25 Ekim 2013 Cuma

Karman❤Çorman❤Bir❤Alışveriş❤Serüveni❤Daha »»»




Alııışşşveriiiiiişşşşş !! 

2013'ün son demlerine yaklaşırken yapabiliceğim en ihtiyaç,
arada kaynayan az gerekli bir alışveriş yaptım,yapmaya çalıştım 

The body shopta 2 al 1 öde varken hazır bu güzelleri alayım dedim.

The body shop cherry blossom parfüm;
Normalde parfüm tek başına 60 küsür,aslında 50 tl di geçen yılbaşında ama zammı oldu nedir :S,kremde 30 tl civarındaydı sanıyorum.Ben sadece parfümün parasını ödedim ve misleeer gibi kokan bu güzel parfümü aldım.

Bunaltmayan çok hoş bir kokusu var,ama yazında sıkılır bu güzellik bana göre parfümde yaz kış ayrımı yoktur,saçma geliyor böyle ayrımlar yapmak.Açıkcası çok fazla çeşit yoktu bu seriden ya losyonu ya duş jeli yada kremi vardı ben kremini tercih ettim ilk defa deneyeceğim tsb vücut kreminide.

H&M Bronzing Powder(Dark Tan) 
H-m ye gittim ve 2 çeşit olan bronzing pudrasından diğeri tenimde hiç belli olmadığı için ben bir tık daha koyu olanını tercih ettim.Daha 1 kere kullandım içinde hafif simlerine ve rengine bayıldım !8tl

H&M Lip Pen**Papaya Punch ve Natural beauty **
En sonunda kalem rujlarından almak nasip oldu :D Her 2 sinin rengide çok güzel yalnız natural beauty olanın kokusu çok kötü :-( yazıları gelecek,fiyatı 8tl.



Öğleden sonra 2-3 gibi hemen Kızılaydaki rossmana gittim ve alışverişe başladım!
Yıl sonunda böyle bir indirim olması aklımı karıştırdı açıkcası yani ürünlerin son kullanma tarihimi geçiyorda böylesine yeni bir yıla girerken indirim oldu demeden şüphe etmeden geçemedim :S
 Oradaki kızların ilgisizliği beni resmen boğdu,bir soru soruyorum zar zor ıkıla sıkıla cevap veriyorlar,haliylede birdaha sorasım gelmedi :( bu durumlardan sıkıldım artık,keşke biraz özverili işine saygılı,aşık insanlar yetiştirseler !

Rossmanın yapmış olduğu %50 indirim çılgınlığından almak istediğim herşeyi aldım,fiyatları net olarak hatırlamıyorum yazamadım,ama merak ettiğiniz varsa sorabilirsiniz.

Facelle İntim Köpük:
Daha önce mendillerini kullanıyordum,watsonsınki daha ucuz diye artık kullanmadım almadım.Bu köpük hem genital hemde tüm vücudun sterili için kullanılabiliyor.

Isana Saç Maskesi:
Tek kullanımlık anında etkisini gösteren bir maske olduğu yazıyor arkasında,kokusunu ve etkisini acayip merak ediyorum fakat elimdeki büyük kutudaki gliss maskem bitmeden kullanmıyacağım. 

Garnier Karma-Yağlı Ciltler BB Krem(Açıkton):
Elimdeki bb kremlerden 2 si bitti bitecekken,Eee çok çok uyguna düşünce 10 tl gibi bir rakama artık almalıyım dedim,aldım ama kullanamadım:( sinir oldum çook,bana bayağı bildiğin koyu geldi bu ton turuncu bir yüz istemiyorum dedim ve başkasına vermeyi tercih ettim.

Synergen Makyaj Temizleme Mendilleri Göz&Yüz:
Bioderma var diye almıyordum uzun zamandır,bu aralar acayip yorgunlaştım hiç halim kalmadı makyaj temizlemeye,e temizlemedende olmaz :S oyüzden bir tane alayım istedim.Bir adet kullandım temizlemesi çok iyi değil biraz sert buldum mendili :-(

Max Factor Lipfinity Colour&Gloss(glazed Caramel 590):
Uzun uzun süre kalıcı bir likit ruj olduğu söyleniyor.Nesneslis bloğunun sahibi neslihanın tavsiyesi üzerine aldığım bir ruj.Testerıda bileğimde denedim gerçekten çok zor çıkıyor.böyle bir ruj vardı bende avonun ve 18 tl civarında onun yerine max.F. alırım daha iyi dedim.

Rossman Portakal Kokulu Duş jeli;
Seyahat ürünlerinden mini bir duş jeli aldım büyük boyu indirimde değildi 5 tl idi bende denemek için creme yazan olmayayından alıverdim.Çünkü diğerler duş jellerinden nefret ediyorum temizlemek yerine nemlendiriyorlar vucüdu ..1,750 idi.

Lip Base:
Gratisin bir dudak bazı vardı aslında ama ben rossmanınkini aldım,e hazırda düşmüşken çok iyi oldu benim için,bakalım bazların bir mantığı varmı yokmu!

Natural Renk Dudak Kalemi:
Göz içime çekmek için aldım ama dudaklar içinde kullabilirim.Kokusu berbat olsada,şayet yumuşaklığı ve yapısı süper!

Nivea Temizleme Maskesi:
Soyulan bir maske olduğu yazıyor,normalde nefret ediyorum soyulanlardan ! eğer ayva tüylerimi çekmesse alayım dedim ,oradaki kız bende aldım çıkarması çok kolaydı tüylerimide çekmedi deyince alıverdim :S  3tl ...

Maybelline Dream Touch Blush (No:4 ):
En bayıldığım ton,cildimde güzel durunca kaçırmak istemedim,harika bir ışıltılı şeftali tonunda köpük allık !! çok çok hoşuma gitti. 11 tl ye geldi indirimde.

Rossmanın Yeşil French Kalemi:
Önce ne olduğun anlayamadığım birşeydi,ama daha sonradan çaktım:d bu tırnak uçlarına renkli frencler yapmak moda olduğu için pembesi yeşili falan vardı bende hem o amaçla hem ucu sivri diye çiçek böcek yaparım amacıyla aldım*3tl ye...



Aulettomuydu neydi işte ondan,rossmandan aldım.Kabını hemen açtığım için unuttum adını,2 tane desenli havlu piçete aldım,odamda çok lazım oluyor 2 aya bir bitiyororum kendileri.Fiyatıda 2 tl olsa gerek.

Beauty Manikür Pedikür Seti;
Watsonsa sırf bunun için uğradım ve 20 tl ye aldım hazır 30 dan inmişken..eve geldim hemen uygulamaya koyuldum ya okadar süperkiii gidin kesinlikle hemen alın çok pratik,manikür pensiyle uğraşmaya bile gerek yok bile !! Bazı alanlar ürün hakkında''tırnakta çukurlaşma yaptığını söylemiş aman inanmayın onlara ! Çok derine götürmedikçe ve çok sık uygulamadıkça sadece etlerin üzerine ucuna tutarsanız bişicikler olmaz inş.

Perlodent Diş İpi;
Çok uygundu evde olduğu halde alıp deneyeyim dedim,depoladım,diğeri bitmeden paketini açmıyıcığim henüz.

Rossman Manikür Çubukları;
Daha öncede 1 adet almıştım,acil zamanlarımda uykulu yorgun ve vaktimin olmadığı zamanlarda tırnak eti yumuşatmak için kullandığım yağdan döküp,etlere sürtüyorum dibine dibine itiyorum çok pratik.

Diadermine Arındırıcı Peeling;
Garnier bittikten sonra almayı düşünüyordum fakat 7 tl ye indiğini görünce kaçırmak istemedim.ilk ellerimde denedim ,bebeksi bir yumuşaklığa sahip,partükülleri oldukça sert vede iri,tam istediğim gibi.Memnun kalıcağımdan eminim,bu markayı seviyorum.

Elseve Şampuan;
Artık bunu kullanıyorum bir aralar kullandığım şampuandı ve ben saç derimi kuruttu diye bırakmıştım şimdi çoook iyi gıcırdak temizlemesinden dolayı geri döndüm ve indirimde 4 tl gibi komik bir rakama düşmüştü kaçırmak istemedim.



Avon Fire Me Up;
Müthiş bir koku,bir arkadaşım kullanıyordu bu parfümü,bende o zamanlar sıkmıştım ve bayılmıştım! sanki meyve bahçesi gibide çilek kokusu gibide,ve daha çok çileği anımsattı ama sert bir koku !Tarifi yok ama şekerli hoş bir koku içinde amberde varmış. Tende kalıcılığı için hiçbirşey diyemem ama inanın kıyafete sıkarsanız gün boyu kalıyor.Katalogda görünce dayanamadım,ve sıhıyedeki sosyete pazarındaki avon satıcısından 10 tl ye aldım.normal fiyatı 16 tl sağolsun nasıl olduysa bana baya uyguna verdi.

Rivalde Loop Aroma Nails;
Yaban mersini kokusuna hastayım! Ve bunun hem rengine hemde sürdükten sonraki o müthişş kokusuna bayıldııııııım bittiiiiim ! normal fiyatı 3 tl idi bende yarı fiyatına aldım. 

Minnak kaplumbağlı Farklı Aroma Kokulu Mumlar;
Bunlarıda annem kendisine aldı,benim odamda nihancımın hediye ettiği bunların aynısının fillerini görüp görüp ay bayılıyorum bunlara diyordu :D hahahah.. sonunda gördü aldı rahatladı kadın ya bende kurtuldum oda tacizinden :pşirinliklerine bayılmış olucak ki almadan edemedi sanırım 3 tl idi tanesi.




Beauty cholate Maske;
İnanılır gibi değil ama watsonsdan sadece bu maskeyi aldım çıktım :( malesef kötü bir indirim vardı işimize hiç yaramadı.Hatta kasadaki kıza bile isyan ettim haklı olarak ''oda;Evet haklısınız güzel bir indirim olmadı ''dedi :/ =-} İnsan maskeleri bari indirimli yapar ama nerdeeee.Yılbaşında güzel şeyler bekliyoruz senden watsonscuğum timamıığğ !

Bu maskeyide bal böcüğüm tavsiye etmişti,eğerki kendisi bu yazımı okursa,büyük ihtimalle okursun canım selamlar sevgiler =) Ya her gittiğimde birşey oluyordu ya maskeyi bulamıyordum yada indirim bekledim bunda ama birtürlü inmedi :S 
en sonunda normal fiyattan aldım işte 3 tl .Bakalım sevdiğiniz kadar varmı bende merak ediyorum.


Golden Rose Sexy Black Maskara;
Merak ettiğim bir maskaraydı,maskaralarımdan en az birisi bitmeye yakın açacağım bir süre bekliyecek.

Flormar Jumbo Kalemler;
Biri bariz zümrüt yeşili,diğeride yeşil ama yaldızlı hoş bir altın rengine yakın bir yeşil,okadar güzellerdi ki almadan edemedim ve bayıldım !iyikide almışım dedim,gerçekten flormar baya iddalı oldu.Göz kapağım düşük olduğu halde sabahtan akşam 10 a kadar hiç akıp bulaşmadan durdu ! Bir tane edinin diyorum.ve 2 sini birden 21 tl ye aldım,kızılaydaki karanfil sokaktaki kozmetikçilerin birinden.

Marks & Spencer Koltuk Altı Rolonu,NEw york Parfüm,Hello Kity Dudak Balmı;
Belli bir miktar İndirim çekimiz vardı sağolsun annem bana verdi,bende bu ufak tefek şeyleri almak istedim.

Koltuk altı rolonunun,misleer gibi bir kokusu var,çiçek kokusu diyor,ki..sevmem genelde çiçek kokularını ama bunun kremsi hoş kokusuna dayanamadım çok beğendim.

New York parfüm,içinde sedir ağacı paçuli ve yine vanilya barındıran bir parfüm,en güzelide buydu aynı zamanda kalıcıda.Valla okadar koku vardı hepsimi iğrenç olur arkadaşıım :S bu konuda maksensipensır azcık kendini geliştirse çok şahane olucak:-D

Hello Kity Dudak nemlendiriciside,acayip güzel kokuyor ama azbirazcık yapış yapış hissi var,sürdüğünüzde yalayıp bitirmek istiyorsunuz okadar şeker :D ama tadı şekerli ve tatlı değil tatsız tutsuz bir tadı var.


Gel gelelim Gratis Alışverişimize ~)

Eklips Seyahat Şişeleri Ve Minik Kutucuklar;
Tatile giderken,kısa biryere kısa süreli kalmaya giderken hamama giderken benim çok işime yarayan fazla yer kaplamayan ürünler.İçine şampuan,gül suyu,soda vs..gibi şeyler dolduracağım.

Fiş okadar karışıktı ki düşen fiyatlarını yazamayacağım bile :S Zaten çok sinirliyim tunalı şubesine ! tester falan vermediler yok dediler tester gelmiyor bize hiç dedi uzun saçlı kız,bide sonra ben nasıl olmaz herkes alıyor deyince geldiği gibi bitiyor,olsa niye vermeyelim dedi ! puuuuuuf ..

Benri Peeling Etkili 0val Makyaj Pamukları;
Bu benrilere sürekli yanları dikişli diyorlar,tövbee tövbe yahu neresi dikişli bir bakın yanlara ip varmı :-} Sadece yanları sağlam diyelim biz buna,pamukçuklanmıyor hemen ve yanları gözüme bi geldi resmen tahriş etti sert yani bu pamukların kenarları :S

Normalide vardı bu karelerin fakat ben bunları denemek istedim,Normal fiyatı 3 tl falandı sanırım.

Benri Makyaj Temizleme Çubuğu ve Islak Mendiller;
Bu çubuklara bayılıyorum her bittiğindede alırım ! Kesinlikle çok işlevseller tam acil ihtiyaç zamanımda imdadıma yetişiyor.Hatta kulak temizlemek için bile idealler,banyodan sonra kulak içinin ıslak olmaması nemini almanız lazım,o iştede süper.

Islak mendillerinde,birisi gül kokulu diğeride bebekler için olan ıslak mendillerden.beyaz sabun olanını denemiştim daha öncesinde ama kokusu hacı sabunu gibiydi :S midem bulandı hatta şimdi yazrken bile sanki kokusu geldi buraya ıyy:S 

Diğerinide hiç denememiştim,makyaj yaparken falan çok lazım oluyor bana yada makyajdan sonra ellerim battığı için acil dışarı çıkıcaksam hemen silip çıkıyorum.

Cecile İris Parfüm&Deodorant ;
19,50 ye aldım bu cicileride,okadar hoş okadar temiz bir kokusu vardıki dayanamadım ! Hafif bana sabun kokularını hatırlatan güzel bir kokusu var.Deodorantını üzerime sıktım ve birkaçgün kalınca üzerimde gidip almak istedim.

Benri Top Makyaj Pamuğu;
Yaa sormayın sormayın ! 3 yerdeki gratistede disk pamuklardan bulamadım :S Ay sanki kızlarrr yemişler pamukları resmen bir pamuk çılgınlığı olmuş belli ki,heryer talan edilmişti diğer çeşit pamuklardan birkaç tane kalmıştı,bende yok diye bu rengarenk pamuk şekeri anımsatan hoş pamukları aldım.

The Foot Factory*Foot Scrub;
Ceviz tanecikleri olduğunu yazan nane kokusuyla ferahlatacağını söyleyen bir ayak peelingi.Kabı çok şeker dimi =) En son avon ayak peelingim bittiğinden beridir el ve ayaklar için olan peelingimi ayaklarımada kullanıyordum,onu ziyan etmiyim dedim hadi bunu alayım didim ve aldım.

Eldiven ile uygulama yapacağım için seveceğime eminim,eğer eldivensiz yaparsanız muhtemelen bu peelingi taneciklerini yeterli bulmayacaksınız!

Fraternikus Beinlotion,Bacak Losyonu ;
Şuan vucüt kremimi sürüyorum bacaklarıma ama o bitince bunu kullanacağım depolamak için aldığım bir losyon,bacaklarımı rahatlatacağına eminim çünkü içinde mentol var. normal fiyatı 3 tl 

Enliven [500 Ml] Duş Jeli;
Kokusunun güzelliğine tarzına şekline rengine bayıldığım için aldım,temizlemesi nasıldır bilemem ama umuyorum ki güzel temizlicek umuyorum ki nemlendirmesi olmıcak hadi inş... ;-} normal fiyatı.5tl.

Bee Beauty#Dream;
Diğer renkleri çeşitleri arasında en beğendiğim en hoşuma giden bu koku olduğu için bunu aldım ! çok şeker tam çantama atmalık,kalıcıda bir kokusu var.Çoook biğendiiim fııs fııs sıkıp duruyorum aldığımdan beri,geceleri yatarken bile fıııııs =)

Blue Diamond Tırnak Sertleştirici ve Top Coat;
Üzerinde aynen başlıktaki gibi yazıyordu hem oje son katına sürülüp hemde nasıl tırnak sertleştiricek inanın bana bilmiyorum ama Nyc faciasından sonra denemek istedim çünkü azcık kaldı top coatım.Normal fiyatı 3,5

Botonical Choice-Oxygen Bubble Mask;
Şeftali olanını aldım gene diğerinin kokusu okadar kendini belli etmiyordu,bu hem yüzü iyi temizliyor hemde pisikololik olarak oksijen ifadesindenmidir nedir çok iyi geldiğine inaniyorum.Deneyin denettirin .2 tl normal fiyatıydı.

Murnauers Kaşmir Etkili (2'li)Maske;
Bu maskedede indirim vardı,kadifemsi bir etki bırakır temizler falan filan düzgün güzel görünüm kazandırırlar falanlar filanlar vs....yazıyordu dayanamadım yeni gelen bu maskelerin tadına bakmak istedim.Acayip merak ediyorum açıkcası,bakalım beğenicekmiyim.Normal fiyatları 3-tl di sanırım :/


Eklips Ayıcıklı Banyo Lifi;
Almasam çok ayıp olacaktı,aaay  yerim bunu ben diyerekten aldım :-D Body shop duş lifim kopup parçalandı artık,bunuda gratis markasına sığınarak denemek istedim,ama yeni yılda yine tbs de indirim olursada gene alıcam çünkü lifleri çok güzel.

Sally Hansen Healthy Cuticles Now;
Yoğun nemlendirici tırnak ve tırnak eti kremi diye üzerinde yazıyordu,tırnaklarımın böyle bir ürüne ihtiyacı var,tırnak için ayrı bir krem kullanmanın zamanı çoktan gelmişti.30 tl den 15 e düştü.

Golden Rose Cat Walk Maskara ;
6 küsürden 3,25 e gelince zaten uzun zamandırda merak ettiğim bir maskara olunca denemeden geçemedim haliyle.Kesin alıcam diyede baya bir zaman önce bloger olan sevgili hilale söylemiştim hatırlarsa,ben çok iyi hatırlıyorum :-** Sözümü tuttum ve aldım,ama şuan için açmıyacağım bunuda,aklınızda olsun açılmayan ürünlerin 5 yıl ömrü varmış.

Essence Nail Art Stampy Set;
Ah be ! sonunda kavuştum bu güzelliğe son birtane kalmıştı,onuda arkaya saklanmış olarak buldum kendisini,ne aradım ama bunu bir ben bilirim :} Çok güzel desenleri var güzel işler çıkaracağım bununla !! 


The Balm Nude Tude Palet ;
Kabı ne kadarda anlamsız ve saçma demi ya ev tasarımı var üzerinde koltuk masa perde..:-|yahu insan makyaj masası falan yada ne bileyim diğer tasarımlar gibi kadın figürü falan koyar bu saçmalıkda neyin nesidir diye bayağı söylendim içinden:-))

İçerisinde kullanılabilicek güzel renkler var,kahvenin tonları ve hafif renkler nude tonlar hakim,böyle toptan herşeye sahip bir palet almak çok mantıklı geldi ve benim balmjoviden sonra aldığım 2.palet oldu kendileri.

Orada denediğim zamanlar renkleri tam belirgin değildi belki çok elleyen olduğundan belki artık yıprandığındanmıdır nedir elimin üzerinden rengi uçup gitmişti ama eve geldim bir parmakladım :S amanın oda nesii :D ıslak mendille zor sildim ve harika renkleri pigmentleri var. Ve içten söylüyorum birbaşka palet daha almam diğerlerini hele hiç almam hernekadarda sizler bayılsanız bana basit sıradan renkler gibi geliyor ben beğenmiyorum diğer paletlerini.

Keşke Gratis yada başka bir firma Nyx glitter serisi gibi bir palet çıkarsa ve alsam nasıl mükemmel bir palettir renklerdir simlerdir o ama ya ülkemize gelse ahh ahh !Nette var ama çok imkanım olmuyor benim net üzerinden alışveriş yapmaya ve ebayda var oda ingilizce zaten güvenemedim oradan almaya :-(( 

Snıff Mendilleri;
Aaay yeyim ben bunları :*- herzaman alıyorum biliyorsunuzdur  artık :-D Buseferde Ayakkabılı ve parfüm detaylı olanlarını tercih ettim.

Sally Hansen Instant Cutıcle Remover;
Kütikul giderici jel,manikür ve pedikür için kullanılıyor.Hep aklımda olan bir üründü vede merak ettiğim,sonunda %50 de kendisini 15 tl lik fiyatıyla ulaşmış oldum.30 tl iken alamazdım heralde bu kadarcık şeyi =-} Biraz ürkütücü geldi bana 1 dakikadan fazla beklemeyin ibaresi:( ya bekletirsek nolur hadi bekledi diyelim :-S 

Çok hızlı hareket etmek lazım demek ki vardır bir bildikleri ama bu olay beni gerginleştirir yaparken sanırım :)Neyse ben bunu rossmandan aldığım manikür çubukları varya hani onunla ittiricem yapıciğim.24 ay süresi var açıldıktan sonrada gayeeet iyi.

Eveline Lip Extreme;
Dore kataloğundan aldığım 13 tl li bir dudak dolgunlaştırıcısı eczanelerde 30-40 dan aşağı bulamazsınız :) Benim 2.alışım ve bunu çok seviyorum karıncalandırma yapıyor oldukça,Nemlendirmesi iyi dolgunlaştırmasıda çok hafif ama benim hoşuma gidiyor.Bulursanız bir deneyin derim!!

La Roche-Posay Hydreane Legere;
Bu markada yeni yıla doğru indirim olur demişlerdi fakat rast gele girdiğim bir eczanede gayet uygun bir fiyata buldum kendisini!Çokta sevindim,eğer cildime diğer kullandığım nemlendiricilerden iyi gelirse bir farklılık yaratırsa hep alacağım ürün olur kendisi.Fiyatı 20TL



Çoğu ihtiyaç hemde bende olmayan farklı ürünleri aldım,
Güzel bir alışveriş oldu fakat alamadığım şeyler oldu;

Benri Disk pamuk**
Gratisin yeni getirdiği beyaz çiçek desenli Vucüt spreyi**
Garnier sivilce karşıtı rol-on**
Lapitak ayak kremi**
Eklips bb krem süngeri**
 (hep depoluyordum ama ne yazıkki yoktu :-(
 Watsons pure beauty narlı göz kremi **
(geçen ay 18 tl iken bu ay 26 tl olunca alamadım)
Diadermine Göz çevresi bb krem  **
(Yeni çıkan bu concealerı bir dahaki indirimde fiyatı düşünce alıcam)
Flormar Tekli Neon Farlar**
Birkaç aydır neon far aşkım var ama flormarın
 bu ürününde indirim olamayınca 
neon aşkım yarıda kaldı :/çünkü tanesi 10 tl !!
Accolips likit rujlar**
(Ç0ok merak ediyordum fakat istediğim nude tarzda rengi bulamadım,
kalmamıştı karışmıştı herşey :S)
Siz memnunmusunuz ya bu accolipslerden ??


ڪےevgilerimle 



17 yorum:

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

güle güle keyifle kullan hepsini canım:)

Sena Dursun dedi ki...

AAA okurken yoruldum canım, oku oku bitmiyor. Ne kadar çok şey almışsın maşallah :) Minnak kaplumbağlı mumlar çok hoş, aslında hepsi çok hoş iyi günlerde kullan :)

audrey dedi ki...

hm lippenlerin devamını ben de arıyorum bulduğum yerde alacağım.. güle güle kullan hepsini..

Ece Yıldız dedi ki...

Canım güle güle kullan hepsini ne kadar çok şey almışşsın öyle :) Tüm alışverişlerin böyle olur hep inşallah :) Büyük mutluluk böyle bereketli alışverişler :) Rossmanda indirim olduğunu bilmiyordum yarın bende bir uğrayayım. Isananın saç maskesinden herkes alıyor çok memnun. Sende görünce artık bende bir almalıyım dedim. H&m in bronzerından memnun kalcağına eminim :)

MsMelYas dedi ki...

Tatlım,maşallah sana!Bir sürü şey aldın.Güle güle kullan hepsini
Bu arada Elseve şampuanı bende kullanıyorum.Nrde aldın 4 TL'ye?

ceyda byjade dedi ki...

Bulmuşsun H&M kalemleri güle güle kullan tatlım :) bu arada essence nail art seti de gözümden kaçmadı ühüüüüü :'( burda satılmıyor hiiiç gelmedi yani ne yazık ki :( benim yerimede kullan bebeğim :(

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Tatlim okuyorumm tabiki vee alisverise bayildim nasl buyuk guzel bir alisveris olmus bu. Hepsni guzel gunlerde kullan tatlim :) maskeyi umarm begenirsin ve lar roche u begenecegine de eminim:)

hipokondriyak dedi ki...

kaplumbağa mumlar çok şekerr yaaa :)))

pekbilmiş dedi ki...

maşallah ne kadar çok şey almışsın :) Hepsini güzel günlerde sür sürüştür :) Apocalips rujlar cidden güzel mutlaka dene öperim :**

AYSEL KAYA dedi ki...

gözlerim yuvalarından çıktı hepsini güzel güzel günlerde kullan canım ama çok pis kıskandım ki bbw ve hm izmirde yok intaarr etcem

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

►Belgin ◄
Teşekkürler ablacım çok sağoool:}sevgiler...

► Sena ◄
:}}Teşekkürler tatlım daha güzelleri senin olsun .

► Audrey ◄
Teşkürleeer çok ama,Aman sakın testırını denemeden koklamadan almayasn canımcım,açık rengini aldım diye pişmanım dudağımda beyaz duruyor resmen :(

► Ece ◄
Çok mersi canım benim,ya kimi ihtiyaç aslında çoğu öyle 2-3 de makyajla ilgili şeyler işte.İnş gel beraber yapalım alışverişşş :-) Tatlım indirim oldu bitti yalnız ya herkes yaptı alışverişini ben geç yayınladım biraz ama o maske uygun fiyattadır hala git bir bak genede :( Bronzer güzel gerçekten iviit ya :)!!
Öpüyoruumm ...

► MS ◄
Çok teşekkür ederim bibiyim en güzelleride senin olsun =-)
Rossmanda indirim vardıya bir ara canım o arada alıverdim işte .

► Ceyda ◄
Bulduğumdada ilk senle paylaşmıştım zaten kuşum unuttunmu :)))sormaa onu çok aradım son 1 tane kalmıştı canım ağlama ama a a :((

► Balböceği ◄
Heheh sağol bebeğim ya,genede yzıyım dedim unutmadım maksadıyla :) Aldım işte maskeyide sonuda azıma alıp ölmem inş kokusu güzelse :) İnşallah bakalım daha açmadım diğer kremim bitsin hemen başlıcağım kullanmaya .

►Hipo ◄
Dimiiğ dimiğğ,ahh annem iştee =)

► Pekbilmiş ◄
Teşekkürler hilalcimm,bende öperim çoook !! (-: Tamam deneyeceğim söz canım,bir sonraki indirimde umarım rahat rahat bulurum denerim renklerinide.

► Aysel ◄
Aaaman kıskanma tatlım aa çok ayıp :) en kalitelileri pahalıları senin olsun be :) En azından ben bir günde macler chaneller alıp harcamıyorum o parayı bir tek ürün alarak !! :)

Merve Çelik dedi ki...

Canım bi kaç gündür senin bloguna giremiyordum nedense engelleme yapıyordu internet .Herneyse sonunda burdayım :):)
Maşallah ne çok şey almışsın .Ben kendime çok sey aldım tüm paramı harcadım derken sen beni de geçtin.
Hepsini güle güle kullan .Hm kalem rujları merak ediyorum yaa :/Keşke burda da olsa .

Merve Çelik dedi ki...

Yok kuzu öyle değildi direk engel koyuyordu kuzenımın pc sini kullanıorum ya daha dönmedim memelekete ondan olsa gerek :)

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Nefesim kesildi okurken :D Güle güle kullan canım :)

evre medusa dedi ki...

cnm ne güzel şeyler almışsıııın süper! flormar jumbo kalemler cidden güzel, bir iki rengini daha alayım diyorum:) bu postuna ara sıra bakıp göz banyosu yapmayı düşünüyorum:))

makyaj kelebeği dedi ki...

Canım ne güzel bir alışveriş olmuş böyle. Hepsi çok güzeller. Jumbo kalemlerin dün bir rengini aldım bayıldım.Sanırım tekrar alacağım.japanese cherry blossom seriside çok güzel.Güle güle kullan hepsini :))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

► Merve ◄
Devam et deyip girebilirdin canım,zararlı yazılım falan diyordu biliyorum ama ben o şekilde giriyordum. hehe hoşgeldin :)) Teşekkürlerrr çook inş gelir birgün ya merak etme ://

2- hıı anladım canım ozaman yapcak birşey yokmuş,oluyor öyle arada. (:

► Alice ◄
Hihih,,öyle toplu koymadığım ayrı ayrı çektiğim için böyle olmuştur canım seni yormak istemedim yoksa :}} teşkür ettim sevgiler çook...

► Evre ◄
İşte uygun fiyatlılarda idare ediyorum kuzum böyle :-} Eveeet bende bayılıııyoruuum !!! Al al zaten yumuşacık açtıkça azalıyor çabuk bitebilecek kalemler. Hahaha illahi ya çok şekersin ya!! :))
Sevgiler öperim <3<3

► Kelebekim ◄
Teşkürler kelebekiiim ya enen güzelleri senin olsun:-** öperimm .jumbolar ve diğeri çok süperler dediğin gibi,al al koş koş kaçırma sakınha:-}}