30 Eylül 2013 Pazartesi

☆Oje Tasarımı {14} ☆







Hadi yeşillenelim =}



--> Öncelikle tırnağıma bu aralar yıpranmalardan dolayı birkaçında soyulmalardan dolayı golden rose calcium milkini sürdüm.

-->Shıne plusun deri yeşil ojesini sürdüm ve iyice kurumasını bekledim.

-->Pastelin matte yani matlaştırıcı ojesini sürüp iyice kurumasını ve matlaşmasını bekledim,etkisi güzel ve göründüğü üzere güzel matlaştırıyor ojeleri.Matlaştırıcı oje almaktansa istediğim rengi matlaştırıp kullanmak daha güzel geldi bana.

-->En son alışverişimden aldığım essence'nin bu simli yeşil ojesinide gelişi güzel tırnak uçlarıma pıt pıt yaptım! Yılbaşı çamını anımsattı bana bu tasarım siz ne dersiniz bilmem =)

-->Yüzük parmağımın tırnağınada yeşil ojenin tamamını sürdkten sonra,flomarın bu glitter ojesini sadece bu tırnağıma sürmeyi tercih ettim.



Yukarıdaki ilk 2 resimi güneşte çektim !

 Buda normal ışıkta.

Hoşunuza gittimi bilmiyorum ama sonucu çok beğendim ben ;-) 





ڪےevgilerimle ...


11 yorum:

  1. Essence oje Choose me sanırım. Bu ojeye bayılıyorum. Ayrıca maniküründe harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Yeşilin tonuna bayıldım.Tasarımında çok güzel olmuş.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş rahatlıkla yılbaşı manikürü olarak kullanılabilir:)

    YanıtlaSil
  4. Renge bayıldım güzelliğim, tırnaklarında çok hoş durmuş. <3

    YanıtlaSil
  5. ☆ Makyaj Kelebeği ☆
    Evet tatlı kebeleğim <3 senin için baktım 38 choose me! =} Beğendiğine sevindim. (:

    ☆ Buralı ☆
    ((: Çook mersi,teşekkürleeeer ...

    ☆ Begüm ☆
    Bende öyle düşündüm yaptıktan sonra canım,Teşekkür ediyoruuum çook.

    ☆ Liby ☆
    Oooooy kuzum beğenmen beni mutlu etti çok teşekkür ediyorum :-* muuuahhhh !!

    YanıtlaSil
  6. çok hoooş! mat ojenin sert duruşunu nasıl da güzel kırmış uçlardaki simler!!bayıldım:) tam kışlık bir manikür olmuşşş <3

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş tatlımm :)

    YanıtlaSil
  8. o deri yeşil ojeye aşık oldum <3

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş canım bayıldım

    YanıtlaSil
  10. senin o uzun tırnaklarınıı çıtır çıtır keserim. çok pis kıskandım!!! ben uzatamıyorum hiç :(

    YanıtlaSil
  11. ☆Evre ☆
    Tişkürler çook <3 dimiğğ dimiğğ,çok mersi cinim...

    ☆ Nihan ☆
    Çok mersiiiğ bebeyim!! <3<3

    ☆ Turbo ☆
    Sende al hemen koş standlara doğru yol al =)

    ☆ Sena ☆
    Oow çok sağol beybi !! (:

    ☆ Aysel ☆
    Aaaaay ayselll hahaaa,akşam akşam iyi güldürdün beni kız =}}} zaten nazar değdi merak etme benimkilerin birkaçında soyulmalar vağ :(

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁