18 Ağustos 2013 Pazar

Limon+Zeytinyağıyla Tırnak Bakımı ↘ ↙






Malzemelerimiz !



Normal bir dondurma kabına koyduğum ılık suda zeytınyağı ve lımon karışımım .
Yukarıda gördüğünüz tırnak fırçasıyla tırnaklarıma bu karışımı sürterek uyguladım.


 İşte tırnaklarım bütün çıplaklığıyla karşınızda!
(:


 İşlemden önceki halleri böyleydi  :/
Peki ya sonra ?

 Et pensi,törpü ve tırnak yüzeyi düzgünleştiricisi ,
en sonada kalyonun o güzel kokan bakım yağı !


 Sonuçta misss gibi tertemiz etlerden arınmış,limonun zeytinyağı'nın
 etkisiyle yumuşacık ellerim tırnaklarım.





ξVGİLER  ∫İZE DAİMA BAKIMLI HANIMLAR ;-) 




17 yorum:

Aylin Ekşi dedi ki...

Çok çok faydalı bir bilgi bebişim! Aynısını bende yapıyorum. Bana çok iyi geliyor! :)

Buse Çakan dedi ki...

Bende uyguluyorum bu işlemi gerçekten işe yarıyor ellerimide tamamen sokuyorum hatta yumuşacık oluyorlar:)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

♥♥Aylin ekşi♥♥
İvit kuşum çok teşekkürler,herkes yapmalı bence :))!!

♥♥Buse Çakan♥♥
Yumuşacık etkisine hayranım zaten,sonrada bir krem sür ohh cillop eller :D

Yasemin Ergenç dedi ki...

Hem beyazlamış hem parlamış :) Zeytinyağı her derde deva zaten ya :)

ceyda byjade dedi ki...

Tırnaklarım çok güçsüz ve hemen kırılıyor uzayamıyorlar bu yüzden Dr a sordum limon zeytinyağı karışımı yapıyorum bir işe yaramıyor diye bana zeytinyağını kullanmamı fakat limon kullanmamamı söyledi limonun içindeki asit tırnakları inceltiyormuş :/ ne çektim ben bee :(

O Benim Dünyam - Hatice T dedi ki...

bende deneyim bunu ilk fırsatta :)

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Sonuç ne kadar harika duruyor ^_^

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

tatlım cıj guzel gozukuyorlar da ben useniyorum boyle seylerle ugrasmaya :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

♥♥Yasemin ergenç♥♥
Evet beyazladığını bende farkettim baya,deva valla iyi var hayatımızda:)

♥♥Ceyda byjade♥♥
iyileşirler umarım:( tırnakların sert değil ve çok inceyse evet limon zararlı olabilir,ama ben bi zararını görmedim duymadımda canım.İşin zor :/

♥♥Obenım dunyam hatıce♥♥
Al al dene :)

♥♥Alice harıkalar dıyarında♥♥
İvittt kuzum ya bende bayuldum,limonun-zeytn.yğ gücüne :]

♥♥Seldanın Mutfak defteri♥♥
Güzel düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Bendende size kocamannn sevgilerrr :**
♥♥♥♥:)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

♥♥Balbocegı♥♥
Kujum teşekkürleğ çook !! :**mucuks
Çaktırma bende üşeniyorum bazen ama üşendiğim zaman tırnaklarım nasıl soyulup ihmal oluyor anlatamam sana canım :(

selin syln dedi ki...

hemen denicem :)

http://beautybysyln.blogspot.com/

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

♥♥selin♥♥
Dene dene tabi,Bizimlede paylaş deneyince hemen :)

Merve Çelik dedi ki...

Ahh tam benlik bir yazı olmuş kuzum saol.İhtiyacım vardı bu tarz bir bakıma .Fikir edinmiş oldum .İyi ki versin !! <3

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

♥♥merve♥♥
Reca ederim hayatım ne demek <3 musmutlu oldum bende sayende gece gece,sende iyi yorumlarınla güzel düşüncelerinle varsın mucukx:**

TUGBA ATES dedi ki...

Faydalı! Süper bir blog!
http://tugbates.blogspot.com/

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

♥♥Tugba♥♥
Çook mutlu ettiniz beni teşekkür ederim,yorumunuzla hakkınıda veriyorsunuz bloğumun bu sayede..
Sevgilerimle