4 Eylül 2013 Çarşamba

Golden Rose Holiday ''63 Numara !






Holiday serisinden en beğendiğim 
2 ojeyi almıştım birincisini gösterdikten sonra sıra 2.sine gelmişti.
Biraz geç oldu ama bu ojeyi 2.sürüşüm oldu artık 
çekme vakti geldi dedim ve hemen görsellere geçelim.


İçinde yeşil minik ve parlak yaldızlar var.


 Pütürlü ve pamuk şekeri pembeliğinin tadında bir rengi var.




 2 kat sürdüm,tek katta çok güzel olmadı açıkcası ve rengini belli etmedi,bu serisini pastelinkinden daha üstün buldum açıkcası,içindeki parlaklıktan dolayı.Diğer renklerini çokta güzel bulmadım tırnak görsellerinde.Umarım bu ojeyide benim beğendiğim kadar beğenirsiniz şekerler.
 





ڪےevgilerimle 



7 yorum:

  1. Çok güzel bir renk canım.Bu yaz bol bol kullandım.Sende güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar canım benim,
    Bayıldım ojenin rengine. Güle güle kullan...Sevgilerimi bıraktımmmmm....:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel durmuş,rengi çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  4. cok guzel durmus iyi gunlerde kullan:)
    mimledim seni bu arada

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir renkmiş :)
    bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım..seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ❣Makyaj Kelebeği❣
    Tek katta sevmedim ama 2.katta gerçekten güzel bir renk :)Teşekkürler tatlım:*

    ❣ Selda ❣
    Merhabalar hamarat hanım:) Bende çok çok sevgilerimi ilettim sana,mucukladım seni çok mersi (:

    ❣ Pembe ❣
    Evet pembeküpeli kız,senin foto kadar tatlı (=

    ❣ Viktoria ❣
    Tenk you viki,sende tatlı çok (:

    ❣ Biricit ❣
    Sağolasın canım,
    yazdım cevap ;)

    ❣ Samira ❣
    Evet bencede hoş bir renk,her tene gitmicek bir renk ama denemek isteyen denesin tabiki.=)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁