13 Haziran 2014 Cuma

Scandal Eyes ஸ Thıck & Thın Eyelıner ஸ





Hellürüüüüüüü 




Üzgünüm ama bunun için çok fazla güzel şeyler yazamıyacağım :/ görseldende anlaşıldığı üzere üst kısımların üzerinden geçmeme rağmen simsiyah bir eyelıner değil.Uçlarını bastırarakta sürsem silik gibi çıkıyor.Kat kat sürmek lazım.

Suya dayanıklı yazdığı halde dayanıklılığı iyi değil.

Ucu keçeli,can yakabilir çünkü sert ve sivrimsi.

Ha rahat sürebilirsiniz ,sür çık evden olabilir,bir o konuda iyi.Güzel kuyrukta yapılıyor,üzerinden başka bir kalem yada aylarnırla geçmek üzere,ve kontrol etme kolay diğer fırçalılara nazaran.

İlla keçeli bir kalem alınacaksa almadım ama ,okuduğum sorduğum kadarıyla alix avien keçeli eyelıner kalemini öneririm.Elimde olan markası olmayan keçeli eyelınerım bitince almayı düşünüyorum.




Sevmedim sevenleri çok yok,üzgünüm ama sevmedim ! 



˙·٠•●Sєνgιℓєя ●•٠·˙


4 yorum:

  1. Eneeee çok silik yaa. Rimmelin bu liner'ı elendi ozaman. Yorumuna sağlık aşkım <3

    YanıtlaSil
  2. ben de aldığıma pişman oldum parama acıdım gerçekten 10 kuruşu bile haketmiyo :)

    YanıtlaSil
  3. ben de aldığıma çok pişman oldum 1 lira bile fazla buna :)

    YanıtlaSil
  4. ஆLiby ஆ
    Yeaa hayatımm işte sorma sorma,ele ele alma alma :)

    ஆHipoஆ
    Haklısın canım yani .:/

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁