14 Şubat 2016 Pazar

☆Oje Tasarımı {46} ☆


Good natyy, helürüüüü privieddooo :)
  yine bir oje yine yeni bir benin tasarımıyla bendeniz karşınızdayım.
(cümlenin devrikliği <3 Mee ! ) :) 


Kullandığım ojelerin numaraları isimleri markaları vs..leri..... 
Tırnak süsü: Rival de young {Rossmann} 





Net anlaşılsın diye bolca foto koymak istedim , note ojelerini gerçekten çok beğeniyorum, gerek hızlı kurumaları gerek renkleri ve orta kalıcılıklarıyla bence başarılılar.Tek sorunları tek katta örtücü olmamaları ve tırnaklarda dalga dalga bir görünüm oluşturmaları. Ve flormarın top coatı ! Tek kelimeyle müthiş.. Ojelerin kalıcılıklarını arttırmada ve üzerine yapıştırdığım gülenyüzün iki gün boyunca düşmeden tırnağa tutunması mucıze olsa gerek. Şeker gibi tasarım oldu,severek kullandım kendin yap kendi ye oluyor hep. Sizlerede fikir verebiliyorumdur umarım, çok naıl artlık olmasada idare ederim işte.!  Hepinizi öpeledim tatlıştolar, olmayanların sevgiler günü kutlu olsun(: :*
 Beğendiniz mi ?

ڪےevgilerimle 
`•.¸¸.☆ 



6 yorum:

  1. Sensın tatlı<3 teşekkürler dadlımm (:

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı sevimli bir tasarım olmuş

    YanıtlaSil
  3. beğenmene sevındım canımmm öptümm :*

    YanıtlaSil
  4. Note ojenin rengi güzelmiş bende deniycem süslemende çok tatlı olmuş:))

    YanıtlaSil
  5. Renk skalasıda muhteşem note ların, hızlıda kuruyorlar seversin canım dene tabiyi, çok mersi, öptümm !! :*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁