25 Kasım 2013 Pazartesi

❤ Günlerden Alışveriş ❤






Bir doğum günü alışverişi yazısına 
merhaba diyelim {-:


Doğum günlerimde genelde pastamı yirim ama öyle pek 
eğlenceli ve coşkulu geçmez :/ sanki burukmuş gibi,
hatta benimde bazen hiç kutlayasım gelmez durağınlıktan dolayı.
Kalabalık  olsun istiyorum ama aile arasında oluyor genelde.
Bugün benim doğum günüm ve yine öyle oldu ....
Keşke sevdiğim bütün  uzaktaki arkadaşlarımı çağırıversem :))
(Yinede şükretmeyi bilmeyenlerden olmadım çok şükür !!)
Hediye alırsa anneciğim alır sadece o kadar :-) 
bu acıklı yazımdan sonra hemen alışverişime geçiyorum ...:)
Bende kendime bu vasıtayla birşeyler aldım.
Hadi hemen bakalım;

Hatta önce geçen gün annemin hediye ettiği,eldiveni göstereyim :))
Çok asil ya !! bayıldım eldivene ,zevkle takıcam!
buna benzer siyah tüylü vardı zaten,iyiki bu renk almış :}




Diadermine Lift Concealer Kapatıcı
╰❥⇢Sıkılaştırıcı ince çizgi görünümünü engelleyen bir concealer.Yeni çıktığından beridir denemek istiyordum ve migrosdan harika bir indirimden tesadüfen 15 tl olmuşken hemen aldım.Daha açmadım,2 kapatıcımdan 2side bitmek üzere tamamen bitince kullanıcam.

Uni yeşil Çaylı Gözmakyaj Temizleyici Pedi
╰❥⇢Yine migrosdan denemek amaçlı aldığım pedler,bazen okadar üşengeç oluyorum ki ama genede makyajımı çıkarmadan yatmıyorum,5 TL

Golden Rose Neon Palette
╰❥⇢Neon far far diye tutturmuştum,sonunda ulaştım buldum :) Flormarın tekli farlarından almak yerine böyle setli halde almayı tercih ettim renkleri harika !! Pigmentasyonları düşük olsada ben çok sevdim.10 TL

İkea evimizin herşeyi :) benim düzenleme raflarımın herşeyi olduğu kesin.

╰❥⇢Gittim sığamadığım tıkış tıkış olan çekmecemi rahatlatmak için 2 tane daha bölmeli plastiklerden aldım tanesi 3 tl falan,baya iyi oldu saklanmış depolama ürünlerim için.Gün yüzüne çıktılar gariplerim :))

Ve bu birşeyin ağzını hava almasın diye sıkıştırmak için bevara mandallardan aldım,özellikle tester ürünlerin hava almaması için ertesi güne rahatça kullanabileyim diye aldım,aynı zamanda da makarna,mısır poşeti cips gibi şeylerin ağzını kapatmak için süper oldular !Ama bunlar ailemle gittiğim için biriktirdiğim haçlığımdan çıkmadı hihi yaşasınn :)))

ALL Kasım Dergisi
╰❥⇢Arada sırada vogue alırdım kafa dağıtmak için,bu sefer değişiklik olsun diye bunu alıverdim,içinden 3 tester çıktı bb krem fondöten ve yüz kremi yüz için olanın 2 side malesef koyu renkti :) dolayısıyla çıkmasına çokta sevinemedim.Derginin içeriği resim birazda yazıdan ibaret vogue daha iyi diyebilirim bu konuda.

Rossman Makyaj Çantası
╰❥⇢Bunuda makyaj çantası yokluğundan annem bana alıverdi,topu topu 2-3 tane vardı çanta ama o çok sevdiğim leoparlı olanın fermuar kısmı bozulunca çok üzüldüm :( onuda rossmandan almıştım,bunuda çok beğenerek aldım gene inş.birşey olmaz :) 

Mini gratis alışverişim;

Essence Nail Art yelpaze
╰❥⇢Tırnaklarda farklı desenler belki bir gökkuşağı tasarımı yapmak için aldığım aparatlardan birisi oldu kendisi.henüz kullanmadım ama fırça kıllarını falan çok beğendim.5tl

Essence Far Fırçası
╰❥⇢Fazla fırçaya sahip olmadığım için baya gerekli bir ürün oldu kendisi benim için.1 tane far fırçam vardı oda yine essence marka,ama daha düz olanıydı buda smoke göz makyajlar için farı daha iyi dağıtmak için aldığım bir fırça oldu.4tl

Essence Eye Sorbet
╰❥⇢Ayy o nasıl güzel ışıltıdır one güzel ıslak fardır dedim ilk denediğimde! Gerçektende tam istediğim gibi mini minnacık nokta halinde simleri var,güneşte sarı ve normal ışıkta harika gözüküyor.Bu tarz ışıltılı bir şeyi uzun zamandır istiyordum.Tam ayarında az uygulandığında çok daha hoş gözüküyor.fiyatı sanıyorum 8 tl di

Essence Nail Art Oje Kurutucu Damla
╰❥⇢Nyc faciyasında sonra bu ilaç gibi geldi :) Birkaçkez denediğim kadarıyla ;Kurutması iyi,kokusu yok yağımsı yapısa ama yağlı asla değil.Tavsiye edebileceğim uygun fiyatlı bir kurutucu.6TL


Avon Color Trend Gold Flecked:
╰❥⇢Bu ojenin güzelliğini ilk makyaj kelebeği'nin tatlı bloğunda keşvetmiş ve ozamanda çok beğenmiştim tee ozaman beri aklımdaydı görür görmez hemen istedim :)

Avon Eyeliner Fırçası
╰❥⇢Avondan aldığım 2 fırça :) tekrar görünce yedeklemek istedim,jel eyelıner sürmek bu kadar kolay olmamıştı bu fırça bir harika !! 

Betty booop Ojeler 
╰❥⇢Şu güzellerin tatlı ve şeker dış görünüşlerine bakarmısınız.!! 3 al 2 ödeyle birlikte 6tl ye aldım.Hiçbir renkte bende olmayan renklerden,kırmızı hariç :) Yeşil çok tatlı bir yeşil fotoladım zaten en yakın zamanda gelecek yazısı.Kırmızımda golden rose markanın  vardı ama azcık kalmış kullana kullana en sık kullanılan renk olduğu için süper oldu benim için hemde acayip hızlı kuruyorlar !tabiki sadece dış görünüşü için almış olmadım,ve  iyiki almışım,tavsiye ederim.



Lux Pamuk 
╰❥⇢Rossmandan 1 tl ye aldım evde oje silmek için pamuk kalmadı koşa koşa aldım:) 

Belfarit TTo Göz Şampuanı 
╰❥⇢Gözdeki makyaj kalıntısını,ve hijyenini sağlamak amacıyla aldığım bir ürün,20 lira fiyatı var,Nihan arkadaşıma sipariş vermiştim daha uygun fiyatı aldığı yer diye oda tutturdumu tutturdu parasını almam diye baya inatlaştık :))Tabi bir daha inatlaşmamak üzere.Sevgiler canım sana buradan ((: 

Golden rose Rich color 3 3 numara 
╰❥⇢Harika bir rengi var mor bakır yansımalı değişik güzel bir renk .Rengini görmek isterseniz arkadaşımın bloğuna bir bakın derim tıkk tıkkk ;)

Yves rocher Gommage Scrup 
╰❥⇢Vucüt peelingine ihtiyacım varken bunu alayım dedim birçok bitkisel ürün var içinde tanecikleri güzel gibi bakalım iyi arındırıp temizleyecekmi.

Perfecting Tonıng Lotıon
╰❥⇢Detoks etkili yeşil çay özlü toniği uzun süredir almak istiyordum,hem makyaj temizlemede hemde sabah akşam yüzünüzü temizlemede kullanabileceğim tonik.Merak ediyorum bu toniği.

╰❥⇢Bu 2 sini doğum günü kampanyası vasıtayla 2 al 1 ödeden yararlanarak toplam 30 tl ye almış oldum.Yanında birde duş jeli hediyesi verdiler,rol-onda vardı ama ben kokusundan çok hoşlanmadığım için bunu tercih ettim :)




İveeet benim alışverişim bu kadardı (=
Birde Aralığın 13'üne kadar makyaj ürünlerinde sanırım ciltte dahil %30 indirimim varmış? Sizce kullanmalımıyım makyaj ürünü olarak ne tavsiye edersiniz bana??




16 yorum:

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

canımmm güle güle kullan hepsini, yeni yaşında dileklerin birbiriyle yarışsın, gerçekleşmek için:))
Öptüm seni komacaaan

Buralı Olmayan dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun.yeni yaşında tüm dileklerin gerçek olsun..yeni cicilerini de güle güle kullan :)

BuseYavuz dedi ki...

Kuzum doğum günün kutlu olsun ♥ Hepsini güle güle kullan :))

Meltemin Günlüğü dedi ki...

merhaba, iyi yıllar, nice sağlıklı ve mutlu yaşlara :)
güzel günlerde kullanman dileğiyle aldıklarını :)

Nihanla Makyaj dedi ki...

Tatlım herşey çok güzel, güle güle kullan. Ayrıca doğum günün kutlu olsun, nice güzel yaşlara ;)

makyaj kelebeği dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun tatlım.Nice mutlu yaşlar göresin :)
Çok güzel alışverişler yapmışsın güle güle kullan hepsini.Bu arada Essence alışverişini Bahçeliden mi yaptın?Ben hala gidemedim oraya :(

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

❤ Belgin ❤
Ne güzel bir dilek o öyle inşallah ya,çok teşekkürler ablacımm <3 Bende öptümm çook çok ..!!

❤Buralı❤
Çok sağol inş öyle olur ((: sevgiler

❤Buse❤
Tişikkürler bebeyim ((: ❤sevgileeer öpücükler.

❤Meltem❤
Merhabalar iyi akşamlar ;)
Çok şekersin çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.

❤Nihan❤
Mersi kuşum benim,daha güzelleri senin olsun :} Mucukkkxxxx ^^

❤Makyaj*Kelebekim❤
Çok çook teşekkürleeer benim tatlı kelebek ablam,(= inş hep beraber görelim sağlıklı sıhatli.
Evet hepsini oradan aldım bende,hadiya :/ biraz ters düşüyor banada 2 kere kart basmak istemiyorum işte herzamanda gidilmiyor.kızılayda 2 gratis var keşke daha zengin olsalar tırnak yönünden.

Ece Yıldız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım nice yıllara :) Yves Rocher ürün yorumlarını merakla bekliyorum. Bio'nun roll-on kokusu çok mu kötü bu arada?

AYSEL KAYA dedi ki...

doğum günün kutlu mutlu yatlı katlı olsun canım. güzel günlerde kullan aldıklarını.. golden rose neon far paleti görünce ağzım düştü. hiiç benlik değiller. ben cesaretsizim o konuda. makyaj uygulamanı merkla bekliyorum :)

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun canım. Birsuru guzel seyler almıssın hepsini guzel gunlerde kullan:))

LibyLiby dedi ki...

Güzelliğim iyi ki doğmuşsun iyi ki tanışmışız. Yeni cicilerin çok tatlı güle güle kullan. :-*

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

❤ Ece ❤
Çok teşekkürler ececimm,(: Ay kötüydü bence keskin limonsu bir kokusu vardı sevemedim :/

❤ Aysel❤
:))Teşekkürler tatlımu,hohoh inşallh :)) Çok cılgınca dimiğ sende haklısın vallahi.Uygularım birgün senin için,kışın siyah montla garip durabilir bu renkler.Menekşe rengini denedim bir tek süper oldu.

❤Balböcüğü❤
Balım çok sağollll,inş. hepimizin güzel günleri olur zevkle kullanırız aldıklarımızıda,öpüyorum..

❤Lİby❤
Biriciğimm benim <3 Çoook teşekkür ederim sibelcim iyiki bende senin gibi cici,vefalı bir kızı tanımışım iyiki varsın bebek !! En güzel ciciler senin olsun hayatım çok sağol muaahhh :***

Shiva dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun kokoşcum nice yaşlara=) güzel günlerde kullan aldıklarını ^.^

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

❤shıva❤
Teşekkürler canım çokkk..hepberaber inş :))

Adsız dedi ki...

LUX PAMUK'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz :)

Lux Pamuk Ailesi

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Eski yazılarıma baktığınız için ben teşekkür ederim ;)