26 Ocak 2017 Perşembe

ROACCUTANE GÜNLÜĞÜM ✌ { 4. AY }


Merhaba ! 4.aya kadar emek emek geldik beahh çok accık kaldı pek mesudumm :) 
Anlatacağım pek fazla etki yok artık hemen hemen hepiciğini en ağır şekillerde yaşıyorum zaten,genede atladığım varsa diye üzerinden geçeceğim.

Şu yorgunluk meselesini aşamıyoruz, sırt bel ayak bacak ağrılarının şiddetlendiği dönemdeyim dınlenemıyorum, bir gün boyunca uyusamda  yinede az geliyor. Burun kanamalarına nasal nemde çok işe yaramadı bence, yine en güzeli bepanthol krem su bazlı olanını burnumun içine kulak çubugu yardımıyla sürüyorum. Kuruduğu zaman öyle bir acıyorki sanki burun ucuma birşey batırıyorlar çatlıyor gibi yarılma oluyor gibi,gözlerimden yaş geliyor o acıyı yaşarken :( Umarım tedavi bittikten sonra tamamen geçer herşey ve yenilemez zaman geçtikten sonra tedavıyle alakalı tek dileğim bu şuanda. 

Farklı olarak bahsetmediğim tırnak acısı olabilir, sabah bir uyanıyorum tırnagımdan birisinin acısıyla uyanıyorum :S Allahh ! diyorumm aha çıkacak kopacak falan bu diğer aylardada olmuştu 2.3. ayda olabilir, yan etkılerı arasında en en korktugum buydu ! tırnak kopması . Öyle bir acıyorki ama üzerine herhangi bir baskı yapıp bastıramıysunuz. Ama korktugum şey başıma gelmedi şükür ki, acıyor ertesi gün geçiyor,bazende 3 gun boyunca acımaya devam edıyor,sanki kapıya sıkıştırmışcasına :S 😒 

3.aydaki kontrolume doktor bakamadı tabıkı ılacı yazdı yolladı evime, ben kendımce tanıdıklarıma sordum yada kendım bakıyorum artık anlayabılıyorum az çok. Kolestrolum yüksekti biraz cık 200 normalse 211 di . Bakalım doktorcum bu duruma bu ay bakınca ne diyecook. Yada bu ay inşallah tertemiz çıkarda sağ sağlım çıkarız şu işin içinden.🙏Buarada yine randevu alamadım, yanı bu demek oluyorki sabahın köründe gidip randevuluları bekleyip sonra normal sıra alanların arasında kaybolup  kafayı yemek 😊 Anladınız siz onu,çok deşmiyorum'!  

Ha birde diş  etlerim acıyor, ılk ılaca başladıgımda sol alt tarafta şişkınlık oldu hatta şimdide 1 aydır sag ust dişlerim acıyor. Diş etı ılhıtahabı sorunsalıda bende gerçekleşmiş oldu sağolsun eksik olmadı. Birde son birkaç gündür kalbim sıkışıyor acıyor batıyor orası tarif ettimmi bilemedim ama nefes alırken falan zorlanabiliyorum. Ya buaralar çok yoruluyorum yada sinirleniyorum ondan oluyor anlamadım bakıcaz artık . Yumurta kolestrolu cıkarıyor dıye neredeyse ılaca başladım baslıyalı 3 kez anca yemişimdir,bu kolestrol olayına dıkkat edıyorum aslında, keza havuç ta öyle normaldede tüketmem yani ama bu vesileyle hiç tüketesim gelmedi.Düşürücü olarak en iyisi %70  kakao içeren bitter çukulataymış,ben normalini yiyorum ama bitterinide bu aralar yesem iyi olacak bincee :) Doktora gitmeden 1-2 hafta öncesınden yıyeceklerıme daha bi dikkat ediyorum birşey farkediyormu ı dont no but maksat yeşillik olsun 💚😁



Etki tepkilerin bu ayda sonuna geldik a dostlarım ! Bol suu  içmeyi sakın ıhmal etmeyın bu ılaç evresınde yoksa halsızlık brun kanaması daha bi tam gaz devam eder. Hepicinizi öpeledim muahhh 💋



2 yorum:

Ayca dedi ki...

Gecmis olsun, okurken icim acidi :(

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Çok Teşekkürler, eh yani çok bişi yok demek isterdim ama ciddden acınmıcak gibi değil bu durumlar vallahi bende tükendim ama yola devam...