25 Aralık 2014 Perşembe

Sebamed Nemlendirici Krem !



Merhabalar; 
sizleri Sebamedin nemlendirici yorumuyla başbaşa bırakıyorum...



 

 




Watsons indiriminden yarı fiyatına almıştım .Cildim karma ve hassas,hadi dedim alayım deniyeyim markayada kulaktan dolma bilgilerle güvenim var.Ama bana çok cıvık geldi yapısından dolayı,evet çabuk emiliyor ama bi sevmedim ben bu kremi :/ minik sivilceler oluşturmaya başladı içim sevmeyince haliyle dıştan  bir etki oldu galiba :D Sırf bitsinde kurtulayım diye kullanıyorum yoğunlu olarak boyun bölgeme boca ediyorum.Bilmiyorum ya ben hep nemlendiricimi değiştiriyorum aslında değiştirmemek gerek ama sırf deneme uğruna maymun iştahlılık namına değiştirip duruyorum! Yves alıcaktım ama ondada indirim olmadı o benim cildimi acayip rahatlatıyor ve nemlendiriyor.Bundan böyle nivealara falan bakıcam yada indirim olursa yvesınkını alıcam .

Eğer yvesle çok çok iyi olursa iyi gelmeye devam edersede cildim neme doyup hiçbir sorun çıkarmaz ise devam ederim onunla yola olmazsa işim zor.... Kokusu garip kremin yani çok hoş bir koku olduğunu söyleyemem kötüde değil ama iyide değil,önemlide değil parfüm kokmasından iyidir.Kremin özellikleri bayağıda iyi şöyle bir bakıldığında ama bana yaramadı yapacak birşey dahada fazla söylenecek söz bulamıyorum .





ڪےevgilerimle


2 yorum:

tuncmennn dedi ki...

Merhaba, birçok nemlendirici denedikten sonra normal/kuru cildime en iyi nuxe'un nemlendiricisinin iyi geldiğini söyleyebilirim, netten takip edince yarı fiyatına denkgelebiliyor, oldukça da uzun süre yettiğinden ekonomik de oluyor, tavsiye ederim.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Bı bakarım onada teşekkür ederim ...