1 Ocak 2014 Çarşamba

●-●-●Make up -9-●-●-● (Yeni Yıla Özel )






Herşeyi geride bıraktığımız bir yıl daha bitti derken , 
yenı yıla yine evimde girdim
 ve tabiki yine makyaj yaparak girdim 



İlk önce basitten gidelim!


Rivalin Lip base adlı dudak bazını dudaklarıma yedirdim,böylece dudaklarıma sürdüğüm ruj daha kalıcı olacak.Bunun yazısı yok ama sırası gelince yazacağım.
Rıvalın nude tonlu dudak kalemiyle dudaklarımın çizgisinden gittim ve daha sonra parmaklarımla hafif hafif sildim.Amaç dudak üstlerimi aydınlatmak daha belirgin yapmaktı.Sonra max factorun kırmızı dudak kalemiyle dudaklarımı çerçeveledim,
Ve son olarak Cecile 09 numaralı o nefis mat kırmızı rujunu sürdüm.




 Anlatımı en zor kısma geldik 

Bu makyajı sabah yapacaktım aslında sizlere,fakat sabahın köründe dışarı çıkmak zorunda kaldığım ve eve saat 2-3 gibi döndüğüm için,hava karardı ve haliyle ışık olmayınca fotograf kalitesi kötü çıktı :'( Ben makyajı yapayım edeyim derken saat oldu 5, son güneş batarkenki ışığı yakalayıp çektim artık.

Bu görselde gördüğünüz şey dipleri taşlı takma kirpik ama takamadım valla ne beceriksizim dimi,tek gözümde öylece emaneten duruyor :) Ay ne manyak bişimiş bu takma kirpik ne takabildim ne rahat edebildim :S gözümün üzerinde bir yük varmış gibi sanki ...
Haliyle takamayınca geri çıkardım napımm ,gece boyunca böyle gezmem mümkün değildi !! 

Madde madde anlatıcam böyle hepimiz için okuması daha kolay olucak 
1,Mıssha bb kremimi boyun hariç bütün yüzüme yedirerek az miktarda sürdüm tabi bundan önce nemlendiricimi sürmeyi ihmal etmedim /yüzüme ve boynuma.\
2,Flormarın pudrasını fırça yardımıyla yüzüme az miktarda uyguladım.
3-Geldik gözlere;Rıvalin far bazını göz kapaklarıma yine çok az miktarda uyguladım.
4-Rıvalın kapatıcısını kaş altlarıma uyguladım,aydınlık çok güzel bir görüntüsü var.
5-Lorealın göz altı kapatıcısını göz altıma azıcık sürdüm,ve sabit tutmak için fırçamla pudra uyguladım.(Unutmadan eklemek istiyorum,kapatıcınızın göz altı çizgilerine dolmamasını istiyorsanız öyle dolu dolu gereksiz biçimde üçgen sürüş biçimini bırakın  ! azcık miktar yetiyor,bende öyle yapıyordum daha sonradan farkettimki bu şekilde daha güzel ve zahmetsiz oluyor.
6-Artdeco yeşil renkteki farımı göz pınarlarından başlayarak ortaya doğru yaydım.
7-Loreal 3 lü gri renklerden oluşan farların  en koyu olan rengini yanı koyu gri rengindeki farını gözümün dış kısmından ortaya doğru yeşil renkle buluşturmak üzere uyguladım.
8-Göz kapağımın tam ortasına açık gri ve onun hemen yanındaki ondan azcık daha koyu olan gri rengi karıştırıp sürdüm,daha aydınlık ve simli gözükmesi için yaptım.
9-Orfilamenin daha koyu olan yeşil renkteki farını göz pınarının olduğu kısıma az miktarda uyguladım.
10-Flormarın çok güzel bir renki olan ışıltılı ördek yeşili rengindeki kalem farını,önce ellerimin üzerine sürdüm ,ve essencenin geniş olmayan far fırçasıyla elimin üzerindeki fardan fırçaya azar azar alıp yine göz pınarıma hafifçe değdirdim ve ışıl ışıl oldular(direk gözüme sürseydim sürdüğüm farların anlamı olmıcaktı)
11-Moda lıner eyelınerımı ince bir şerit halınde kirpik diplerime çektim.kuyruksuz :D
12-Maybellınenin o harika takma kirpik etkili rımelini sadece üst kirpiklerime sürdüm.
13-Kaşlarımı yakından çekmemişim ama değineyim kısaca,essence kaş kitinin en açık olan rengini kaşlarımın tamamına aşırı olmıcak az bir şekilde uyguladım.
14-Biraz bekledikten sonra,essence lash brow şeffaf maskarasını sabit tutmak için kaşlarımı düzelterek sürdüm( bu sabitleştirici maskara benim favorim! kesinlikle harika yazısın yazmadım ama yazıcam) 

Hepsi bukadar ohh be ben yazarken yoruldum inş siz okurken yorulmassınız 


Sağdakinde emanet takma kirpikler,soldaki kirpikler boş hihi :)))
Ayrıca Sürdüğüm farın belkide en net görseli hali bu..


Ve en son halim   

Sizlere öpücük göndermeye çalışırken ki pozum ,tam çekerken kendimi kastım ve güldüm yarım yamalak bir öpücük oldu artık idare edin şekerler ehhe 





Güzel yazılarda buluşmak umuduyla 
ڪےevgilerimle 





6 yorum:

LibyLiby dedi ki...

Senin güzelliğine maşşşşşşallah balıııımmm. O gözler ne kadar gösterişli alımlı olmuş öyle. Rujun rengine de bayıldım! Öpüyorum seni bal arkadaşım benim. mcxx. <3<3<3

Hande Gümüş dedi ki...

Makyajın çok hoş olmuş. Mutlu yıllar :)

ceyda byjade dedi ki...

Güzel olmuş canım makyajın eline sağlık :) Takma kirpikler cidden kabus yaa :S

merve aydın dedi ki...

canım benim takma kirpikte ilk defa taşlı olanı gördüm:) en azından uçlarında taş olan vardı...birde rujun kırmızıdan çok kahverengiyemi dönük veya resimden dolayımı? çok güzel olmuşsun, mutlu seneler

AYSEL KAYA dedi ki...

kirpiklerin hokka gibi ne gerek var takmasına yahu. bence çok gzel olmuş makyajın. ben de okadar yapıyorum yapıyorum resim çekmeye gelince bir türlü olduğu gibi gösteremiyorum.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

★★★ Liby ★★★
İLk yorumumda senden gelmiş aşkitom , hep bana şans getir sen olurmu :) Herzaman ki gibi yerim senin o kendin gibi kalbin gibi güzel sözlerini,!! bu ruja aşıkım zaten bitse yeniden alırım okadar güzel mat bir kırmızı,cecile rujları hep kaliteli oluyor bir tane al hiç denemediysen.Bende muahhlıyorum seni yAVRIM :))
<3 <3

★★★ Hande ★★★
Teşkürler sanada Mutlu ve iyi yıllar :-*

★★★ Ceyda ★★★
Sağol kujum.Öyleymiş bende yeni anladım (:

★★★ Merve ★★★
Bende öyle valla canım ,zaten kendim almamıştım eczane göndermişti bunu bana hediye olarak :) Bugün dipleri simli gördüm h&m dede.Ay yok ayol ne kahvesi alakası bile yok,benim pcde gayet kırmızı çıkıyor ama bazı bilgisayarlarda farklı renk olarak gözükebiliyor nadirde olsa haklı olabilirsin .Çok Mersi sanada iyi seneler.

★★★ Aysel ★★★
Çok tişkür idirim ayselcim çok naziksin ,ivit zaten denemek istedim nasılmış neymiş diye beceremedim,kendim almadıydım zaten kirpiki :-D Teşekkürler çook beğenmene sevindim,sorma ama ben akşama denk geldim karanlığa oyüzden böyle oldu,ertesi sabahda çok yorgundum fırsat bulup yeniden aynı makyajı yapmaya üşendim açıkcası :/