6 Mayıs 2014 Salı

ŢAG; Sadece Bir Kelime [-ิ_•ิ]





Mim değil bu sefer Tag yapalım dedik,
All abaut sedadan görüp çok hoşuma gitti benimde yapasım geldi :)



1-Telefonun nerede ?
Yastığımın altında.

2-Partnerin ?
hımmm yorumsuz

3-Saçların ?
Uzama aşamasında,önemsiyorum.

4-Annen ?
Herbirşeyim

5-Baban ?
Bizim Peder  yeaa :)  

6-En sevdiğin eşya ?
Eşyadan sayarsanız,Beşiktaş formam! en özelim, severek her giydiğimde gururlandığım en özel parçam.

7-Son gece gördüğün rüya ?
Birşey görmedim yada gördüm hatırlamıyorum .

8-Hayalinde ki Araba ?
Araba tutkum yok,farketmez .Opel markası ,eski tip jip ,tosbaa tarzındaki araba modellerini beğenirim..

9-İçinde bulunduğun oda ?
Koyu koyu içim kararıyor yahu,gençlikti benim hatam siz siz olun herşeyi bembeyaza boyatın.

10-Korkun ?
Sevdiklerimi kaybetmek :{ 

11-10 sene içinde ne olmak istiyorsun ?

Memur olmak istiyorum işim olsun başka ne olcaz ki .


12-Sen ne değilsin ?
Vefasız değilim*

13-En son yaptığın şey ?
Wafıl yaptım :D 


14-Üzerinde ne var ?
Uzun kollu tişört,kapşonlu kazak.

15-Senin hayatın ?
Şuanda ''Yapım aşamasında''... :)


16-Moralin ?
Orta şekerli,heran bozulabilir .yap boz gibiyim...


17-Şu an ne düşünüyorsun ?
Onu ,bunu,şunu ama genellikle onu.

18-Senin bilgisayarın ?
Yıllara meydan okuyan taş taşş ^_^

19-Bira ?
Tadına bakmışlığım var ama,valla hayatımda bir duble bir bardak içmişliğim bile hiç olmamıştır tadı iğrenç geliyor :|

20-Aşk ?
♥  Olduğunu anlayamazsın aaah geçici ama güzel bir duygu,leylaa leylaa geziyorsun işte.





... Sєνgıℓєr,iyi geceler ...

Bu tagı açıp okuyan herkesi taglıyorum =}




5 yorum:

  1. Bayildiiiiiim :-D ve insallah is guc sahibi ve memur olursun canim :-)

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum canım çok eğlenceliymişş

    YanıtlaSil
  3. Hayattan p.
    Senin tagıda bekliyorummm ozaman :)
    inş.hayırlısıyla olayım artık canım çok sağol :*

    Mor r.
    Hemen yapıyorsun ozaman kujum (:

    YanıtlaSil
  4. Ahahah bayıldım :):) okuduğuma göre de tag'lendim ^.^ Hemmen yaparım Kokoş'um. <3

    YanıtlaSil
  5. :)) Oda lafmı hemen yapıyorsun bebişimm :DD

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁