26 Ocak 2014 Pazar

Rimmel London Apocalips {| BİG BANG |}







Helüüüüüvvvvvv:D




Adı gibi kendide manidar ve güzel (-:

(Yumuşacık kolay uygulanabilen yay gibi bir fırçası var coll,
yani fırçada bir sertlik gerginlik yok kaymak gibi ✴)


Likit olan bu rujları hep denemek istemiştim ilk apocalipsim watsonscuğumun gönderimi sayesinde kırmızı renk oldu (: Favori ruj rengim kırmızı & bordo ,ilk bu rengi hediye almam çok  hoş süpriz oldu. 


❁ Kokusuna bir acayip diyenleri okudum, okadar hassas olmama rağmen ne tadından ne kokusundan rahatsız oldum :S bence gayet normal bir kokusu var hiç rahatsız edici değil.

❁ Kalıcılığı orta derece,silinse bile kırmızı olduğu için alt katta doğal bir kırmızılık oluşuyor. 

❁ Dudakları  kurutmuyor ,nemlendiricili gibi. (Sizinkinde kurutursa uygulamadan önce renksiz nemlendirici baz uygulayın.ve 2 dakka bekledikten sonra rujunuzu sürün.)  

❁ Dışarı taşarsa kolayca iz bırakmadan silebilirsiniz.Ben dudak kalemini sürüp uygulamadım,ama siz sürerseniz daha düzgün ve güzel duracaktır.

Aplikatöre ilk alımda çok geliyor,fazlasını sıyırıp az az uygularsanız daha güzel verim alabilirsiniz.

Kıvamı yoğun , öyle yapış yapış his bırakmıyor.

Dudakta varlığı belli bile değil yani hafif bir yapısı var.



Rengi çok güzel ama çok parlak ,aman azcık mat duraydı iyiydi derseniz,:) dudaklarınızın üzerine pudra dökün ve parmağınızla alıp ruju tekrar uygulayın,daha sonra peçeteyle dudak üzerine hafifçe bastırın.Oldu size hem kalıcı hem parlaklığı hafif gitmiş ruj :) Ambalajı ve kapağı sıkıca kapanıyor,rahat olmasını ve ambalaj açısında kaliteli olmasını sevdim.Rujların şuan ki fiyatı 15 Tl diye biliyorum...İndirim olur olmaz gidip 401 aurora rengini hemen alacağım !!( Aşık olunası bir renk o ya ..)









İndirimi beklemem ben ,zaten indirimde alacağımı yakalayamıyorum,
 hemen şimdi şurda,alırım valla derseniz hemencik
 bir watsons turu yapıverin ozaman .:)

----------Oooo-----
-----------(----)------ 
------------\---(------
-------------\_)------
----oooO----------
----(----)-----------
-----)---/-------
-----(_/--------



ڪےevgilerimle 







7 yorum:

  1. Tatlım, rujun rengine bayıldım. Çok ama çok harika bir reng. Bugün Watsonsa uğramak lazım. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Evet kuzum bencede harikaaaa ötesi !! çok sağol tatlım en güzelleri senin olsun.:-*

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir kırmızı canım benim dudaklarında çok güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Dimi tatlım ama , çoook mersi canım teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  5. Ouyyy kuzuuum ne güzel bir renkmiş bu böylee. Bayıldımm bebeğim. Bu arada sahalara geri döndüm farkettiğin üzre biraz aradan snra. :D

    YanıtlaSil
  6. Birkaç gündür dudağıma kırmızı sürüyorum ,iyice bağlandım renge :D bir bordo bir kırmızı :))) bende sana bayılıyorum aşkitommm benim , farkettim sanki !! çok iyi yaptın dön dön bırakma sakın (:muahhhhhhh

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler.
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁