24 Ekim 2019 Perşembe

HUNCALİFE NAR ÖZÜ İÇEREN YÜZ KREMİ !


Merhaba !

Delight therapy bütün serisini denemiş bulundum sanırım (: 
buda son ürünüm, bakalım cildimdeki etkileri nasılmış.



İlk önce eksisinden başlamak istiyorum; kokusu çok parfümsü ve ağır geldiği için fazla beğenmedim. Ama nemlendirmesi hemen emilmesi ve yüzde herhangi bir yağlanma yapmamasını beğendim. Bütün cilt tipleri kullanabilir, nemlendirmesine tam anlamıyla güzel diyebiliyorum. Bende herhangi bir sivilce veya alerjiye sebebiyet verecek bir durum oluşturmadığı için mutluyum. İçerisinde e vitamini ve macadamio oil yağı bulunuyor.

Bu markanın ürünlerini ilk defa denememe rağmen ürünlerini genel anlamda beğendiğimi söylemeliyim. Kullanım açısından da çok rahat, parmaklamak yerine sıktırmalı kapağı sayesinde istediğiniz kadar alıp uygulama imkanı sunuyor. Yapısı ne katı ne çok sıvı benim tam sevdiğim ayarda, çünkü böyle jelimsi sulu kremleri sevmiyorum. Atladığım bir nokta varsa yorumlarda merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.





ڪےevgilerimle
🌹



8 yorum:

  1. jelimsi sulu kremler kullanım açısından iyi değil. Başlığı okuyunca nar kokusu biraz ağırdır diye düşündüm, sen de öyle yazmışsın zaten. O zaman bu serinin en iyisi hangisiydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle göz kremiydi çok beğendim ben rahatlatmasını şişlik indirmesini.

      Sil
  2. Güzel kozmetik ürünleri de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat rujundan başka deneme şansım olmadı kuzum valla, gönderim olursa denerim ama neden olmasın bende çok merak ediyorum.

      Sil
  3. Genelde nar kokulu kremleri beğenirim. Ama aşırı parfümsü kokuya dayanamayabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre sonra kayboluyor tabi ama parfüme karşıyız genede.

      Sil
  4. Nar kokusu severim ama ciltte tabaka gibi kalmasın krem hemen emilsin isterim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmannın narlı serumu ve bu tam bir kombin olur aslında. :D

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁