3 Eylül 2013 Salı

***Cecile Ⓛong Ⓚisses ❣ ***




Nefis ötesi bir Kırmızı !




 09 numaradan bu güzel renge ulaşabilirsiniz <3

 Kabı ve fırçasınıda çok seviyorum minicik kabı var zaten çok şekerler !


Long kisses yani bu likit ruj uzun süreli dudakta kalıcı ve sabitlenici bir ruj !

Uzun süre dudakta kalıyor.

Çok güzel kremsi bir kokusu var ben hastayım bu ruja !

Beyaz tende nefis duran bir rengi var.

Sürdükten birkaç dakika sonra kadifemsi bir his alıyor.

İçinde sim ve parlaklık asla yok !

Öyle çok nemlendirme gibi bir özelliği yok !

Tabiki dudağıda  öyle çok aşırı kurutmuyor,kendince nemini veriyor.

Dilerseniz üzerine parlak bir gloss sürebilirsiniz,dileyen nemlendirici sürer öyle kullanır,yada kendi haline bırakır bu size kalmış her şekildede kalıcılığına hakim güzel bir ruj.


İndirimsiz olarak geçen kış  ykm den 18'tl ye falan almıştım.Birkaç rengi daha var pembe turuncu gibi gidip bir bakmalısınız diye düşünüyorum ! Bana göre diğer likit rujlardan çok farklı ve kaliteli .






Sevgiler kırmızı dudaklar :)


9 yorum:

  1. Bunlar nerede satılıyor kuzum ben hiç karşılaşmadım... ? :)

    YanıtlaSil
  2. Neredeyse bir kırmızı ruj koleksiyoneri olarak, benim en sevdiğim mat ve kalıcı kırmızı rujların başında gelir! Hafif kuru ama isteyen nemlendirebilir sonuçta dert değil dimi :)

    YanıtlaSil
  3. amma çok gloss un varmş böyle.:)

    YanıtlaSil
  4. ♥Aylin♥
    Ykm'den almıştım cecile reyonundan.

    ♥Ahududusu♥
    Bencede hiç sorun değil :) Aynı zevk'e sahip olmamız çok güzel.

    ♥Aysel♥
    Pek gloss sayılmaz bu ama yeea!:)

    ♥Sümeyye♥
    Teşekkür idirim canım :**

    ♥Kitaptan makyaja♥
    Mersi (:

    ♥Victoria♥
    Bencede ♥

    YanıtlaSil
  5. bende de var çok severek kullanıyorum acayip kalıcı ve yapış yapış değil cecile in en başarılı ürünlerinden biri bence :)

    YanıtlaSil
  6. ♥hazel♥
    acayip güzel katılıyorum sana!! mis gibi ruj !

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁