29 Ağustos 2021 Pazar

TRİNOVA MARKASI ÜRÜNLERİ

Merhaba !

Trinova ürünlerini denedim denemeye devam ediyorum💜 hepsine bayıldım. 

24 saat kalıcı Kaş şekillendirici
👁‍🗨 Ağırlık yapmaması ✨ gün içinde asla düşmemesi, kalıp gibi durmaması açısından elimden hiç düşmüyor, fiyatıda bir okadar uygun mutlaka bakın hikayeme ekliyor olacağım. İki ürünün kokusuda güzel yapıları aynı birinin içinde Keratin diğerinin Hindistan cevizi yağı var yani yeşil olanda. İkiside çok başarılı, içinde fırça ile geliyor. Oda çok tatlış :) Bebek saçlarınız varsa geriye doğru düzeltmede yapabilirsiniz.

Aloe vera onarıcı jel
👁‍🗨 Yumuşacık hemen emilen özellikle benim gibi kızaran hassas ciltlerin evine lazım mutlaka edinin tahrişleri en aza indirgiyor. Benim gibi topuklu ayakkabı giyip ayak vurması yaşayanlara bil hassa tavsiye ediyorum🙃

Nail Up El ayak tırnak bakım yağı
👁‍🗨 Hafif mentolsü beni hiç sıkmayan hoş bir yapısı ve kokusu var. Tırnaklarıma etkisi için biraz daha kullanmam lazım ama tırnak etlerimi yumuşacık yaptı. Doğal yağlar Keratin ve Vitamin takviyesi var içinde.


Siz içlerinden hangisini deneyip beğendiniz en çok yada favori marka ve ürünleriniz neler? 
Benımlede paylaşırsanız sevınırım.


Sevgilerimle💚
 

2 yorum:

  1. Vayy hepsi çok güzele benziyor. Bence benim de bir kaş şekillendiriciye ihtiyacım var :-)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁