14 Nisan 2014 Pazartesi

Rival De Loop | 02*All-Time Favourite |






Herkese helüüüüüüüüüw . . .


Rossmanlarda satılan RDL markasının bence en güzel renklere sahip farlarından birisi.
Yandanlarından çekince 2 adet far süngeri ve birde aynası çıkıyor.

 Renklerin güzelliği , ben en aşadaki pembe ve lila için almıştım,o renkler bende yok diye.
Pembe insanı değilimdir ama hoş bir rengi var gerekli kıyafet kombinini yaptıktan sonra uygulamak güzel duruyor.
Hepimizin merak edip baktığı şeydir aslında içerik kısmı ! :-)

Koyu pembe,çokta siyah olmayan bir füme ,ve güzel tonlarda yeşil.
Renkler var.

Şampanya rengi ve gri,
İkisinin renkleride harika !

Altın ,bronz kahve ve lila.
Karıştırılarak güzel gölgeler yapılabilir,
bir kez makyaj yazılarımdan birisinde altın rengini kullanmıştım,çokta hoş duruyor renkler göz kapaklarında.

 En üstteki ortadaki beyaz renk dışında hepsinin renklerini far bazını sürüp kolumda çektim :)
O inatla çıkmadı resimde çünkü beyaz içerisinde pembe ışıltıları olan belli bellirsiz bir renk.
Aslına bakarsanız bütün farlar güzeldir pigmentlidir harikadır kalıcır ... Ama far bazıyla :)))bu laf ağzıma takıldı durdu kaldı yapıştı söyler dururum gari :P
Tatile falan giderken bunu yanınıza almak en mantıklısı olucaktır,Ben geçen sene balm joviyi götürdüm ama hata ettim,çok nemli yerlere makyaj malzemesini götürmemek lazım,azda olsa renklerde bozulma olabilir ömrü kısalabilir.Oyüzden az malzeme öz malzeme götürmek gerekiyor,bende bu sene gidersem bunu yanıma alacağım.


-Tozutma olayı tek başına var fakat baz ile sürünce bu olay ortadan kalkıyor.

-Renklerin kalıclıklarınıda seviyorum,aslına bakarsanızda koyu olan renklerin tek başlarına pigmentasyonları çok güzel.

-Yumuşacıklar parmakla parmakla dur (:

-İndirimsiz 6 tl ye almıştım sırf 2 tane kaldı kaçırmıyım diye o anda gözüm döndü indirim aklıma bile gelmemişti .Siz indirimde 3 tl ye sahip olursanız tadından yenmez artık.

-En çok altın ve kahve tonunu beğeniyorum. 

-Parfümlü kokusu yok,herhangi bir olumsuz durumla karşılaştırmadı beni.





ڪےevgilerimle 






5 yorum:

  1. Merhaba :)
    Maalesef Rossman Kayseri'de yok ancak İzmir'e gittiğimde ilk işim gidip bu ürünü almak olacak :)
    Bu arada beni takibe alırsan çok sevinirim :)
    http://pudrapembem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. selammm hakkinda kismi bu kadar eglenceli gelen baska bir sey okumadim sanirim ;) alerjik cilt yapisi olmasa herseyi parmaklayasim var ama ;) bide cokmu sedefli acaba topllanma oldumu sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. bunu yayinlama cewap verirsen gorebileyim diye isaretlemeyi unutmusum ;) bilgilenmek istedim

    YanıtlaSil
  4. Merak ettiğim bir palet bu benim. Renkler gayet güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. ஆPudra p.ஆ
    Merhabalar; )
    Ohhşş saldır ürünlere gider gitmez :)takipteyimmm :* .

    ஆtubiஆ
    Ay çok naziksiniz teşekkür ederim.(: resimde gördüğün gibi sedefli yapısı neçok ne az.Topaklanma değilde kullandığım far bazına göre çizgilere dolma oldu sadece,sıcaklarda özelliklede yazın oldu. güzel bir far bazı şart :)

    ஆAliceஆ
    İndirimde kaçırma tatlım,evet değişik hemde yapısı güzel bir palet.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁