9 Mart 2014 Pazar

✿✿✿ WATSONS'DAN KADINLAR GÜNÜ HEDİYESİ ✿✿✿





Watsınsım yine yapmış yapacağını hem beklenen indirimiyle hemde bu güzel süpriziyle yine beni şaşırtıp mutlu etmeyi başardı.Tam beklemediğim anlarda gönderiyorya en şokunu yaşatıyor sağolsun varolsun! 



I love serisinin misler gibi kokan duş jeli .

Watsonsun o çok sevdiğim 3'lü ıslak mendilleri.

Pure& beauty CC krem /naturel/ renk konusunda sıkıntı yaşıyorum bunun testerına bakmıştım,renk ve ten uyumu olarak tutmucak elektriğimiz,ama bu marka şahane ötesi !

Nyc Bordo oje.Bordo rengini ojede çok seviyorum nyc de hızlı kuruyor oyüzden seve seve kullanırım! 

Magic spf'li renk değiştiren sihirli lipbalm.

Kalpli manikür setine bittim ! Ama kendilerini annecime hediye ettim malum kadınlar günü [:

Watsonsun kendine ait içi muşambadan olan,muhtemelen su geçirmez çanta,silinebilir çünkü.

Scandal eyes rockin curvesin en son çıkangillerden olan maskarası.



''  Kadınlar günümü kutladığınız için ve bu güzel hediyeleriniz için çok teşekkür ediyorum,bende sizlerin kadınlar gününü kutlar mutluluklar dilerim,daima mutlu bir sene geçireceğiniz günler dilerim.Her gününüz bir diğer mutlu gününüzden daha iyi geçsin. '' 



ڪےevgilerimle






7 yorum:

  1. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım :) Geçmiş kadınlar günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Hapinizde çoook tatlısınız kızlar bende sizlerin kadınlar gününü kutluyorum öpüyorumm teşekkürler daha güzelleri sizin olsun mucukkkkxxx :-*

    YanıtlaSil
  5. Such a nice box!! Love it!
    kisses)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁