22 Aralık 2015 Salı

ORİFLAME Aloe Vera Gel Mask !


Selamlar ! Bugünümüzede biraz jel biraz bakım biraz maske ayıralım dedim, nede olsa cildin ihtiyacı olsun yada olmasın hepimiz maske severlerdeniz :*



  • Türkçe kısmında da kuru cılde sürüp 10*15 dakka bekletıp durulayın diye kısa ve öz birşekilde yazıyordu.Şimdi gel gelelim maskeciğe...


Açıkcası ilk kez böyle bir maskeyle karşılıyorum nedeni ise ; sürdüm bekledim bekledim bekledim donmadı alla alla dedim neden gerginleşmedi bildiğin yıkama jeli dersin yani :S ondan sonracığıma, yüzümüde süngerle sildim ilkinde direk suyla durulamadım 2. kullanışımda yıkama jeli olarak kullanayım bari dedim, bide ne göreyim e haliyle tabi Köpürmedi :D Sıfır köpürük sıfır baloncuk yaneee..

Neyse efenim maske olarak kullanmaya devam ettim tabe, Tertemiz bir arındırma sağlarken ciltte asla kızarıklık veya başka kötü bir etki bırakmıyor,yumuşacık oluyor yanaklar. İncecik bir tabaka bırakıyor, yüzde ağırlık bile yapmıyor birşey sürmemiş hissi çok güzel. Bendeki tek eksisi ise, peeling yaptıktan sonra uyguladığım zamanki acayip derecede yanma yakma kızarıklık olmuştu, yani işlem bakım yapmadığım bir zaman uygulamam gerektiğini öğrendim. Oriflame maskelerinin helede bunun organiklik konusunda diğerlerine nazaran daha başarılı olduğunu düşünmekteyim.



Sizin katalog ürünlerinden beğendiğiniz maskeleriniz varmı varsa nelerdirki? merak etmekteyim düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirm..


ڪےevgilerimle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁