12 Ocak 2014 Pazar

MİMMM# 19 # ❃ Kış'a Dair Herşey ❃






Mervelil bloğunun sahibi mervecim :) 
benim mimlemiş çok severek zevkle yaptım canım tekrar çok teşekkürler .



1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?
Yoğun bir şekilde lapa lapa kar yağışı ; Ip ılık insanın içini ısıtan yumuşacık bir hava; bu kış malesef 1 kere yağdı umarım devamı gelir ,çünkü ben doyamadım :(  


2.Favori kış aksesuarın nedir?

En sevdiğim eldivenlerimm < 3  
Kahverengi içince parıltılı simleri olan şapkam,bunuda severek takıyorum.

Ve leopar sevgimi ortaya çıkaran şalım,deri ceketlerle, boğazlı kazaklarla çok ısıtma özelliği olmasada aksesuar olarak farklı bir hava kattığını düşünüyorum.
3.Kahve mi çay mı sahlep mi?
Kahveye bayılıyorum onun yeri ayrı ,! e kahveyi yaz kış içiyorum ama sahlepi kışın içerim yazın içmeyi tercih etmiyorum.Çay yok denecek kadar az, bazen hiç aramam bile.Kahvaltıdan kahvaltıya yada poğaça börek kek kısır varsa ,anca orada güzel gidiyor.

4.Favori kış mumun?


İkeadan aldığım yabanmersini kokan mis gibi mum! Favorim olan bir bu yok ama illa sorulduğu için bunu tercih ettim.


5.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Aslında ikiside,ama eyelınersız çıktığım birgün yok.Kırmızı ruj sürmeyide seviyorum kışa daha bir yakışıyor .

6.En sevdiğin kırmızı ruj ?


Hangi birini sayayım ki ..(:
İşte buuu heheyyyt bayılıyorum buna !

7.En çok giydiğin kazak?
En çok giydiğim kazak yok ama acil biryere çıkıcaksam ve birşey bulamadıysam ,ogünü herzaman ki gibi ,rengi simsiyah olan ,içinden simli ipler geçen kazağımla tamamlıyorum.

8.En son aldığın kazak?
Uçları dantelli koyu mor tonlarında şık bir kazak. 

9.Çocukluğundan bir anını bizlerle paylaş.
Şuan aklıma gelen ilk anımı hemen paylaşıyorum,
İlk okul yıllarımdayım ,sanıyorum 6-7 yaşlarındayım,ogün lapa lapa sabah kadar süren bir kağ yağmıştı ,nasıl güzeldi nasıl ! Bizim evin biraz ilerisinde bir çarşı vardı ve çarşının yola kadar inen kocaman geniş ve dik bir yokuşu vardı,aldık poşetleri kaymaya gittik ,çoluk çocuk aileler maşallah karı duyan oraya gelmiş :) Defalarcaaa kaydım , ellerim yüzüm, burnum buz gibiydi, ama okadar mutluydum ki yazarken ile özlem duyuyorum,şuandada bunu yapabilmeyi isterdim.Belki birgün gene olur böyle bir anı.

10.Favori kış ojen?
Oje yerine sık kullandığım 3 tonu göstereyim dedim.(: Bordodan vazgeçemiyorum,Altın rengi ve açık renkleride böyle ara ara kullanıyorum,Deri yeşili renginide severek sürüyorum.

11.Kısa bot mu uzun bot mu?
Her ikiside , ama buaralar kısaları daha çok tercih ediyorum .Öyle abartı dizimi geçecek çizmeler dışında herşeyi severim,giyerim. 

12.Favori kış parfümün?
Yine bu aralar en güzel kokan parfümler bunlar,özellikle yazın şu yvesden aldığım parfümden okadar sıkılmıştım ki kusacaktım!midem bulanmıştı artık tam vanilya gibi değil kokusu ve tenimde kalıcılığı sıfır ! Ama kış aylarında içime bir sıkıyorum miss bütün gün kokuyor,bence bu tam bir kış kokusu,kendini kışın bana sevdirmeyi başardı.

13.Favori kış makyaj ürünün?
Yok :/ herşeyden bütün malzemelerimden kullanıyorum karışığım  (: 

14.Favori kış cilt bakım ürünün?
La roche posay legere nemlendirici kremimle biz bir bütünüz.yavrular ! Blıstex dudak nemlendiricimide yabana atmıyalım nütfen !

15.Kış mı yaz mı?
 Aaaa buda sorumu,tabiki büyük bir aşkla söylüyorum ki oda KIŞ ^^ Üşüsemde üşümekten ölüp geberiyorda olsam genede kış !sonbahar-kış favori mevsimlerim arasında.Yaz aklıma gelince bile tiksiniyorum :) Üşüyorum mesela ya şuan yaz olsaydı diyorum kendime ,sonra ; aman aman uzak dursun böyle iyiyim diyip soğuk havanın tadını çıkartıyorum.



Bol keseden Mimlediklerim ;

Cocobolınho&Evremedusa 

All about Seda 

Aycelce hayat 

Alice makyaj diyarında 

Nihanla Makyaj

 Make-up by jade  

Merve bal 

Bakımlıkedi

Belle amie

Cadının kozmetik kazanı 

Yasemine merhaba de
   
Oreo seven kız 

Makyajlı birileri


Kadın ve Kozmetik 

Makyah Hanesi

Moda perisi


Miskin kek 

Sherfinka

Sinir bayan 

Zorbeanne

G.on the blog 

Grumpy Witch 

Makyaj kelebeği

ıT Makes you up 

Şimdilik bu kadar hadi sizlere kolay gelsin ballar :) 








18 yorum:

  1. Guzel cevaplar atki sal eldiven bnmde vazgecilmezlerim kis dedin mi zaten insan kullanmaya can atiyor keske kar yagsa benbeyaz olsa her yer dimi burayada bir kez yagdi ...

    YanıtlaSil
  2. Ben yaptım bu mimi canım.
    Merve'yi de ben mimlemiştim zaten.
    Teşekkürler yine de.

    YanıtlaSil
  3. ❃ Hayattan payeler ❃
    :) senide mimleyim ozaman canım yapmak istersen sevinirm.

    ❃ Undenıed ❃
    Ay evet ya tamamen aklımdan çıkmış canım benim o (: rica ederim birdahakine artık .

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederm canım gün içinde yapmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım. Çok beğendim cevaplarını merakla okudum :) Ayrıca beni de mimlediğin için çok teşekkür ederim. Bunun benim için ayrı bir önemi oldu, ilk kez mimlendim ❤
    En kısa zamanda yanıtlayacağım bu şeker soruları :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. sahlepi bende seviyorum kışın kahve pek sevmem evde icmek .disarda icmeyi seviyorum nedense .cay olmazsa olmaz

    YanıtlaSil
  7. ❃ Yaban m.❃
    Çok sevinirim tatlım tşkler (:

    ❃ MOda P.❃
    Merhaba tatlım ; ay ne demek rica ederim, bütün sevip takip ettiklerimi mimlemeye çalıştım.Aaa çok sevindim ne güzel ozaman benim için ❤❤
    Sevgiler

    ❃ Zeynep❃
    :)) canım senin blogun varsa sende yapabilirsin bu mimi mimledim gitti yani :P

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ettim canım en kısa zamanda cevaplayacağım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ❃ Paris ❃
    Rica ederim kuşum,tememdir çok sağol :) sevgiler bendende.

    YanıtlaSil
  10. Eldivenlerin güzelliği :) Canım ben bu mimi yapmıştım ama beni de unutmadığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Kısa mim dedin iyiki kuzum gene uzun çıktı neyse yapıcaz mecburen teşekkür ederim başıma iş çıkardığın için =P =) Çook cici bir mim olmuş fotoğrafları hazırlayıp bende en kısa zamanda yapıcam bu mimi :* öpüyorum ^^

    YanıtlaSil
  12. ❃ Poine ❃
    :)) Gözümden kaçmış ozaman diyelim ya birdahakine artık canım :(

    ❃ Ceyda ❃
    Hahaha ah yavrum bee,söylenmede yap çabuk şunu artık !! :))rica ederim tatlım ni demek herzamaaan :)) ^^ ''Mucuuuksssszxzzz '' ^^

    YanıtlaSil
  13. Mimin için teşekkürler canım ;) En kısa zamanda yapıcam ;) :*

    YanıtlaSil
  14. ❃ Grumpy ❃
    Temem canım bekliyorum :-*

    YanıtlaSil
  15. kokoşum teşekkür ederim ben sabah yazın baktım da kendimi görememiştim. gözden kaçırmışım demekki. yaparm en kısa zamanda tenkü

    YanıtlaSil
  16. ❃ aysel ❃
    :))) Eklememiştim çünkü tatlm seni,aklıma geldikçede mimliyorum yani :)

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler bircan biraz geç gördüm mesajını araştırırken.kusura bakma lütfen.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁