17 Şubat 2014 Pazartesi

Malesef Memnun Kalmadıklarımda Oldu ! ?






Onlar neler mi? hadi bakalım ^^ 




İlk önce,adını bilmediğim diş beyazlatıcıyla başlıcam ,muhtemelen gratise uğradığınızda bulursunuz ürünü diş macunları bölümünde :) Gratislerde satılan 25-30 civarında olan diş beyazlatıcı ucu fırça şeklinde olan bu üründen hiçmi hiç memnun kalmadım,ben allahtan indirimde 18 tl gibi (genede pahalı) bir fiyata almıştım.Dişimde aşırı bir sararma problemi olmadığı halde ufacık kahveden dolayı oluşan lekelere bile faydası olmadı :-( 

Oriflame üzüm özlü soyulan maske;

Aldığım günden beri hiç beğenmedim,yüzümdeki bütün ayva tüylerini çekti aldı sağolsun !! canımı yakmasıda cabası tabiki.Böyle soyulanlardan nefret ediyorum,nefret etmeme sebep olan ilk maskede buydu.Bitirememişim, kendisini neredeyse 4 yıldır benle,son zamanlarda banyoda yüz yıkama jeli olarak kullandım bitti.

Nivea Vucüt sıkılaştırıcı losyon;

E be losyon hiçmi gerginlik hissi yaratmassın sen hiçmi sıkılaştırmassın !yok arkadaşlar tık yok.ben genelde karın bölgesinde kullanıyorum bunu ama hiçbir etkisi bilmemnesi olmadı .Aksine yumuşattı ve mis gibi nivea koktu hepsi bu,diğer vücut losyonlarından bir farkı yok! Aslaaa  almam sizlerede tavsiye etmem.

Rival de loop Göz makyaj temizleyicisi 

Yağlı bir yapısı var kokusuda irenç :S tedirgin etmişti beni.Bir aralar gözüm iltahaplanmıştı ,bununda bir etkisi olduğunu düşündüğümden dolayı anında soğudum üründen.Almayın! gidin başka bir markanın göz ürününü alın en ucuzunu alın belki ama böyle hassas bölgelerinizde en azından ucuza kaçmayın,Evet belki iyi temizliyordur ama zarar vermediğini bilmessiniz. Ha ucuzda olsa Atmadım tabiki ,ürünü,elime eyelıner bulaştığında yada ıslak mendille çıkamayacak şeyleri bununla temizledim, o şekilde bitirmeye çalışıyorum.

H&M Natural beauty kalem ruj  

Ayyy  ay :) Bir sürdüm dudaklarıma , millet ,bu kız ruhlar aleminden mi diye bakakaldı  = ))) Gerçekten çok iğrenç durdu ,bulaşık gibi açık kaldı dudaklarımda,ben doğal durur belki hoş durur diye almıştım . Milim milim dudaklarımdaki bütün çizgileri belirginleştirdi ! hani elim üzerindede denedim ama,yanıldım ! böyle dudak ürünlerini dudak üzerinde denemek gerektiğinide bu sayede anlamış oldum :D Denemeden itibar etmeyin ! 8 liraya yazık oldu a dostlar,çünkü çöpe attım kendilerini.

Lady speed koltuk altı stığı 

Migros indiriminden almıştım geçen yılbaşında,hiç memnun kalmadım :( teri önlüyor eve ama her kapattığımda kenarlara bulaşıyor ,katı bir ürün olduğu için dikkatli kapatmak gerek.Onuda geçtim koltuk altında birikme yaptı pul pul  ve aşırı kaşıntı yaptı .Böyle bir ürünü tekrar alacağımı sanmıyorum.8x4 lerle yola tam gaz devam ... 



 Foot Scrup 

Gratislerde satılan markanın ayak peelingini alayım dedim,almaz olaydım demiyiciğim ,3 lira falandı çünkü :D  ama nefret geldi üründen,ne köpürmesi var ne peeling yapıyor .Tanecikleri iri ve bir okadarda az işe yaramaz.Ben hiçbirşey anlamadım üründen .Gerçekten çok komik kendisi :)) Tabikisi tekrar alınmayacak !! 

Rival tekrar objektife girmeyi başarmış bravo bana :))  geçiyoruzzz onu yukarıda anlattım yeterince ... 

Cosmed el kremi

Ne yapısını sevdim ne kokusunu sevdim.Kısacası ben bu ürünü çok sevmek istedim be abi :)  ama aa olmadı ! İğrenç berbat :( off  kokusu fenaaa  kötü . rahatsız etti beni.Lila  kutumdan çıkan bu ürün fiyasko,zaten doğru düzgün hiçbir ürünü beğenmedim liladan çıkanlar arasında.
Ellerime sürdükten sonra sertlik bir pismiş gibi kirliymiş gibi his bırakıyor :S 




Tekrar böyle birşeyle karşılaşmam umarım,aldığımız kullandığımız her üründen memnun kalmak umuduyla diyorum...
hoşçakalııııınn ! 



9 yorum:

Aslıhan Karaaslan dedi ki...

Ne kadar çok üründen memnun kalmamissin. Benimde çok nadir begenmedigim ürünler oluyor. Bende arada sampuanlarda sıkıntı yaşıyorum. :)

LibyLiby dedi ki...

Ama ben sana bayılıyorum ki kusuuuum <3 Mükemmel yazı olmuş aynı şekilde ben de beğenmediğim ürünleri paylaşacağım bundan sonra. Rival de Loop göz makyajı temizleyicisi, H&m kalem ruj ve foot scrub'ı ciddi anlamda merak ediyrdum. Bu yorumlarından sonra almam bebeğim. :-*

ceyda byjade dedi ki...

Ben beğenmediğim zaman ikinci bir şans bile vermiyorum direkt çöpe! hele ki pahalı olup dandik çıkanlar daha kötü!

Tek Aşk A* dedi ki...

Foot scrub hiç işe yaramıyor bencede. Sadece kabı güzel. :D

makyaj denizi dedi ki...

beğendiklerizin yanında beğenmediklerinize de yer verdiğiniz için teşekkürler :)

bloguma beklerim. makyajdenizi.blogspotçcom.tr

sevgiler :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

• ♡ • aslıhan • ♡ •
sorma dadlumya :/ üzüldüm bende . şampuanlara gelirsek hiç bitmez benim konuşma,hala kafama göre :) pardün saçıma göre ahanda harika bu bana göre dediğim bir şampua bulamadım.olanlarla yetiniyorum işte.

• ♡ • Liby • ♡ •
ama bende sanaaa kuzummmm :))
ahah alma alma valla bak bir şey kaybetmezsin :)

• ♡ • ceyda • ♡ •
Pahalı olsaydı daha bir acırdım canım haklısın yeaa :((

• ♡ • tekaşk • ♡ •
Hemde hiççç :( kremi falanda vasattır kesin almayın daha iyi.

• ♡ • makyaj d. • ♡ •
Rica ederim beğenmenize yararlandığınıza sevindim :)
sevgiler




turbo-beauty lover dedi ki...

Rival'in o ürününden ben de nefret ediyorum. Bi de çok övenler var, hiçbir şey temizlemiyor, yağlı, arpacık çıkmıstı ben kullanırken de

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

:(( övülcek hiçbir yanı yok halbuki.

IN & OUT dedi ki...

nice blog :) if u wanna follow each other let me know i ll be happy :)kisses from italy
http://zielonoma.blogspot.it