28 Mayıs 2014 Çarşamba

Çöpe Чollananlar -14 ஜ




Leytızın centılmın (^.^)
Mayıs Ayı bitenlerime hoşgeldiniz.....


Bu ay bolca tester bitirmiş olabilirim ,
hadi bakalım neler bitmiş neler çöpü boylamış = }




Sniff Selpak: Artık her defasında alıp severek kullandım dayanıklı mendil.Her bitenlerimde olmasada genede görmekten sıkılacağınız bir selpak㋡ bu hangi desendi çok hatırlamıyorum,hepisinin üzerindeki ciciler çok tatlı güzel zatin. 

Benri Disk pamuk;Buda Allahın emri bitmese olmaz almasak olmaz Güzel severek bitirmekteyim. en sonki alışverişimde,fiyattan dolayı alamasamda sorun etmedim okadarda.Ağlayıp zırlamam canım okadarda aşık değilim benrilere .

Benri ıslak mendil ;Parfümsüz & alkolsüz tamda bebişlere özel üretilmiş  ama biz gocaman gocaman insanlar olaraktan kullanmaktayız. Yeterki benri olsun birazda kaliteli olsun ucuz olsun ,olay bitmiştir.Güzeldi, kalındı ,ıslaklığı ayarındaydı ,temizlik hissi yeterde artardı bile.

Watsons ıslak mendiller;Çeşit çeşit kokuları ve 3 tl fiyatlarıyla kullanılmayacak gibi değiller kii! Seviyorum alıyorum aldırtıyorum :) Tavsiye ederim,ediyorum ,geçen watsonsa müşteri bile getirdim çantamdan çıkardığım ıslak mendili kullanması sayesinde .

Gratis absolüte intim mendil;2 tane almıştım buda bitti gitti,iyiydi,ama rossmandaki aşağıda göreceğiniz facelle'nin yerini kimse alamaz alamadıda.

Watsons burun bantları;Bitti bitecekler az kaldı.Gene ara ara kullandım ,etkisi güzel ama kömür olmayanlısı dahamı güzeldi acep ? düşünmüyor değilim.kullandıktan sonra burunda siyahlık bırakıyor birde onu siliyorum tonikle felan.Burun bandı alacaksanız 1 kutu watsons 1 kutu gratisin bantlarını aynı anda alıp deneyip kendiniz karar verin bince.

Dove sabunBebak Yüz temizleme sabunu ; Dove daha önce alıp kullandığım dovealardan çok farklı ! bayadır almıyordum bu yeni çıkan kokulusunuda denemiş oldum.Almayışımın sebebi çok çabuk eriyor olması o sertliğini korumayaşıydı belki hala öyledir ilk çıkan sade dove sabunları bilemem,fakat tekrar alırım bu sabunun kokusuna biTTim !! Temizlemesi ve azcık elleri yumuşatması çok güzel.


♥ Bebak sabunum ile Temizleme jelimi nöbetleşe kullandım. Hassaslığına okey,ama yüzümü her yıkadıktan sonra kuruttu,nem beklerken tam tersini gerçekleştirdiği için benden geçer not alamadı üzgünüm:(


Pomegranate Ampul mask ;Nar kokulu mis gibi maske ! kağıt maske tabiki yüzüme büyükçene geldi ama, etkisini sevdim.Gerginleştim baya gergin ama   2 tane alsaymışım daha iyiymiş ,yalnız büyük gelme fazla sıvı olması olayını sevemedim :( Birde arkasında detaylı hiçbirşey yazmıyordu :/ ne yıkayın ne yedirin kullantıktan ne bekleme süresi hiçbirşey yazmıyordu !! Kafama göre kullandım bende napim :Ss


Dove men yüz vucut şampuanı :Bütün bölgelere özel duş jeli temizleyici gibi birşeydi abimindi sonlarına dopru ben kullandım zaten küçük olan jeli bitirdim :D kokusu ağır gelmiyor nedense,erkek parfümlerinide kullanırım duj jellerinide fark etmez.Güzel temizliyor kokusuda bizimkilere oranla kalıcı .Beni izleyen baylar varsa duyrulur :))

John Frıeda Şampuan;Mini boy olduğu için seyahate gittiğim sırada veya hamama gittiğimde yanımdan eksik etmedim.Kokusu sıradan,öyle hoşta bir kokusu yok,temizlemesinide şöyle böyle beğendim şayet gıcırdak olmadı dipleri çokta sevdiğim söylenemez.Kaşıntı yaptı her kullandıktan sonra ,ama düzenli kullanmadığım için bu yorumu çokta dikkate almayın,alasınız varsa alın genede kendiniz karar verin.

Watsons Mud therapy çamur maskesi;Bu maskeyi 2 bitirişim.Böyle çamurdur kildir bu tarz maskeler çok zarar vermiyor cilde içeriği net oluyor çünkü.Kil çamur karıştırabilicekleri şey çok az diye düşünmekteyim.Bunun içinde iri iri kayısı çekirdekleri var,ister ovuşturduktan sonra bekletin katılaşsın ister direk o şekilde sürün.(bizzat bir tane taneciği ağzıma alıp ısırdım :)) gerçektende onayladım bildiğin organik çekirdek yahu )) Arındırması baya zordu yalnız,o bakımdan duşa giriceğim zaman yüz boyun bölgeme sürdüm ve o şkilde kullanmaya dikkat ettim,suyla yıkarken gözüme girmesin diye.

Minik tanecikleride var çünkiyse,kokusu kayısı kayısı mis gibi kokuyor,cildi yumuşacık yapıyor arındırıyor birazda gerginlik hissi veriyor.Bu serinin 3-4 çeşidi var ben sırayla deniyorum en son alışverişimdede aloveralısını aldım .Tavsiye ederim,benim cildim kuru iyice kurutur diye düşünmeyi,2 haftada 1 yada aydan aya kullanabilirsiniz, uyguladıktan sonrada cildinizi güzelce nemlendirirseniz bişicik olmaz.

Down under,argan yağlı vucüt losyonu(tester);Sanırsam 3 kullanışım olucak,nemlendirmesi ve kokusuna Tek kelime 8 harf ile Bayıldım :) Fakat ben losyon tarzı şeylerden hazetmiyorum,sıkılaştırıcı rahatlatıcı şekillendirici bacaklar özel şeyler kullanıyorum,o yüzden gidipte vucüt losyonu almam.

Avon somon rengi ruj ,Farmasi parfüm testerları; (minicik oldukları içün hemen bitiverdiler ) 


Neostrata lotis pharma;Lekelere ince çizgilere iyi gelen 2 yüz kremi bir göz kreminden oluşuyor.

Açıkcası yüz kremi olanlardan hiçbirşey anladım öyle renk farkı gibi sorunum olmadığı için.
Göz kremi olanı en beğendiklerim arasında,1,5 aya yakın kullandım diyebilirim.
Göz altıma sürer sürmez hafif sıcaklık ve yanma oldu,bunu verdiği gösterdiği etkisine bağlıyorum.Göz altlarımı yumuşacık yaptı,çizgilere bir etki olmadı malsef :( ince çizgilerimi seviyorum ,barışığım en azından sorunum yok yenileride oluşmuyor hani ,ama neden kaybolmuyorlar anlamıyoreee...

Mıshha aQua yought krem;Yumuşacık yapan jel krem tarzında su bazlı bir ürün,bende minik kavanozdaki halide var.Ara ara kullanıyorum,mıssha'nın bütün ürünleri güzel gibi hepisini tek tek denemek lazım.

Mıshha bb krem;Bayıla ayıla 20 ml boyunu kullanıyorum çok güzel kokusu ve duruşuyla mıssha harika ! yakında yorumlamayı düşünüyorum .

Mıshha revolütıon serum & krem ;Serumunu çok değil ama kreminin gün boyu nemlendirmesini sevdim.

Skın 79 Snaıl krem ;Losyonuda var,o yüzden rahat rahat yorum yapıyorum .minik iz ve lekelere etkisi olduğunu biliyorum ve görüyorum.salyangoz kremlerinin gerçek jellerinin etkisi var,ama % oranı önemli alırken buna dikkat edin.Kokusu mikemmel ! normalde kötü koktuğu için parfümsü maddeler şart :/

Garnier kuru ciltler için nemlendirici ; ben karma cilt yapısında olduğumdan ötüsü aşırı yağlı geldi.1 günlük değil 2 kullanımda bitirebilcek kadarda yoğun yapısı var.Tam boyunu almam sanki sivilcelendircekmiş gibi hissediyorum .Kullananlar varmı bitirenler varmı ? memnunmusunuz ,bir ara ücretsiz gönderim olmuştu sizce nasıl *




Bu aylıkta bu kadar,farkındayım çok birşey bitmedi ama elimden geleni yapıyorum(:
benımkıler manyahmısın kızım niye birşey çabuk bitsin diye uğraşıyorsun idareli kullansana diyorlar.Benim derdim son kul.tarihlerinin geçmemesi ama anlayan kim.Beyin bedava .:)



ڪےevgilerimle







3 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

Ohhhh bu mu az canım o zamam benim bitenler bi damla:)))) gelsin yeniler

Leman Ulas dedi ki...

Merhaba, paylaşımlarınız için teşekkürler... Ne güzel bitirmişsiniz...Bahsettikleriniz daha önce denemediğim ürünlerdi,fikir sahibi oldum.
Sizi takipteyim: Bende bloguma beklerim yorumlarınız ve görüşleriniz için. Takipte kalalım.
G+ https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox
Blogger:
http://leman-u.blogspot.com.tr/

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

ஆ Makyajlı kஆ
Herzaman dolu doluydu ya ne bilim ablam bu sefer az gözüktü gözüme :) hihih sağolasın,darısı başına .

ஆLemanஆ
Merhabalar;
Teşekkür ederim ozaman ne mutlu bana <3 Sevgiler