6 Ağustos 2013 Salı

☆Oje Tasarımı {10} ☆








Pembiş bir günden herkese helloooğğğ hüllüüüğğğ (:








İlk önce golden rose sade pembe ojemizi sürdüm daha sonra üzerine alix avienin bu muhteşem ışıltılı pembe ojesini sürdük ve ışıl ışıl parladık.

☆☆☆

Yüzük parmağımın tırnağınada golden rose serisinin bu ortadaki simli nefis renkteki morlu ojesini sürdüm ve tamamlandım.






Bugünü pembişler içinde atlattım,biraz çocuksu bulsamda ışıltılarında mutluluk buldum diyebilirim (-:






Oceli ve mutlu günler
sevgiler !! 




13 yorum:

merve bal dedi ki...

Bence çok hoş olmuş :)

Aylin Ekşi dedi ki...

Çok tatlı olmuş!!! :)

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Tatlim cocuksu olmams bence cok tatli olms . Simli ojeler benmde cok hosma gidiyor ama sirf cikarma zahmetinden dolayi almiyorum:)

makyaj kelebeği dedi ki...

Güzel olmuş canım. Alix Avien ojeyi geçenlerde aldım. Öyle güzel ki daha önce nasıl dikkatimi çekmediğine şaşırdım.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

☆☆MERVE BAL☆☆
Beğenmene sevindim canım,tişükkürleğ:**

☆☆AYLİN EKŞİ☆☆
Teşekkür ederim,çok!! :)

☆☆BALBÖCEĞİ İLE KOZMETİK☆☆
Hım..[= ne bileyim tatlım bana öyle geldi bir anda ama,çok mersi teşekkürler!!

☆☆MAKYAJ KELEBEĞİ☆☆
Sağol canım,Güneşte nasıl güzel ışıltıları var görmelisin :) Benimde en son aldığım ojelerden biri oldu görüp görüp almıyordum,iyi oldu bir bu eksikti oda eksik değil artık ojelerimin arasında=)

Sevgiler
**Herkese güzel şeker gibi bayramlar dilerim!!^^

modabenle dedi ki...

simli ojeler cok guzel ama malesef kullanmasi cok zor

Viktoriya Sener dedi ki...

İnanılmaz güzel olmuş!!! Cok sevindim!

Kitaptan Makyaja dedi ki...

Çok yakışmış :)

sevalin dünyası... dedi ki...

Ay çok şeker valla.blogunu takibe aldım banada beklerim.amediam.blogspot.com. Sevgiler...

AYSEL KAYA dedi ki...

yine döktürmüşsün.çok gzel olmuş..ahh ahh özlddim ben de ojelerimle uğraşmayı da nerdee bende o zaman :(

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

☆modabenle☆
Evet ne yazıkki öyleydi!,ama artık ojenin altına soyulan bazlardan sürüyorsun soyularak zahmetsizce çıkarıyorsun :)

☆Victoria şener☆
<3 sağol vikicim öptüm :**

☆Kitaptan makyaja☆
Teşekkürler.=]

☆Sevalin dünyası☆
Ay bende çok sevindim beğenmenize,bakarım tabiki kozmetik bloğuysa hemen ışınlanırım ;)

☆AYsel kaya☆
Çok mersi ayselim,ama dime öyle bebişi uyuttup yemeklerini hazırladığın bir an yaparsın bence sen maharetli bir kızsın :)

pinkheartt dedi ki...

Çok şeker gözüküyoo:)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

☆☆Teşekkürler pinkheartt :)☆☆