1 Haziran 2021 Salı

MİXUP ! MAGİC BUTTER 12 YAĞ ETKİLİ SAÇ BAKIM SİHİRBAZI

 

Merhaba !

Durulanmayan saç bakım ürünlerini her zaman sevmişimdir.💗

Trendyol linkini aşağıya ekliyorum hazır 
indirim varken kaçırmayın 
👇



💨Saçta yağlanma ve ağırlık yapmayan bakım sihirbazı.
💨İçeriği ile derinlemesine onarır ve daha güçlü saçlara sahip olmanızı sağlar.
💨Daha canlı ve sağlıklı saçlara kavuşmanıza yardımcı olur.
💨Güneş ışınlarına ve deniz suyuna karşı yüksek UV+ koruması sağlar.
💨Yüksek ısılı saç işlemlerinde saçlara ısı kalkanı oluşturur.
💨Bukle belirginleştirici özelliğe sahiptir.
💨12 yağ bileşeni ile saçlarınızı beslemeye yardımcı saç besini

Kullanımı: Nemli veya kuru saçın boy ve uçlarına bir miktar uygulayın.
 Dilediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz.
Durulama gerektirmez!

Geldiğinden beri kullanıyorum bayıldığım bir saç ürünü oldu, kokusu şahane ötesi, ben diyim hindistan cevizi kokusu siz deyin vanilya gibi. İkisinin karışımı gibi, saç söz konusu olunca benim için koku ayrı bir yer önem arz ediyor. Saçta ağırlık yağlanma yapmadı, kolay bir şekilde açıldı öyle yapışmadı yani. Kuru ve ince saç tellerine sahibim. Az bir miktarı saç uçlarınıza yetiyor. Durulama ihtiyacınız yok kolayca saçlarınızı şekillendirebilirsiniz, isterseniz bolca sürüp diplerede uygulama yapıp sonra duşa girebilirsiniz. Hangi şekilde kullanmak isterseniz artık. İnstagramda uygulamalı şekildede gösterdim takip edebilirsiniz beni oradanda. Kullanıcı adım: madamekokos_ 


Saçlarınıza iyi bakın 💫




Sevgilerimle

4 yorum:

  1. Öyle kozmetikçi biri değilim ama saç bakım ürünleri kullanmaya çalışıyorum. Genelde yağlar ama onlar da ağırlık yapıyor işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazıları öyle, bu tam sana göre hafıf hemen emılıyor.

      Sil
  2. En önemli aksesuarımız. Yatırım yapmak lazım. Teşekkürler kokoş :))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁