10 Aralık 2020 Perşembe

DENE BUNU KASIM KUTUSU / YORUMLARIM



Selam Güzel Ailem !

Aralık ayına girdiğimiz için kutumdaki bazı ürünleri 
denediğim kadarıyla anlatmak istedim.

Suprady enerji içeceği demek istiyorum ben, çünkü toz halde ve direk ağız içine dökülerek leblebi tozu misali alıyorsunuz :) çok eğlenceli ve düzenli kullanımda enerji dolu olmanızı ve gerekli vitaminleride almanızı sağlıyor. Zaten kapsül şeklindeki olan takviye çeşidinden 3 kutu bitirmiş ve gayet memnundum. Gliss şampuan; bu şampuanı annem deniyor o daha çok seviyor markayı. Saçlarına iyi geldiğini söylüyor.  Sleppy günlük ped; markayı daha öncedende kullandığım için bu günlük pedlerinide aşırı beğendim! Kimyasal olmaması tamamen organik malzemeden olması pedi kullanmanız için daha güvenli oluyor. Cerave krem; kuru ciltler için hem yüz hem vücut kremi açıkçası ayaklarımda ve yüz bölgemde denedim bu kadar seveceğimi tahmin etmezdim. Cildim karma ama yanak ve çene bölgem kuruydu, sürdüğümde ertesi gün daha nemli kuruluğu neredeyse yok olmuştu. Nesfit tam tahıllı barlar, hep çok seviyorum bunları tam ara öğünlerde yemelik yiyipte beğenmediğim bir çeşidi yok.



Mail gelmişti o şekilde aldım kutuyu çok sık çıkmıyor artık yakalanmasıda zorlaştı açıkcası. Umarım sonraki aylarda yeni kutularla tekrar görüşürüz.



Sevgilerimle


1 yorum:

  1. Denebunu kutularını çok seviyorum. Dopdolu bir kutu olmuş yine :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁