8 Aralık 2013 Pazar

MİMMM# 8 # En Sevdiğin ?








En sevdiğin renk ?
En sevdiğim takıntı haline getirdiğim bir renk yok,fakat cidden bende güzel durduğuna inandığım ve çevremdende onay aldığım ,tenime yakıştığını ve bana enerji verdiğini hissettiğim renkler var,bunlar Beyaz,Yeşil ve lacivert tonları birde azcık kırmızı.)Onun dışında turuncu sarı pembe hariç renkleri seviyorum, aslında bu renkleride severim ama kıyafet dışındaki şeylerde :)

En sevdiğin çiçek?
Menekşe ! nedense çok zarif çok duygusal geliyor bu çiçek bana ya :))

En sevdiğin yemekler/sebze/içecek?
Aahh  ama ama !! acıktım ya böyle sorumu olur :)
Zeytinyağlı Sarma,mercimek köfte,kuru fasulye,içli köfte 
brokoli !mercimek çorbası  bir tane yok yani :)Çiğköfte,lahmacun kokoreçççç :))) offf olsada yisem...
Sebze:Rokaya bayılırım ! Aysberk salatasını nar ekşisiylen birlikte çok severim.
İçeçek :Tabiki kahve,hertürlüsü olur ama en sadesi ve en şekersizinden mümkünse.
Filtre kahvenin yanık tadını ayrıca çook seviyorum.

En sevdiğin yerli yabancı şarkı?
Ya bir tane yokki :( ama cıstak tarzındaki kafamı bulanıklaştırıp yoracak şarkılar dinlememeye özen gösteriyorum,yerlidede yabancıdada genel anlamda huzur veren slow şarkıları tercih ediyorum.

En sevdiğin komedyen?
Yok desem :) Özellikle cem yılmaza sinir oluyorum ve ne gariptirki adamı dinlerken gülmüyorum millet kahkaha atıyor benim yüz binbir karış surat :))
Recep ivedik filmlerini izledim çokta eğlendim,bana daha tatlı geliyor şahan.

En sevdiğin kız/erkek ismi?
Erkekte efeye bayılırım,bana çok yaramaz ve tatlı geliyor.Çok efe adında arkadaşım olmadı ama ufaklıkları tanıdım ,yaramaz ve tatlılar (: Kızdada Mina , mira isimlerini seviyorum zaten kızım olursa değişik yabancımsı bir isim koyucam,aklımda birşey var ama söylemem :)bikere söyledim aa bende koyucam diyen olunca sinirlendim ((:

En sevdiğin kitap? 
Ahmet ümitin istanbul hatırası adlı kitabı ! bayılarak bir solukta okumuştum.Keşke böyle kitaplar çıkarsalar yazarlar.

En sevdiğin yerli /yabancı oyuncu? 
Naz elmasın oyunculuğunu çok beğeniyorum ama kız hangi diziye başlasa o dizi ilerlemedi :-( Pelin karahanda iyi kavak yellerini severek izlettirmişti.Şimdi muhteşemde oynuyor izlemiyorum sevmiyorum diziyi.Erkektede behsat Ç..:) ve nejat işler abimize bayılırım birde yabancı damatta oynayan özgür çevik !! adamın efendiliğine hayranım ..Yabancılardan;Jesse bradford,Rachel mcadams,Elisha cuthbert ....

En sevdiğin yerli/yabancı film? 
Benim hırçın sevgilim , zaman yolcusunun karısı ! bu 2 güzel filme bayılmıştım 
hatta my sassy girl 3-4 defa izlediğimi bilirim ki ben normalde izlediğim filmleri geri dönüp tekrar izlemem sevmem.Yerli çok yok sevdiğim hatırlamıyorum belkide.Duygusal ve romantik olan tarzını ortaya koyan değişik yapıtları izlerim severim diyim kısaca.

En sevdiğin yerli/yabancı dizi?
Medceziri izliyorum şu sıralar, ama delisi değilim dizinin.
Yabancıda çok var merlin,the ellen , umutsuz ev kadınları  diye gider..


En sevdiğin yerli/yabancı şehir? 
İstanbul <3 Aşık olduğum şehir.
Gitmek istediğim gitmediğim yerlerdende izmir,urfa 
çanakkale var,çanakkaleye bir kez gittim ama tekrar gitmeyi istiyorum kısmet olursa gezi tur falan bu sene düşünüyorum bakalım.Yabancı,slovakya ,almanya italya :) almanyayı özellikle kozmetik için dedim yoksa çok hevesdar değilim orası için :)) Birde hacca gidip o muhteşem yeri görmek istiyorum umreyide.

En sevdiğin gazete/gazeteci? 
Gazeteyi çok okumam,haber izlerim izlersemde,
gülse birsel ,mesut yar yazılarını okurum görürsem beni eğlendiriyorlar okurken sıkmadan yazdıkları için severim .


En sevdiğin mevsim ay/gün?
Eylül-ekim-kasım-aralık :) 
Kısacası sonbahar*kış ayını deli gibi seviyorum !
:Gün:perşembe :} sayı dersek 7-22-21-20 li gibi sayılar..

En sevdiğin kıyafet/ kıyafet tamamlayıcı takı?
Şalaş şeylerle birlikte uzun elbiseler,yarasa kol tarzı kazaklar,belki tayla birlikte kot etek giyebiliyorum .
bileklik küpe,mutlaka takıyorum kolyeyide  kıyafetle uyumlu olursa abartı değilse takıyorum.hepsi bu :)

En sevdiğin makyaj malzemesi/ bakım ürünü?
Eyeliner,dicem sadece çok kullanıyorum saysam daha sayarım ama en sevdiğim sıkça kullandığım =)
Bakım ürünü olarak nemlendirimi eksik etmem onun dışında normal günlük rutin işte.


En sevdiğin çizgi karakter?
Tweetyy :)  şirinler  ve miki mini mause ^^


En sevdiğin anı? 
Var çok var ama bilemedim hangisinden başlasaydım ,her an birşey oluyor minik minik :-D.

En sevdiğin bitki çayları?
Papatya dinlendirir rahatlatır oyüzden sıkça içerim onun dışında liptonun adaçayı ıhlamuru ve yeşil çaylarını eksik etmiyorum.

En sevdiğin Söz?
Bazı konularda kesin karar verdiğimde hep söylerim ''ya hep ya hiç '' diye.Karşımdakinin kararsızlığı karışık durumu beni boğar çünkü.Ya yapılır ya yapılmaz ye gidilir ya gidilmez.Bakarız cümlesinden nefret ediyorum helede bir erkek söylerse !! Cesaret herşeydir bazen ,gözü birazda olsa basit şeylerde karartmak lazım.

En sevdiğin özelliğin?
Hislerim en özel ve sevdiğim bir özelliğim diyebilirim,bana yardımcı.Onun dışında merhametli olmayı sevmiyordum ama farkettimki iyiliklerim karşılıksız kalmıyacak bu özelliğimede isyan etmiyorum artık seviyorum nolursa olsun bu önemli güzel bir özelliktir herkesin vicdanlı merhametli olmalı birazda olsa .!


En sevdiğin his?
Yağmur sonrası toprak kokusu !!
Ilık rüzgarlı havada balkondan bakıp içime çekerimmm miss gibi o an huzurdur benim için en güzel histir anlıktır ama güzeldir.
Hahah birde açken yemek yediğimde yavaş yavaş kendime gelmek sevdiğim his =} yoksa el ayak titremeye başlıyor halsizleşiyorum.Gerçi sabah hiç yemek bile yemeden akşam eve  7-8- de  geldiğim çok oldu,gene iyi dayanıyorum ben bile şaşıyorum öyle olunca :D
Odamı temizlediğimdede bir rahatlık relax durumunu hissediyorum oda güzel bir his :)

En sevdiğin koku türleri ? 
Odunsu baharatımsı koku türlerini seviyorum genel anlamda,şekerimsi tatlı oryantal meyve kokularından haz etmiyorum.


En sevdiğin canlı? 
Canlıdan kasıt insan & hayvan olarak cevaplıcam :DD
Çevremdeki bütün kalbimde yeri olan her an hatırladığım bütün tanıdıklarımı ayrı ayrı seviyorum başda annem ailemin diğer fertleri..ve diğer yer edenler.
Köpekleriii nerede görsem ayyii yerimm ! demekten gerekirse durup sevmekten kendimi alamam :S En sevdiğim canlıdır dosttur çünkü o.Onun dışında evde 2 kuş 1 kedim var hergün heyecan adrenalin anlıyacağınız :)) kediler nankör malesef ama çok mu çok tatlı ve hafızası aşırı kuvvetli akıllı oluyorlar :-D köpek isterken kedim oldu şans işte ama çok seviyorum tabi karşılıksız apayrı bir duygu hayvan sevgisi.




Galiba beni kimse mimledi ,mimlemişsede haberim yok
ama ben yapmış oldum,uzun zamandır mim yapmıyordum,iyi oldu (:
Ve hatta kendimde soru kattım içine birkaç tane ..

Mimlediklerim 
***Bu mimimi okuyup bu posta yorum yazan bütün arkadaşları mimliyorum :))
***Yorum yazmamayı sadece okumayı tercih edenleri gene mimliyorum,yapın yapmassanız vicdanen rahatsızlık duyacaksınız benden söylemesi :))

((Hııı buarada soruları buradan kopyala yapıştır yapabilirsiniz ben hiç sorun etmem )))


6 yorum:

ceyda byjade dedi ki...

Yok kuzum çok uzunmuş bu yapamam ben :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Yaaa banane bananee !!!((: küseyimm bak , hem okumuşsunda bakk ,yazıyı hazırla hemen yapma en azından hergün birini cevapla :)) Kopyalayabilirsin sorularımı ben sorun etmem ((:

Tek Aşk A* dedi ki...

Ne kadar uzunmuş harbiden mim :)

yemekleri okurken ağzım sulandı,aynı şeyleri seviyoruz :))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

=}}

Hahah benimde yazarkenn sulandı :P Demekki sende yapıyorsun bu mimiii hadi kolay gelsin !!:) bekliyorum

Aslıhan Karaaslan dedi ki...

Bende cem yilmazi sevmiyorum. Benide gulduremiyor. Mimi keyifle okudum :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Aynen ya ne çok seveni var adamın gıcık herifin teki iticide :SS Ozaman sendende bu mimi bekliyorumm :))