1 Ekim 2013 Salı

MİMMM# 6 # Bloger buluşmaları :-)






Sevgili Biricitcim 
beni yine sağolsun mimlemiş,
yapmadan tabiki olmaz dedim ve hemen yaptım ;)



Blogunuzun Adı?
Madame Kokoş Kozmetik Ürünleri 

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?
Ankaradayım,semtini zaten samimi olduğum ankarada yaşayanlar biliyor irtibattayım birazıyla :P

Blogger buluşmalarına katıldınız mı?
Hayır malesef hiç katılmadım,ama katılmayı istedim birkaç kez,benim günüme uymadı :/ genelde hafta sonları oluyor,keşke hafta içi bir günde olsalar ozaman katılma ihtimalim artardı,çünkü meşgul oluyorum hafta sonları genelde.

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak ister misiniz? 
Tabiki neden olmasın ...

Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalı?
İnsanlar gelmeye başlarken,baştan aşağı aşağıdan yukarıya doğru süzülmemeli ! 
(birkaç buluşamın ayrıntılarını sormuştum,malesef böyle bakanlar,süzenler sonradan  gidenin arkasından dedikodu edenler çok olmuş :( yazık ! ) şahsen ben çok rahatsız oluyorum insanları inceleyen pis pis bakan haset tiplerden,amman benden uzak olsunlar !!! Bence samimiyet ve güleryüz önemlidir etkinliklerde,öylece somurtup ciddi ciddi konuşanlar olmassa ,inatlaşacak şekilde konuşmalar yapılmassa süper olur {-:






ڪےevgilerimle 





4 yorum:

  1. tesekkur ederim yanıtladığın ıcın canım keske istanbulda olsan gorusurduk:)
    malesef dediğin doğru samimi bulusmalar olmalı bencede:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çokşehir gezdim ama bi ankaraya geelemedim. valla bi gün sırtçantasını alıp gelcem asoşla inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. "İnsanlar gelmeye başlarken,baştan aşağı aşağıdan yukarıya doğru süzülmemeli!" Doğru söze ne denir!

    YanıtlaSil
  4. **biricit**
    Rica ederim balım,ben teşekkür ederim ne zaman istersen mimle beni,içimi dökmek iyi oluyor böyle ((;
    sevgiler

    **aysel**
    Aaay ayselim gel bebeyim gel !! ben ağırlarım seni elimden geldiğince gezdirirm yiiivrum,bize gelirsin çay yaparım sana :D asoşuda mıncıklarım azcık :P


    **Tutumlu**
    Yaniii dimi ama tatlım =))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁