5 Aralık 2020 Cumartesi

AVON | COLOR TREND | MYFAVE RUJ


Merhaba !

Light Pink & Nude Rose Renklerinin ahengi 👄



Yarı mat bitişli bir yapısı var çok parlak değil ✔️

Tekrar tekrar uygulanabilir pürüz olmaz sürdüğünüzde✔️

Çizgilere dolmaz kremsi yapıya sahip içerisinde jojoba yağı var✔️

Yüksek kapatıcı etkiye sahiptir, yani lip balm gibi şeffaf değilller ✔️


En çok nude olanı beğendim, kalıcılığıda bana yeterli geldi açıkçası. Ambalaj tasarımına ise bayıldım ❤️ @avonturkiye bu işi biliyor 🙂 Yeni yıl hediyesi almak isterseniz kırmızıdan dolayı yerinde olur benden söylemesi.

 

Sevgilerimle !

2 yorum:

  1. Bu rujların ambalajları çok hoşuma gitti benim yaa. Renkler de çok güzel.. Henüz denemedim ama ilk fırsatta deneyip yazacağım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. COOK ay bende bayıldım <3 senın yorumunuda merak edıyorum :*

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁