21 Haziran 2014 Cumartesi

Rival De Loop *Colour Meets Art* {Blush & Highlighter }





İçeriği yazmadığı için gösteremedim bu sefer üzgünüm dostlar :P


Çok tatlıııı renk dimiğ 




Krem yapıda,yanakda çok güzel ve hafif duran bir allık.İlk önce çok pembeymiş yeaa  falan dedim aydınlıkta gördüğümde ama sonra dağıttığımda gördüğünüz gibi çok hafif ve doğal duruş sergiliyor olmasıyla beni kendisine sevdirdi.

Parfümlü bir kokusu yok,herhangi bir sivilce birşey oluşturmadı çünkü yağlı kötü bir yapısı yok.

Aydınlatıcı kısımına gelirsek,ışıltıları korktuğum gibi değil allahtan,disko disko olmadığım için şanslıyım:)

Kalıcılığınıda beğendim,gün içinde böyle bir allığı tazelemek zor olduğu için güzel kalıcılık ! hafif allık kullanmayı sevenler için sorun olacağını düşünmüyorum.

İçinde aydınlatıcı kısmındaki gibi simi ışıltısı falan yok.

Yapısı yumuşacık ! katı gibi görünüyor olsada parlayıp uygulaması çok zevkli bir okadarda kolay.

Allığı sürdükten sonra aydınlatımı üzerine sürüyorum yada allığın başlangıç noktalarına kenarlarına diyeyim.Burun üzeri alın ortası şakaklar gibi yerlerede aydınlık veriyorum.Çok kolay uygulaması aslında krem olduğu için,taşma az yada çok sürme olayı olmuyor.İstediğin gibi kontrol edebiliyorum.

Açık tende kendini daha güzel gösterdiğine inanıyorum,eğer açık bir tene sahipseniz kesin tavsiye ederim.Ama aydınlatıcı kısmıda esmerlerde müthiş durur kanısındayım o ayrı bir konu :)

4 TL ye rossmn indiriminden almıştım,bence şahane ! birkaçtane daha rengi varmıydı bunların ?  varsa diğer renklerinede baksaymışım yoksa kesin renk renk çıkarmalılar.



ڪےevgilerimle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁