17 Aralık 2013 Salı

•:*:• •:*:• Ձ θ Ι Ч Dilek Listesi •:*:•& Yılbaşı için gelen İlk hediyem •:*:•









^^^^^^^^^^^^^^^^
Benim için bu sene nasıl geçti inanın bilmiyorum ne çabuk aralık oldu ne çabuk yılbaşı geliyor, hiç bilmiyorum :||  sanırsınız çok yoğundum çok mutluydum,hayırr  tam aksine sınavlarım hariç hiç bir yoğunluk olmadı buna rağmen benim için ennnn hızlı geçen senelerden birisi oldu...Çok şükür 13 sayısından kurtuluyoruz :) Belkide bunun uğursuzluğuna geldik,bilemiyorum.

^^^^^^^^^^^^^^^^



Top allıklara birden bire hayranlık duydum, 
daha önce olduğunu hatırlamıyorum,
Tenime uyan renginden bir tane edinicem 
golden rosemi olur başka bir marka'nınkimi 
olur bilmiyorum aklımda belli bir marka yok ama sevgililer gününde almayı planlıyorum,aladabilirim almayadabilirim 


Foto çekmeyi seven birisi olarak,
yani doğayı etrafı orayı burayı çekmeyi seviyorum.
Resimlerin net çıkmamasına fotograflarımda 
çektiğim şeyleri net gösteremediğim için üzülüyorum,
hem aile fotoları olsun hemde normal,hem blog olsun bana ya canon ya Nikon amcalardan 1 tane lazım.
Ne zaman olur bir fikrim yok ama bu yılda isteklerim arasında.

Bu Mac fix plus pudrasına yakından gidip baktınmı derseniz evet baktım derim,mac etkinliğine gittiğimde baktım :)
Ama ne kadar hoş durduklarını kalitesini bazı blogerların 
tanıtımlarından net çekilmiş resimlerinden farketmemem
 mümkün değil.O bakımdan olucaktır ki çokkk çok istemesemde
 pudra aşığı biri olmasamda denemek istediğim pudralardan birisi.


The balmın purda fırçasını almak istiyorum 
hem allık hem pudra fırçası olarak kullanmak için.
Onun dışında bb kremleri sürmek için fırçada alasım var hani ,
süngerle sürmekten mutluyum ama fırçalara doğru merak saldım gidiyorum hayırlısı :)
Yanında fırça manyağı bir arkadaş varsa gidişat bellidir :)))



Kısmet olurmu bilinmez ama :) Bordo ruj olarak kate mosun ruju varmış bende sadece başkada yok :) Oyüzden adam akıllı bir bordo alocoğumm bakalımmm..Yani vicdanım çok rahat olucak alırsam çünkü o bordo rujuda anneme almıştım ben :) 

wuw..işte bu paletee bitiyorum ben !! Daglısta bir ara indirim var gittim sırf buna bakmak için ama malesef bu ürün yoktu :(( Bu palete bayılıyorum !! nyx standında şuan yoklar ama kim bilir belki rossman bunuda getirir,5 lileri falan var bunların internette benim çok şansım yok oyüzden buralara gelmesini temenni ediyorum.

Rossmanlarda artık nyx standı var ama bana yakın bir rossmanda yok bu güzeller :/ 
ve fiyatları 30 TL,indirim olursa kesin denk getirip bir tane edinicem bu güzellerden !!


Sephoralarda bulunan 100 tl lik bir set,(Primping Star)
İçinde tester boyda ürünler var.
Alırdım para biriktirip ama o paraya birsürü ihtiyacımı alıyorum,oyüzden bu seti askıya aldım.
Maddi açıdan ne zaman rahat olursam ozaman tadına bakıcam !Özellikle gözenek küçültücü ve renklendiriciyi çok merak etmekteyim.

Yazılı isteklerim içinde;

Önceliğim bir işe girip çalışmak,hayırlısıyla güzel bir işim olsun istiyorum,ki güzel güzel alışveriş yapayım en azından kararsız kalmıyacağım,sonrasında almasamıydım/alsamıydım diye beynimi kemirmiyeceğim bir alışveriş olsun istiyorum.

Benim için hiç iyi bir sene olmadı bu sene,acı,kırgın,mutsuz tad alamadığım bir seneydi,oyüzden sağlık huzur ve aşk dolu Ruh eşimi bulabiliceğim .bir sene olmalı 2o14 !! Öyle umuyorum.



Buz patenine deliceee gitmek istiyorum,bu senede neredeyse hiç gidemedim :( 

Lunaparka gidip çekiçe binesim var,(2 kolu var ve birden teee yukarılara ankara semalarına çıkartan,ve aniden indiren süper alet:) ) yanımda mutlaka birisinin olması gerekiyor ama o şanslı+çılgın+deli arkadaş kim olur bilmiyorum :-) 

Tatile gidip paraşütle atlamak ,deniz paraşütüyle havada süzülmek istiyorum ..:) 

İyi bir tatil yapmak istiyorum,dinlenmek istiyorum.

Belki sizlere saçma gelebilir ama;Seneler geçsede daha ilk okula başladığım yıl ölen teyzemi unutamıyorum ! Beni çok cimciklerdi , :) bazı şeyler okadar netki hafızamda o benim hep aklımda,rüyalarımda busene onu çok görmedim ama onu çok özlüyorum :( umarım bu yıl onu dolu dolu görürüm...






.•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•..•**•.



Sevgilerimle herkese iyi dilekler !!
Bence bu yıl dileklerinizi dilemenin gerçekleştirmenin tam zamanı ...
Dileklerime devam edebilirim aklıma geldikçe yazabilirim buraya,bazen özellikle yazınca oluyor istediğim oyüzden yazmanın şans getirdiğine inanıyorum ben (:


5 yorum:

makyajhanesi dedi ki...

ayyy canımmm umarım tüm istediklerine yeni yılda ulaşabilirsin :)

ceyda byjade dedi ki...

İnşallah dileklerine çabuk kavuşursun benim bu kadar uzun dileklerim yok kısa ve öz aslında.. Hediyelerinde çok güzelmiş güle güle kullan ;)

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

dileklerin gerçekleşsin inşallah canım benim

LibyLiby dedi ki...

Güzel yüzlü arkadaşııım inşallah dileklerimiz gerçekleşir yeni yılla birlikte. Hediyelerinde çok tatlı. Güle güle kullan. :) Buarada nyx te bir alana bir bedava var diye duydum balım haberin olsun. mcxx :-*

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

•:*:• Makyaj hanesi •:*:•
İnşallah bebeyimm inş,içi temiz olan bütün insanların dilekleri gerçek olsun <3

•:*:•Ceyda•:*:•
Aaayİnşallah ya :/ hayalsiz yaşanmıyor iştede en önemlisi huzur.teşekkürler canım (:

•:*:•Belgin•:*:•
Hayırlısıyla gerçekleşir inş.ablacm ya yoksa hayat git gide bunaltılı olucak benim için.

•:*:•Liby•:*:•
KıZ yerim senii bak ha ! sen gelsene bir buralara bakıyım :)) Tenk you hayatım <3 ^^^Evet kuzum severek kullanıyorum bende,arkadaşım zevkli valla (=: Yüzde elli olsa alırdım ama bir alana bir bedava mantıklı değil,fekat lakin burada nyx standı yok bana yakın biryerde,olsa bile o simli far paleti yok :-( Öpücükk cük cüksss...