22 Ağustos 2017 Salı

#BİRMAKYAJBLOG ETKİNLİK SPONSORLARI !


Merhabalar : Yazının devamı olaraktan hız kesmeden devam ediyorum. Bu seferde emek emek uğraşılan sponsor olan markaların ürünlerini paylaşacağım sizlerle.Bakalım neler varmış ve hangi markalar sponsor olmuş...




En sevdiğim çay markası olan Doğadan her ürünümü güzel olur yahu !!
Bu çeşidini de denedim tekrar içerim nede olsa sağlıklı bır ıcecek.

Instagram adresi: @dogada_cay 

Bu Softo plus markayla daha once hiç karşılaşmadım 
cok merak ediyorum maskesını ve el kremını .

Instagram adresi: @softtoplusturkiye


Seranem ı daha once kullanmıştım her bır urunu bırbırınden değerli bence ! 

Instagram adresi: @dermadolinkozmetik 


Şu sunumun guzellıgı ! Ya o oje gıbı olan taşın kokusu, o mınnak kutudakı kremın kokusu.Okadar tatlışkı birşey olmasın dıye kucagımda sallaya sallaya getırdım 😊

Instagram adresi:@dreamdayorganizasyon 


Bioblas  benı sevındırdı , çünkü bu aralar saçlarımda aşırı bir dokulme vardı, 
ne alsam alsam derken karşıma çıkmasına okadar cok sevındım ki .
Heyecanla sonucunu merak ediyorum.

Instagram adresi: @bioblas_turkiye 


Acıl bakım spreyıyle LR . Geniş bır kıtleye sahip ve de güzel bir vızyonu var. Ürünleriyle ınsanı cezbedıyor hakıkatten. Insanın deneyesı alası geliyor. Ya üye olun yada bir urununu deneyin diyorlar kime sorsam. Bu üründen başlayalım mesela..💛💜

Instagram adresi: @ayferin.dunyasi


Müthiş ötesi bir krem desem az bile kalır ! Jeunnese '' Kök hucrelerden elde edılen ıcınde birçok kımyayı barındıran botox etkisi yaratan maksımum 6-7 saat o sekılde kalan bır krem desem. Kırışıklık gorunumu gozle gorunur bır şekılde yok edıyor hemde sanıyeler içinde. Denemek için yarını beklıcem ! Vıdeolarına falan baktım gerçekten mucize...

Instagram adresi: @jeunnesseturkiyeoffical 


Vee veee  etkınlık sahıbesi  yağmurcumun bızlere hedıyesi, hiç üşenmemiş etmemiş bu çok tatlı kupelerden almış hepicimize yaa okadar guzel bir jest ki çok çok teeşkkürler kuzucum, çok memnun ettin bizi gerçekten. 



Bütün firmalara katkılarından dolayı teşekkür ederim.Keyifle kullanacağım kullandıkça yorumlayacağım. 


😗Sevgiler 

4 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁