kullandım...
Diğerinede pembe ve hemen altında bulunan rengi uyguladım.


Veee sonradan üzerinde oynamalar denemeler yaptığım makyajlar sizlerle....


Pembe iç kısımda kaldı sonlara doğru loreal farımın gri rengini dağıtarak uyguladım.Ve tabi alt kirpiklerede ince bir şekilde çizmeye özen gösterdim...






Buda diğer gözü yeşile çevirdiğim haliyle...


Pastelin renkli rimelini sürdüm.
Misten kaleminin yeşilini sadece göz altlarına sürdüm.
Göz kapağımdada Artdeco farı kullandım...
Göz içlerindeki sarıyı tekrar üzerinden geçerek belirginleştirdim.




Ramazan ayındayız ama bu yazıyı fazla uzatmak istemedim,dudaklara açık bir renk sürdüm hafifcene oldu malum oruç fazla birşey sürmemeye dikkat ediyorum...

hangi tarafın göz makyajını beğendiniz yorumları alayım hemen :)


Bendeniz ilk fotodaki makyajımla çekilmiş halim ....
Hepinizi öpüyorum,yorum yazan elleriniz dert görmesin şekerler
Hayırlı Sahurlar dilerim!





 ڪےevgilerimle 







4 yorum:

  1. Ben bu pembeli grili kısmı çoook beğendim, dipliner uygulaman da çok başarılı duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim hepsi çok güzel olmuş çok yakışmış güzel gözlerine :)

    YanıtlaSil
  3. Sana her renk yakışır <3 O yeşil fara bittim. Sonunda sayende C.A dan sağlam bir alışveriş yapıp çıkıcam :)

    YanıtlaSil
  4. ☆erıca☆
    Normalde yapamadım onu ağır geldi ama düğüne nişana süper gider yani,teşekkürler canım.

    ☆didem☆
    Teşikkürlerrrr dadlumm binim:*

    ☆liby☆
    Hahah yap hayatım yani hem uygun hem kaliteli kujum çok sağol :*muahh!

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁