15 Eylül 2014 Pazartesi

Essence ~ Colour Shine ~ Eyeshadow






Essence'nin güzelim farlarından birisi daha...



18 ay ömrü var , son kul.tarihinin geçeceği nasılda belli dimi :( 

Renk müthiş güzel !  
Askeri yeşil yoğunlukta,aralarda altın rengi ve hafif kırmızılar hakim.


Göz kapağımın tamamına uygulayıp,eyelıner sürüp evden çıkıyorum.Hem pratik hem çok şahane duruyor.Kendisini sevgili (kübra'nın )kardelen bloğun düzenlemiş olduğu etkinlikteki yapılan çekilişte kazanmıştım,tekrar  teşekkürler.

Kalıcılığı başarılı,
pigmentasyon olayı süper!
{Gün sonuna kadar tazeliğini koruyor,utanmasa ertesi sabah kadar kalıcak :D }

Sünger yada fırça yardımıyla rahat olur ama parmaklarınızla bile uygulayabilirsiniz.

Yumuşacık sürümü var.

Tozutma olayı azda olsa var. 




 
Sevgileeeer..





5 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bu farı..acil makyajlarda elim hep buna gidiyor

    YanıtlaSil
  2. Renge bayıldım! Benim olmalı bu :)

    YanıtlaSil
  3. Nılgun : çokta muthişmiş bu far bende aşk yaşıyorum buaralar iyice :)

    Tek aşk : Al tatlım koşa koşa git hemde :P

    YanıtlaSil
  4. Bu far grubunun açık pembesinden nefret etmiştim sırf simdi grisine de bayılmıştım renk vermesi harikaydı. Demekki bu renkte harika olan gruptan hemen alınmalı. Öperim seni yorumuna sağlık <3

    YanıtlaSil
  5. pembe benı bozuyor zaten aşkısııı, muahhh yorumuna şağlık kujum ! ;)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁