6 Haziran 2013 Per┼čembe

O-r-i-f-l-a-m-e ''Terracotta Powder''(°╬┐°)




Herkese selamlar !

Son g├╝nlerde ya┼čan─▒lan olaylar malum,fakat kaza eseri giden bir yay─▒n y├╝z├╝nden ├ž─▒kan 2 arkidi┼č oldu bu terracotta y├╝z├╝nden:)Kafam─▒z da─č─▒ls─▒n biraz diyede iyi oldu sanki,b├╝t├╝n g├╝n haber izledi─čim bile oldu ya kendime inanamad─▒m!Blo─člar─▒n yaz─▒lar─▒n─▒ okumay─▒ ├žok ├Âzledim cidden umar─▒m bir an ├Ânce ba┼člarlar.Kozmetik blo─ču olarak yay─▒n yapan ve yahut yapmayan b├╝t├╝n dostlara sayg─▒m vard─▒r,b├╝y├╝k olaylar─▒n ard─▒ndan ka├ž g├╝n ge├žmi┼č ama hala bir yay─▒n y├╝z├╝nden izlemeyi b─▒rak─▒p isyan eden insanlar var !Yahu kinmi tutcaz onun d├╝┼č├╝ncesi,onun blo─ču yada twiter─▒ her neyse hak verir yada vermez ├Ânemli olan as─▒l beni ilgilendiren ki┼činin karakteridir i├židir.B├Âyle tav─▒rlar hakkatten gereksiz geliyor bana,yani d├╝┼č├╝nsenize olaylar olurken herg├╝n d├╝zenli sporuna giden yokmu?Platesine devam eden yokmu allasen?yada d─▒┼čar─▒ ├ž─▒k─▒p gezmiyormusunuz?G├╝lm├╝yormusun?Sen kalk yay─▒n yapt─▒ diye yada hi├ž bir┼čey s├Âylemedi etmedi kat─▒lmad─▒ bir┼čey yazmad─▒ etmedi diye tepkisini g├Âstermedi diye insanlar─▒ d─▒┼čla,olacak i┼č de─čil arkada┼člar kendinize gelin l├╝tfen.Benim bir yay─▒n─▒m vard─▒ direni┼člerle ilgili,hatta olaylar s─▒ras─▒ndaki resimleri bile kendim ├žekmi┼čtim fakat yasak oldu─čunu tan─▒d─▒─č─▒m bir g├Ârevliden ├Â─črendi─čim i├žin onunda ├Ânerisiyle kald─▒rd─▒m yaz─▒y─▒.─░nternetteki her resimede inanmay─▒n l├╝tfen,reel de─čil ├žo─ču halk─▒ k─▒┼čk─▒rtmak i├žin oynanm─▒┼č resimler!S├Âyleyeceklerim bu kadar umar─▒m do─čru olan olgunlukta hareket edersiniz.

┼×imdi gelelim as─▒l konumuza !




 Burdaki dalga dalga olan ├žizgilerin ├╝zeri alt─▒n ─▒┼č─▒lt─▒larla doluydu tabi hepsi u├žtu gitti :)


Toprak ve kahverengi tonundaki bu purday─▒ all─▒k diye alm─▒┼čt─▒m sonradan farkettim ki pudraym─▒┼č,ama okadar g├╝zel bronzer olur ki bundan,all─▒k olarak duru┼čuda ├žok iyi!

Yap─▒s─▒ yumu┼čac─▒k,

Kal─▒c─▒l─▒─č─▒ iyi,

Hafif ├žok belli olmayan simleri var,

Kokusu yok,

Kont├╝r olarak ├žok iyi gider :)

Yaz k─▒┼č kullanabilice─činiz g├╝zel,do─čal duran insan─▒ al─▒ml─▒ g├Âsteren bir tonu var.



&
Halada arada s─▒rada kullanmaktay─▒m biterse ayn─▒s─▒n─▒ yada bu tonlardaki ba┼čka bir marka'n─▒nkini alabilirim kafamda belli bir marka yok,zaten t├╝m y├╝z├╝me s├╝rmem bronz all─▒k tarz─▒ ┼čeyleri ┼čahsen arap bac─▒ olmay─▒ sevmiyorum iyiki olmam─▒┼č─▒m ├žok isyankar olurmu┼čum :)

&
Tavsiye ederim ├žok kolay y├╝zde da─č─▒lan bir yap─▒s─▒ var yumu┼č yumu┼č,ge├žen sene temsilcimden 10TL'ye alm─▒┼čt─▒m ama normal fiyat─▒ 20tl faland─▒.├ťr├╝nle ilgili atlad─▒─č─▒m unuttu─čum bir┼čey olabilir oy├╝zden sormak istedi─činiz bir┼čey var ise ├žekinmeden sorabilirsiniz.






'' SEVG─░LER ''




4 yorum:

  1. ├çok g├╝zel s├Âylemi┼čsin can─▒m eline sa─čl─▒k :) ben de art─▒k olumsuz bir haber duymak ya da g├Ârmek istemiyorum. Bloglar─▒ okumay─▒ ├Âzledim.

    Yan─▒tlaSil
  2. ├çat─▒┼č─▒la ├žat─▒┼č─▒la bir hal olundu art─▒k durulmas─▒ laz─▒m,├žok sa─čol tatl─▒m benim :}}

    Yan─▒tlaSil
  3. Ele┼čtirini ├žok be─čendim!

    Yan─▒tlaSil
  4. Te┼čekk├╝rler victoria senide beklerim blo─čuma.

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü