17 Haziran 2013 Pazartesi

Son Zamanlarda ຯapılan Teke Tük ᗩlışverişler ♥






Selam herkesee ! Helloooüww !




 Rosense'nin gülsuyu bitince otacının güllü su yazanını aldım umarım beğenirim.
Fiyatı:4TL (Watsonsdan aldım rossmanda pahalıydı :)

Rossmanda indirim vardı bu markada içinde deniztuzu olan sulu sulu yaplı bir peeling bakalım beğenecekmiyim fiyatı:8TL


Oriflame renklendirici bulamayınca bende denemek için bununda doğal durduğunu düşününce kırmızı keçeli kalem ucu gibi olan bu rimmel londonun likit renklendiricisini aldım (Watsonsdan) Fiyatı:10TL

Flormardan çok güzel bir altın rengi olan kalemini aldım bende bu tarz altın rengi far yada kalem yoktu artık olmuş bulunuyor tanıtırım bunuda resimleyerek 2TL fiyatı var.

Rossmandan 1TL'ye 20'li bebek ıslak mendillerinden alayım denerim dedim alkolsüzmüş bakıcaz artık.



H&M den birtane bikini alıp şöyle bir bakınıp çıktım alt üst toplam 20 TL ödedim.Daha nice güzel bikiniler vardı ama benim en çok siyah rengine ihtiyacım olduğu için alıvereyim didim ve internet sitesinde görüp aşık olup hemen almaya gitmiştim,hala kalmış olabilir bir bakın derim.


Dawid'den aldığım coco chanel parfümümden sıkılınca hatta ağır kokusundan bir süre sonra nefret edince ve kullamayınca  bende gittim giorgio armani birtanede vanilya beyaz çukulata kokusu gibi birşeyden aldım 2.alışım yalnız direk numarasını söyledim aldım bu neydi ne kokusuydu demeyi bile unuttum okadar güzel kokan bir parfüm çünkü ilk defa bir parfümü 2.kez alıyorum normalde almam değişik denerim buda ilk oldu :)Toplamda bunlara 20 TL ödedim.
Rapsodi ojemide tunalı pasajından 1TL'ye aldım çok güzel bir su yeşili rengi var.


ELLE dergisini aldım normalde vogue alıyordum,baktım o çok reklam dolu bari bunu alıyım okuyum dedim,boş zamanlarımda okuyorum zaten baya sayfası var  ben okuyana kadar ancaaa 1ay geçiyor (: Fiyatı;9tl


Sonunda golden rose holiday ojelerime kavuştum :)))Bu ojeleri ilk Makyaj kelebeği'nin güzel bloğunda görüp çok beğenmiştim,bu 2 renk hoşuma gitmişti aralarından yine standın başındayken diğer renklerine baktım ama diğerleri bu ikisi kadar hoş değillerdi,bunlarıda naptım ettim bir şekilde farklı zamanlarda bu iki güzelliğide aldım .

Flormarın somona yakın hafif pembe gibide olan bu turuncumsu rengine bayıldım desem yeri,kesinlikle çok değişik ve güzel bir renk eğer yoksa bu numara sizde bulursanız kaçırmayın!

Gülşah asetonu denememiştim,watsonsdan aldığım bademli asetonumda bitmek üzereydi anneme bim markete giderken almasını istedim oda 2tl'ye alıp gelmiş,asetonsuz oluşunu sevdim içeriği az ve öz 175ml'e göre fiyatıda çok normal eğer beğenirsem alırım tekrar.

En son olarakda şu yakın planda görünen fırçada tırnak içlerini temizlemek için,ama ben tırnağın her tarafını temizlemek ve bakım fırçası olarak kullanıcağım,bunuda rossmandan 1tl'e aldım.


Vevee son olarakda aldığım bu ayakkabıdan bahsedicem,çok uygun fiyata 15TL'ye aldım bu bebeği,ayakkabı konusunda çok hastayım bağımlı gibi bir okadarda kararsızımdır,genelde bulamam istediğim tarzda ama bunu görünce bayıldım !!

Zaten bu tarz ayakkabılar moda bu şekilde üzeri taşlı düz olanlar ve 50 TL gibi bir fiyata satılıyor ankarada!Önce kabamı durur falan dedim sonra giyince çok kibar durdu ayağımda,38 numara giyiyorum,bu ayakkabıya bittim!Süet önünde elma deseni olan güneşte parıl parıl parlayan siyah taytlarla salaş yarasa kollu bluzlerle tşörtlerle giyilebilecek rahat bir ayakkabı.

Yerine gelince;hemen söylüyorum kızılaydaki sakarya caddesinde çiçekcilerin hemen orada karşısında ayakkabıcı var bu LCwakiki tarafındaki yerin yakınındaki,işte orada fiyat fiyat ayakkabılar vardı gidin bir bakın diyorum.



Yalnız ekliyeyim hemen bu alışverişler karışık zamanlarda yapılmıştır,tek tük aldığım şeyler olduğu için biriktireyim topluca yazarım birikince dedim ,haliyle böyle daha mantıklı oldu :)bundan sonrakilerde yine böyle olacak indirim olmadığı sürece biriktirip toplu halde çekmek daha güzel.






Sevgilerimle 
Herkese Güzel Ve Hesaplı Alışverişler Dilerim!!!
<3<3<3





11 yorum:

  1. otacı güllü suyu ben de aldım geçenlerde.
    watsonsta da kampanya vardı 2 adet rexona deo alana elle dergisini veriyrlrdı ben de o şeklde aldım elle dergisini.içeriği hep yeşil -doğa ile ilgili.son günlerde ülkedeki can sıkan olaylardan yola çıkarak ouşturulmuş bir yayın olmş gibi geldi baana

    YanıtlaSil
  2. hepsini iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  3. Aldklarını güle güle kullan canım benim :*

    YanıtlaSil
  4. ♥Aysel Kaya♥
    Otacı rosenseden daha hoşuma gitti sanki bilmem sen memnunmusun otacından ?Güle güle kullan,Elleyi daha okuyamadım tam olarak ama reklamı daha az sanki vogueye daha daha hoş.

    ♥Little butterfly♥
    Çok teşekkürler tatlım.(:

    ♥Meri♥
    <3Tatlışım benim çok sağol daha güzelcikleri senin olur inşallah.(=

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. rimmel london'ın keçe uçlu rujunu çok merak ettimm :O güle güle kullan bebikimmm <3<3

    YanıtlaSil
  7. ♥Çok teşkür ederim mersi zuhal♥

    ♥BeBikim keçe uçlu rujunu yakında yazıcam ama mükemmel birşey kalıcığı süper bulursan edin birtane♥

    Öptüm ikinizideee..<3

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan! Ayakkabılar harika!

    YanıtlaSil
  9. ♥Çok sağol victoria daha iyileri senin olsun ;) ♥

    YanıtlaSil
  10. oy oy oy dünyayı almışsın! ben de bugün kendimi kaybedecek bir alışveriş yapacağım sanırım :D

    YanıtlaSil
  11. Oh sanada iyi alışverişler diliyorum canım,ben de yine öok yakın zamanda bir ihtiyaç alışverişi planlıyorum :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁