12 Haziran 2013 Çarşamba

☆Oje Tasarımı {7} &''NYC'' Turbo Dry Top Coat Yorumu☆









Pastel no:11 ojeyi yeni aldım dolayısıyla alışverişde göstermek yerine rengini böyle göresiniz istedim.İçinde lacivert renkte minik minik simleri olan güzel koyu mavi bir oje.Ben pastel ojelerin arasında bu rengi yeni görünce böyle bir rengide alayım istedim.Üzerinede meşur güzel simleri olan alıx avien ojemi sürdüm  daha güzel oldu.










 Nyc oje yorumuna gelicek olursak;yukarıdaki ojeyi cumartesi günü sürdüm ve dün resmini çektim.

Bozulmadan etmeden ojemde 4 gün kalıcılık sağladı bu nyc oje,bu güzel bir artı.

Ojeye parlaklık sağlıyor.

Fırçasını sevdim yoğun ve yumuşak ojenin güzel sürülmesini sağlayan yapıda. 

Simli ojelerin ömrünü okadarda uzun tutmuyor,2 gün sonra bunu dahi sürsem simli ojem kendiliğinden uçlardan yada tamamen çıkıyor.

Kuruma süresi malesef denildiği kadar hızlı değil,ojeyi sürdükten bir dakkika sonra sürsemde en az 5-10 dakka bekliyorum kurumasını,ve sürdükten sonra darbelere çiziklere karşı korumuyor tamamen kuruyup sertleşmediği için.

Top coat olarak güzel iyi diyebilirim ama oje kurutucu olarak alıcaksanız almayın derim.




Sizlerin bana tavsiye edeceği gerçekten ojeyi hızlı kurutuyor dediğiniz bir oje kurutucu varsa lütfen yorumlarınıza yazın.




Sevgiler 






10 yorum:

  1. ne güzel durmuş öyle o. ben br türlü mavi oje süremiyorum.sürüyorum da ne bilim hiç yakıştıramıyrum kendime. bir de tırnaklarımı uzatamıyorum hiç.. senin tırnklrın için uyguldığın özel bir bakım yöntem ya da ürün var mı

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım,bence kısada olsa yanlara fazla girmeden güzelce törpülenirse sendede güzel duracağına eminim.

    Yazmıştım daha önce şurda bir oku istersen;
    http://kzmtkkokos.blogspot.com/2013/03/l-rnak-e-ayak-akmm.html

    Ama normaldede fındık badem çok yemem genede nedenini bilmiyorum ama kırıldıkları zamanda hemencecik uzuyorlar,balık çok yerim,bolcada su içiyorum onun dışında yediğim birşey yok ellerimide bulaşık yıkarken sudan uzak tutuyorum detarjan çok kırıyor ve kötü yapıyor tırnakları,eldiven kullan eğer bulaşık makinesinde yıkamıyorsan.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel tırnaklar öyle valla bayıldım:) çok yakışmış ojeler fikri de sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. Oy oyy sağolasın zuhalim,çok mersii <3<3

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel olmuş manikürün.Gece ve yıldızları anımsattı bana.Nyc benim için kurtarıcı oldu.Evden çıkmadan hemen önce oje sürebiliyorum sayesinde.Ojeler bir-iki dakika içinde kurumuş oluyorlar.Sende güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Çook Teşekkürler kelebeğim benim :)Nyc hızlı kurutma konusunda sıfır kaldı benim için :p

    YanıtlaSil
  7. OJJEYE VE YUZUHGE BAYILDIM CEKILISM VAR BEKLERIM

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler bircan,geliyorum hemen sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. yine herzamanki gibi süper bi yazı olmuş :)
    turbo dry a ben bayılıyorum. Ama kişiden kişiye farklılık gösteriyor herhalde benim tırnaklarımda taş gibi kuruyor ve mesela kalın sürdüğüm ojeleri normalde tırnağımla bastırırsam filan oluşan göçükler çizikler bunda kesinlikle oluşmuyor.evet yanı hızlıca kurutmuyor yüzeyi üç beş dakika sürüyor yüzeyin kuruması ama tüm olarak ojeyi çok hızlı kurutuyor normalde yaklaşık olarak 12saat dikkat etmek gerekir nailart uygulamallarından sonra ama turbodry ile yarım saat sonra sanki taş gibi tırnaklara sahip oluyorum ben
    :)

    YanıtlaSil
  10. Canım cok teşekkürler açar açmaz güzel yorumunu görmek mutlu etti beni :-**
    Evet güzel bir katman sağlıyor ama yinede tatmin etmedi beni işte :/ senin seviyor olman güzel,sevenleride çok zaten bu ürünü.Ama bir 2 kişide uhulaşma olayını okudum aynısı bendede oldu son bitenlerimde görmüşsündür artık dayanamadım attım.
    sevgiler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁