6 Nisan 2014 Pazar

Sweet Spot {Iredale Mıneral 3'lü Far }





Hüllüüürüüüüüüü (:


 Sevgili gülsen doğan 
etkinliğinden aldığımız hediyelerin içinden çıkan bu farı çok çok beğendim !!
Tekrar teşekkürler .

Tester yazıyor ama bir ömür bitirmeye yetmez (:

Renkler gündelik yaşamda kullanmaya çook müsait !
Beni benden alan kısım, yapıları oldu !!

Bazsız halleri.

▂ İnanılmaz yumuşaklar !
En güzel kısmıda bu ,sanki kremsi gibi olmaları,
abartısız çok çok yumuşaklar yani yapıları dokuları çok güzel ya.

▂ Pigmentleri çok iyi .

▂ Tozutma yapmıyorlar. 

▂ Mat yapıdalar,içlerinde sim ve ışıtı yok.

▂ Kapağı çevrilerek açılıyor,belki tek eksiği bu dicem ama tester sonuçta (:



3 'ünü birleştirip güzel bir far uygulaması yapmak için sabırsızlanıyorum.
Beyaz olanı kaş altlarına sürüştürmek lazım,et rengini göz pınarlarının olduğu bölgeye,kahve rengini ortadan dışa doğru sürüp güzelce gölgeleme yapmak lazım diye düşünüyorum.












9 yorum:

  1. Bende farklı bir rengi var ıslak kullanımda görüntü çok çarpıcı oluyor denemelisin ^^

    YanıtlaSil
  2. Renkleri ve pimentasyonu çok iyi güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Canım tester derken bunların orjinal üründen tek farkının etiketleri olduğunu düşünüyorum.Umarım yanılmıyorumdur.
    Ben henüz denemedim ama böylesi güzel bir yapı beklemiyordum açıkçası.En kısa zamanda kullanıma açmalıyım.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. o nasıl tester yahu, kullan kullan bitmez:)

    YanıtlaSil
  5. ஆ kermit ஆ
    Islak mı hııım,hiç düşünmedim böyle bir yapıya çok yakışır cuk oturur haklısın canım ,teşekkürler sende güle güle kullan.

    ஆEbruஆ
    Ebeet çok iyi,teşekkür ettim tatlım :*

    ஆFilizஆ
    Yani tam bilemiyorum ama bencede öyle, ben lafın gelişi söyledim gitti (-: Ay hemen açıp mıncıklamalısın kebelekim <3
    Sevgiler

    ஆbelginஆ
    Evladiyelik sanırım :D testerlar hep böyle olsa ne güzel olurdu .

    YanıtlaSil
  6. bunlar tam benlik tonlar :) sanırım en çok kullandıklarım diğer farların yüzüne bakmıyorum. Bununda yapısı güzele benziyor : ) güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  7. Bu tonlari hep sevmisimdir.. pigmentasyonuda oldukca iyi gozukuyo. iyi gunlerde kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
  8. Kullan kullan bitmez bir tester, uygulanmış halini de merak ettim, zira renkler çok hoşş :)

    YanıtlaSil
  9. ஆsenemஆ
    Evet yea aynen canım,bize renkli farlar yeşil mavi gibi çok gitmiyor bence tenimiz açık çünkü :( Teşekkürler senemcim :*

    ஆZenஆ
    Bende birden çok sevmeye başladım ,sağolasın tatlım :-* nerelerdesin sen bloğuna baktım izleyiciler kısmını göremedim,kaldırdın mı naptın.

    ஆyaban mஆ
    Hahah aynen yeaaa! :P Ozaman en kısa zamanda bir makyaj yapayım canım,aslında yaptım geçen gün ama foto çekmedim üşendim vallai :))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁