27 Eylül 2013 Cuma

Çöpe Чollananlar -6- ஜ




Aaa.. !!
bu ayda kozmetikciklerim 
bitivermiş vah vah ! :) 
Şaka maka iyi bitti,eylül ayı 
bayağı uğurlu geldi bana,
hepsini çöpe salladım gitti 
hem ben hem onlar rahatladı :D


1-Angie Hot Leopard:Hem parfümü hemde deosunu 9tl'ye falan almıştım,deosu daha önce bitti sıka sıka en sonunda bitirdim :) Kokusundan sıkılmadım desem yalan olucak ! Sıkıldım ama bu sefer çok değil çünkü hoşa yakın güzel kalıcı bir deodoranttı ! 

 Evet deolar genelde kalıcı olmaz ama size tavsiyem tabi eğer şal falan gibi şeyler kullanıyorsanız,onun üzerine sıkmanız.Eve gelene kadar hatta diğer güne kadar kalıcılığı geçmiyor.Deneyin görün,pembesini çok şekersi bulduğum için bunu almıştım yoksa kabına hayran kaldığım için almadım yaneeee !

2-Loreal Studio Fıx-Shıne Sprey:Kokusunu beğenmesemde işini azda olsa yerine getiren bir arkadaştı.Sağolsun maşa yaptığımda saçlarımı tuttu etti kendini saldırmasına izin vermedi :) Alabilirsiniz paranız  varsa tabiki,bana sorarsanız eğer almayın pek pahalı hemide piyasa bürsürüüüü sprey doluykene değmez :D

3-Oriflame Haırx Gece Bakım Spreyi:Arkasındaki türkçe hiçbirşey yazmıyor ama ben kısaca yazıyım size.Kendisi gece bakım spreyi,çok yağlı ve alkollü bir sprey,alkol sıkıyorsunuz saç sertleşiyor ama elinizi dokunduğunuzda parmaklarınız yağ oluyor :) 

 İlginç shea yağı bulunan bir spreydi uzun zamandır bitiremiyordum en en sonunda sıktım sıktım öldürürcesine sıktım :D ve mutlu son haha ! İşe yaradımı derseniz evet kokusu ağır olsada sevdim ben kendisini saç uçlarıma iyi geldiğini söyleyebilirim.Ama hala katalogda varmı dikkat etmedim bulursanızda deneyin yani yabani yaklaşmayın ürüne.


Grinin Elli Tonu !
Sürükleyici merak uyandırıcı bir kitap,fakat 26 bölümlük kitaba 17 bölüme gelinceye kadar dayandım :/ Okadar kendini tekrar ediyor ki ve saçma sapan şeyler var ki,çok sıktı beni.
Merak ettiğim için almıştım sırf ama hep cinsellik üzerine şeyler anlatılıyor yaşanıyor :S tamam size saçma gelebilir ama kitabı okudukça iğrendim resmen midem bulandı artık.

Günümüzde doğal birşey ama bu kadarıda fazla dedirtecek cinsden :Sadam resmen ruj hastası ya ! bu kitabı okuyup çok sevenler nasıl diğer serilerini okudu merak ediyorum çook.Sonlarınada şöyle bir baktım okadar merak etmedim bakıp okudukça zaten serileri olan bir kitap diğerlerinde devam ediyordur büyük ihtimalle,sonu gelmez bunun arkadaş :)

Kitabı alırkende yarıda bırabileceğimi göz önünde bulundurmuştum hissederek ve öylede oldu,okurken birkaç sayfada atladım.Böyle kitaplar tam meraklılara bilmek isteyenlere özel diye düşünüyorum :)Birde akrep burçları böyle şeylere genel anlamda çok meraklı oldukları için seveceğini düşünüyorum ! :) Benden bu kadar başka ne yorum yapabilirim ki kısa ve özdü zaten !!

4-Avon Skın So Soft Vucut Losyonu:Gayet güzeldi,hem kokusu hem nemlendirmesi güzeldi. 2.güne kadar kalıcıydı nemlendirmesi,argan özleriyle desteklenmiş hoş bir kremdi.Avo'nun bir indiriminden yaklaşık 5tl civarında fiyata almıştım.

 Yoğun kıvamından dolayı biraz zor bitti :/ dediğim gibi bundan böyle az miktarda kremler alıcam örneğin body shopun vucut losyonları gibi minik kaptakilerden alıcam ki daha çabuk bitirebileyim ve daha çok krem deneme şansım olsun.

2-Olay Hydrating Jel Nemlendirici:Yüzü yumuşacık yapan ve asla yağlandırma yapmayan güzel,aynı zamanda makyaja zemin hazırlayan özel bir kremdi benim için.Tekrar gidip aynısı almadım ama aynı markanın pompalı hem jel hem krem olan yüz nemlendiricisini almıştım,eğer alışverişlerime baktıysanız hatırlarsınız.Kokuları dokuları hemen hemen aynı,bu marka'nın yüz kremini severek kullanmaktayım tavsiye ederim.

3-Rossman Wellnes&Beauty El *Vucüt Peelingi;Nefret ettim ben bundan hiç sormayın ! Okadar yağlı ki vıcık vıcık ! maşallah duştan çıktıkdan sonra krem sürmeye gerek kalmıyor :( Bir kere tüm vucüt denedim birdaha asla sürmedim,bacaklarımı ovmak peelin yapmak için kullandım bitirdim.

 10 tl verip almıştım birdahada almadım ne biçim birşey çıktı ya çok gıcıktı !! Kutusu kar kaldı bir tek,oda o gördüğünüz lacivert yerleri oje ile boyatım sudan paslanmıştı biraz. Sevmiyorum böyle yağlı ve nemlendiren ürünleri,eğer siz seviyorsanız alın ama aksi halde hoşlanmayacaksınız.


7-Dalan Olive El Kremi;Kokusu sabun kokusu gibi süper,yapısına emiliminede lafım yok,ama ellerimi yumuşatmak yerine özellikle tırnak kenarlarımı sertleştiriyor,nemlendirmesini sevmedim.Almam birdaha zaten onun yerine arko krem aldım çantada taşımalık.Bu kreminde sevenleri çok,sizin denemenizde fayda var demektir buda ;)

8-Benrı Makyaj Düzeltme Çubukları;Severek överek kullanıyorum :) Gratise yolum düşerse ve ihtiyaç halindeysem fiyatına bakmadan aldığım güzel bir ürün detaylı yazılarını yazmıştım,yani ne amaçlı kullandığım gibi.

9-Isana Sütlü Ballı Sıvı Sabun;2 tl'lik bir ürün ne derece temizlerki :/ Annem kokusundan nefret etti bir daha alma dedi,bende kokusunu sevdim ama temizlemesini sevmedim.Yumuşacık oluyor elleriniz sanki temizlenmemiş gibi ben o hissi sevmiyorum elleri yıkadığında gıcır gıcır yapıcak el sabunu dediğin :)

10-Wellmax Yüz Temizleme testırı;Yüzümü temizlerken aynı zamandada yaktı,yapısını ve kendisini beğenmedim :S

11-Hamiler Baumer Yüz Serumu;Yağlı nemlendirici özelliğide olan tek kullanımlık bir serumdu,kokusu çok kötüydü:/ 3 gün kullandım yoğun ve yağlı yapısı olduğu için.Pek birşey anlamadım bu markayı daha önce görmemiştim.

12-Watsons Puren Soft İntim Mendilleri;Fiyatından ve kalitesinden dolayı severek kullanıyorum,bu bitirdiğim 4.mendil oluyor.Tavsiyemdir alın pişman olmassınız sağlığınız herşeyden önemli.

13-Cettua Burun Bandı;2.biten burun bandım,güzel yapışkanlı sevdiğim bir üründü.Şimdi watsonsun kömür bandını aldım onu deneyeceğim.

14-Loreal Detoks Etkili Köpük Jel;Cildimi kurutmadan güzelce her sabah ve akşam temizledi sağolsun,memnundum kendinden fakat artık bitmek zorundaydı ve bitti :) Bende gene loreal markasından devam edeyim diye gittim temizleyici aldım,yeni çıkan serisinden. Bunuda rahatlıkla tavsiye ederim cildi kurutmadan nazikçe temizliyor tanımına uygun kendisi.

15-8X4 Unıty Koltuk Altı Spreyi;Herkesin sevebileceği tarzda bir kokusu var,özellikle görevini çok iyi yerine getiriyor,koltuk altı terlese bile asla ter kokmuyor,sadece deo'nun mis gibi kokusu geliyor hafifden okadar.Migros indiriminde 3tl gibi bir fiyata almıştım.Tavsiye ederim,ben gene indirimde görürsem aynı markasının  belki farklı bir çeşidini tekrar alacağım.

16-Far Süngerleri;1-2 tl ye aldığım birşeylerdi,gayet güzelde kullandım sadece uçları biraz sert ve dandikti okadar.Daha yumuşak süngerler var onları bulup yenilerini alacağım.

17-Benri Disk Pamuk;sürekli alıp bitirdiğim pamuklar,yani süper falan değil aslında fakat indirimde depoluyorum işte,kullanıyorum atıyorum çöpe pamuk neticede {=

18-Perlodent Diş Macunu;Rossmandan 2 tl ye aldığım diş macununu,ilk başlarda sevdim beyazlattı gibi geldi aslında ama sonradan hassasiyet yaptı ve ağızda kötü bir tat bıraktığı içün almayacoğum!

19-Arm&Hammer Diş Macunu;Gratisteyken bu minnak şeyi 5 tl ye alıp denemek istedim,açıkcası beyazlatıyormuş aydınlatıyormuş gibi yorumlar okuduktan sonra merak etmiştim.Fakat benim gibi kahve içen birisi için öyle beyazlatma etkisini göremeyince iyikide küçüğünü almışım dedim birdahada almam işe yaramadı :/

20-Yves Rocher böğürtlenli Vücut Losyonu;İndirim varken bunuda uygun bir fiyata almıştım,kokusu ve yapısı çok hoştu,vanilya seviyorum ama ne yazık ki vanilyalı olanı güzel kokmuyordu bende bunu tercih etmiştim,güzel,sıvı baya akışkan bir yapısı vardı,vucudu güzel nemlendiriyor.

Ama tekrar almam,kısacası bundan sonra vucüt losyonu tarzı şeyleri almıyacağım sanırım,çünkü bacaklar için ayrı karın için ayrı kremler sürüyorum,artık  gerek yok,elimdekileri bitiricem.
Ama siz alabilirsiniz seveceğinizden eminim.

21-Rossman Alouette Islak Mendil;Makyaj mendili sanarak resim üzerindeki olaya kanarak almıştım :/ Fakat yan tarafında ıslak mendil yazınca şoka girdim,yüzümü silerken iyi temizlemediğini anladım ve direk arkadaki yazılara yöneldim,birde ne göreyim =) Normal bir ıslak mendil olarak güzeldi ama sakın benim düştüğüm yalnışa siz düşmeyin ! 

22-Glıss Normal Ve Yıpranmış Saçlar İçin Marakeşyağlı Şampuan;2.bitirişim oldu,şimdi elseve normal şampuanla devam ediyorum,yazın sıcaklarında saçlarımın hemen kirlenmesine sebep verdiği için kendisiyle hemen vedalaştım öyle gıcır gıcır temizlemesi yoktu,bende eski aşkım elseve dönüş yaptım (:

23-İnci Disk Pamuk;bimden 1tl yemi ne aldığım bu disk pamuğu ben beğendim,gayet güzeldi yüzde pamukçukta bırakmadı tavsiye edebilirim.Benri kalitesinde bir pamuktu benim için.

24-Rossman Aloveralı Bebekler İçin Islak Mendil;yumuşacık güzel temizleyen bir mendildi,sadece mendil yumuşak değildi sert yapılıydı silerken can yakmayanından ama ;) alınabilir,deneyebilirsiniz.

25-Puren Soft İntim Mendil;yukarıdada yazdığım üzere gayet güzel bir mendil,diğeride bitince tekrar fotografladım .

26-Pastel Siyah Oje;Pastelin ojelerinde sorun var en azından böyle koyu yoğun kıvamlı olanla sorunlu bence:S çok çabuk uhulaşıyor hamurlaşıyorlar oyüzden pastel marka oje almamaya dikkat ediyorum.Kalyo'nun oje çözücüsünü döktüğüm halde çokta kendine geldi sayılmaz,fırçasını azaltıp nail art ince ucu yapmıştım işime yaradı ama birsüre idare işte.. :/

27-Snıf Mendil;Gratisin çok sevdiğim bu mendilleri kaliteden dolayı geç bitiyor ama çok severek kullanıyorum,genelde indirimde depoladığım güzel mendillerden birisi.Bunun bitmesi biraz daha çabuklaştı çünkü hasta olduğumdan dolayı sürekli burnum gözüm salya sümük aktı durdu,sile sile öldüm burnumu,aman siz hasta olmayın dikkat edin kendinize kuzucuk =)

28-Rebul Mini Kolonya;Rebulun minik tester ürünün kokusuna bayıldım,limon kokusu var fakat mandalina gibide kokuyor değişik ve hoştu,az daha büyük boylarına rastlarsam alabilirim.Kalıcı ve ferahlatan kokuları var bu markanın.



29-Pastel Calcium Jel ;Kırılan tırnaklara karşı güçlendirmek bakım yapmak için üretilmiş bir jel, geçekten memnun kaldığım bir ürün oldu fakat sonlara doğru uhulaştı ve beni çileden çıkardı :/ son dibinde azcık kala oje çözücü döktüm öyle kullandım ..
30-Wasons Asetonsuz Oje Çıkarıcı;Gayeet süper ojelerimi çıkardı,kokusu bile hoştu yani pompalı oluşu çok kolayıma geldi ..şimdi bitik durumda ama atmıyacağım,kapağı açıldığı için içine normal asetondan koyacağım pompalı bir şekilde kullanmanın tadını çıkaracağım ;) Tekrar almam çünkü 5tl fiyatı var :/


31-Stop+Ever Acne Patch;Çok dikkatli bakın üzerine içinden çıkan ürünü koydum tam 4 adet yuvarlak bant kalmıştı ki artık yorumlamak istedim :/ İnanın hiçbir işe yaramıyor bir sivilcem çıkmıştı alnımda onun kızarıklığını ne aldı ne indirdi,bende hiç işe yaramadı bilemiyorum belki sizin ciltte farklılık gösterebilir denemeniz lazım,bazen 1 alana 1 bedava kampanyası oluyor.Gratis ve rossmanda satışı var.


Benden bu ay bu kadar a dostlar !! 
yeteri kadar iyi ürün bitirmişim,
her ne kadar makyajla alakasıda olmasa:(
&
**Siz neler bitirdiniz içlerinden?
neyi sevip sevmediniz hadi söyleyin bakalım **
Sevgiler Öpücükler !



11 yorum:

  1. Biten ürünleri çok seviyorum çünkü yeni şeylere yer açılıyor :))
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  2. Canim ne guzl birsurubsey bitirmissin. Bende ay sonunda yazacagim bitenlerimi :)

    YanıtlaSil
  3. Benri'nin pamuklarına ben de hayranımmm :)) Yves Rocher'den aynı vücut losyonunu kullandım ama memnun kalamadım aferin şurubu gibi koktum. Ama dediğin gibi nemlendirmesi iyi.

    YanıtlaSil
  4. okurken yoruldum :) ne çok şey bitmiş

    YanıtlaSil
  5. ohh ne güzel çekmeceler raflar nefes almış ;)

    YanıtlaSil
  6. ♥Buralı♥
    Evet o açıdan bende rahatlıyorum =)
    Sevgile :**

    ♥Balböceği♥
    Bu ay bereketliydi kuzum =) hadi bakalım merak ediyorum seninkileride 4 gözle.

    ♥Yasemin♥
    Benriler iyi ama kenarları gözüme geldiği zaman acıtıyor :/ Aaa.hadiya ben resmen böğürtlen kokusu aldım canım ama,sen hoşlaşmadın demek ki ...

    ♥Sena♥
    Bende yazarken yoruldum =) Öyle oldu valla bu ay ...

    ♥Paris♥
    Oooh canım,artık indirim bekliyorum alıcaklarım beklemede :/

    YanıtlaSil
  7. sayende kozmetik alışverişi yapasım geldi:)

    YanıtlaSil
  8. benim de yazılcak bitenlerim var da vakit blamıyorummmmmmm :S

    YanıtlaSil
  9. Oh mahşallah! Ayın ürün bitirme rekortmeni olarak seni seciyorum :)))

    YanıtlaSil
  10. Bunları kendim bitirmişcesine sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  11. ♥Tuğba♥
    Hihih canım bence indirimi bekle sende ben gibi,daha çok alırsın =}}

    ♥Aysel♥
    Videooo çek 2 dakkada konuş bitsin canım,asyayıda al kucağa ohh (:

    ♥Yabanmersini♥
    Hihih :) biraz öyle olmuş cidden :)

    ♥Limon♥
    Limonum çok tatlısın <3

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁