13 Şubat 2014 Perşembe

Rapunzel | Kömür Özlü Saç Bakımı |







Herkese merhaba;
Ürün ilk geldiğinde nerden nasıl geldi hatirlayamadım buda neki falan derken daha sonradan jeton düştü :) Sevgili Gülsen doğan sayesinde tanışma deneme fırsatı buldum kendisine buradan çok teşekkür ediyorum.



 Burada kafa derisini temiz tutar yazıyor.


 Buradada kafa derisine değmeden yayın yazıyor :) çok çözemedim hangisi yapsam diye ama herzaman ki gibi saç uçlarıma ağırlık vererek uygulamaya geçtim .


Ürünün rengi böyle koyu gri yani tam kömür karası değil.


Benim için Rapunzel ;
-İlginç bir ürün kömürlü falan çok dikkat ve ilgi çekici açıkcası.Korkmaya çekinmeye gerek yok (:
-Kokusu çok hoş kokuyor ve saçlarımı kuruttuktan sonra hala kokuyordu ! şuana kadar yani uzun zamandan beri saçlarımda kokusu kalan ilk ürün diyebilirim.
-Yumuşacık yaptı ve güzel açtı dolaşık olan saçlarımı
-Yoğunluğun artması olayına da kesinlikle katılıyorum daha dolgun durdu !

2 kerede bitirdim içindekini çok akışkan bir yapısı yok zor geldi sonları artık ,vede öyle çokta bekletmedim ilkinde ona rağmen yumuşacık oldu saçlarım kolayca açıldı.Ürünü denemek isteyenler sitesine uğrayabilirler.
***






5 yorum:

  1. benimde kafam karıştı, kafa derisine sürelim mi sürmeyelim mi:))

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünün herkes denedi. Ben çok kararsız kaldım. Kömür özlü olunca. Hala karar veremedim almak konusunda. Ama sen güzel anlatmissin ürünü. Bir dusunucem almayi :)

    YanıtlaSil
  3. Severek kullandım ürünü ben canım memnun kalmana sevindim

    YanıtlaSil
  4. Bende yani hem kokusunun saçımda kalıp hemde saçımı elidor kızları gibi dolgun yapması cabası canım :) tekrar teşekkürler,sevgiler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁