15 Aralık 2014 Pazartesi

Çöpe Чollananlar -20 ஜ




Merhabalar; Kasım ayında yazamadığım bir çöp yazısına daha hojgeldiniz...




1*Nivea bebek şampuanı: Saçları gıcırgıcır temizleyen bir şampuan,bazen normal şampuanlardan sonra kullanıyorum.Bunun bir büyük boyu daha var,tavsiye ederim ama çocuklar özellıkle bebekler için öneremiyeceğim bence direk saç derisini soyar pul pul yapar diye düşünüyorum.

2*Nıvea yüz temizleyici: Köpük formda olan bu ürünü başda sevmedim ama daha sonradan o rahatlatıcı etkisi ve haşalamadan temizlediğini hissedince sevmeye başladım.Zaten hassas bir temizleyici arıyordum ve her temizlemeden sonra makyaj temizleme suyuyla üzerinden geçtiğim için yüzümde bir makyaj kalıntısıda kalmıyordu haliyle.Kokusu nivea kokusu birazcık sıkılmış olsamda yinede güzel boğmayan bir koku.Tekrar alırmıyım bilmiyorum ama hassasiyeti yüksek ve yüzü çok yağlı olmayan kişilere öneririm...

3*Garnier göz M.temizleyici: Herkesin yada birçok kişinin överek bitiremediği bu ürüne notum ne yazık ki 5 üzerinden 3 :/ Çok iyi makyaj göz makyajını çıkarmıyor , 2-3 defada bile zorlanıyor,yağlı bir kalıntı bırakmadı fakat karışması zaman alan ve çokta yumuşak yağlı olmadığından olsa gerek bir süre sonra gözümün kızardığını görüyorum sert geliyor pamukla birlikte yağ gibi kayması gerekirken.Ben yeterli verim alamadım rımellerin kalıntılarını hep bırakıyordu kirpiklerime dokundugumda bunu hissedebiliyordum.Anca hafif makyajları işte sadece far birkaç rimel çok kalıcı olmayan eyelınerlarda başarılı diyebilicem.tekrar asla almam !

4*Gliss saç bakım yağı:Bununla alakalı yeterli yorumu ayrı bir başlık altında yapmıştım.Memnun kaldığım iyi bir üründü .Okumak için tık tık !!


5*Fraternükus rahatlatıcı bacak kremi:Ya sıkılaştırıcı ürünler yada bu tarz ürünler kullanmayı seviyorum. Mis gibi çam kokusu sedir kokusunu alıyordum her defasında kimilerinize ağır gelebilir bu koku ama ben seviyorum böyle ormansı odunsu doğadan gelen kokuları.Sürdükten birkaç dakika sonra gerginleştiğini hissediyorum daha sonrasındada bacaklarımın yumuşacık olduklarını gözlemliyordum.Masaj yaparak her banyodan çıktığımda uygularım,iyi geldiğini dahada güzel göründüklerini düşünüyorum.Uygun bir fiyata gratisten almıştım memnun kaldım,tekrar almam başka ürünlere yönelirim.

6*Avon true life parfum: Tenimdeki kalıcılığını nede kokusunu sevdim:/ hiçbir şekilde memnun kalmadım sıka sıka kokularla karıştıra karıştıra bitirdim.Zaten almak zorunda kaldığım bir ürün olmuştu kendileri.Lıttle black ve bi iki çeşit kokusu dışında avonun çiçeksi kokularından hoşlanmıyorum.

7*Flormar & Cecile :Biri bozuldu diğerininde renginden hoşnut olmadım direk çöp yoluna gönderdim.

8*Urban far bazı:Çok aşırı memnun kaldığım bir ürün olmadı,zaten hediye gelmişti ve bozuk bir üründü kendileri ,berbat kokusundan anladığım kadarıyla. daha sonrada su geldi içinden ürün tam boka sardı ! Kendime bir zarar gelmeden daha bitmeden dibinde yarıdan çoğu duran ürünü bir an önce atmak istedim..

9*Perlodent ağız çalkalama suyu: Rossmanın bu ürünlerinden her daim memnunum,çok fazla lısterin gibi ağız yakmayan bir ürün olduğu için kendilerini seviyorum aldığım verimde etkide oldukça iyi.


2 paket halınde satılan Oksıjen maskesinin teki araya karışmı genelde diğerinide kullandıktan sonra fotoluyorum ama yapcak birşey yok :D eğelnceli güzel bir ürün her indirimde alıyorum.Facelle ıntım mendılleri:Seviyorum iyi oluyorlar ama bu defa kurudu sonlara doğru çok verim aldığım bir ürün olmadı ama genel anlamda bunlardan alıyorum arada sırada mikrop olmasın etmesin diye hassas bölgelerime kullanıyorum.Yves nemlendirici testerları:Bayılıyorum bu kreme tam boyunu almak içingün sayıyorum bakalım ne zaman kısmet olacak .Dermokil maske :Diğer çeşitlerine nazaran daha güzel bir maskeydi sivilce oluşturmadı,cildimi aydınlattı yumuşacık yaptı .Denenebilir  ama tekrar almam.Lavera vucut nemlendirici:Kokusu dışında vucudumu yumuşacık yaptı ama bayatlamış o doğal organık kokusunu sevmedim. ClınıQue (karma cilt)cilt temizleyici:Sephoradan set halınde almıştım,temizlemesindende gayet memnun kaldım.Bitkisel bir kokusu var,minnak bir ürün olmasına rağmen beni bayağı idare etti.Benri Kare pamuk:İyi hoş denk ve uygun gelirse alıyorum abartılcak yanları yok pamuk pamuktur işte.



sєνɢɨℓєʀɨʍℓє

4 yorum:

keyfiikahvee dedi ki...

garnier göz makyaj temizleyici hakkında ben de aynı şeyleri düşünüyorum. Rimel kalıntısı mutlaka bırakıyo bende ne yaprsam yapayım. Yves Rocher göz makyaj temizleyicisi şimdiye kadar kullandığım en iyisiydi bana göre. Garnier almam bi daha:(

makyajlı kareler dedi ki...

Gelsin yeniler:)) nivea nın bebek sampuanini gorlem icin dusunuyordum yenidogan serisini simdi tirstim:(

Büşra Kahveci dedi ki...

Kış temizliği :))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

keyfii k. -> Herkes ovdü diye almıştım ben ama beğenemedim :( evet onuda denedim oda çok yağ kalıntısı bırakıyor malesef oyüzden kullanmayı bırakmıştım.

Makyajlı k: -> Gelicek gelicek :)) Ya abla öyle böyle değil bildiğin yumuşaklıktan eser bırakmıyor saçın bütün nemini alıyor :/ iyiki almamışsın bence jhonsons baby en iyisi bebekler için .Bende dalinde var ama yumuşaklık katmıyor oda jhons katıyordu ama.

Büşra k: Herıldınt yani, bir andan alıp bir yandan kullanıp bitirmek lazım :))