4 Nisan 2014 Cuma

Essence Lipliner No:11 {In The Nude}







Hadi Bakaloopp güzel nudemize.(:



Bakınız bu güzelim nude'nin rengi ...

Buda dudaklarımın tamamına uygulanmış ve üzerine parlatıcı sürülmüş hali.
Sizcede süpeer dimi renk !


Açık söyliyim kalıcılığı çok iyi değil :) ama gördüğünüz gibi tamamında da hoş duruyor,dudak kenarlarımda biraz açık duruyor arada kenarları içinde sürüyorum tabi ki ona uygun birde ruj sürüyorum, güzel oluyor.

3,5 tl bir fiyat içinde gayet iyi.

Doğal duruşunu seviyorum.

Çabuk ruj bitireyim dudak ürünü bitireyim diyenler için ilaç gibi :) hehe çünkü baya yumuşak uçlu 2 gün kullansanız 3 günün sonunda kalem traşla açılması gerekiyor (: 1 aya kalmaz biter (:

Makyaja yeni başlayan kızlarımızın almasını denemelerini isterim,tam doğallıklarını bozmadan kullanabilecekleri güzel bir ton olduğunu düşünüyorum.



Beğendinizse koşup çifter çifter alın :-)
S e v g i l e r i m l e 




6 yorum:

  1. Nude tonlu kalem olarak alınabilir ben bir bakayım buna :)

    YanıtlaSil
  2. Dudak rengi kalemleri ben de cok seviyorum, cok guzel sekil veriliyor dudaga :) essence'inkini de denicem

    YanıtlaSil
  3. Hos bir renk kizima uygun :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel bir renk. Kesin aliciiim :)

    YanıtlaSil
  5. ay bu gerçekten süper renkmiş

    YanıtlaSil
  6. ஆCansudan d.ஆ
    Evet tatlım bakmalısın,yumuşacık.Almadan öncede bileğine sürüp bak,yinede içine sinsin.

    ஆBayan b.ஆ
    Hem daha güzel şekil hem daha dolgun gösteriyorlar <3 Essence diğer markalara göre baya güzel.

    ஆPelinஆ
    Ay ne tatlı,kızın var demek,analı kızlı makyaj yaparsınız bakım yaparsınız (:

    ஆYaseminஆ
    Al kujum sendede güzel durur,nude candır baldır .

    ஆBelginஆ
    Süperötesi renk kızılötesi gibi :DD

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁