24 Şubat 2014 Pazartesi

Çöpe Чollananlar -11- ஜ






Şubat ayı bitenlerime Hoşgeldiniz (-: 




Kuaf Aseton
Güzel kokulu ve simli ojeleri çok zorlamadan çıkardığım bir aseton oldu kendileri,sevdim şayet tekrar almıyacağım parmex aseton en güzeliydi ya onu özledim aseton değiştirmekten tekrar o aklıma bile gelmemişti(:

Garnier 3'ü bir Arada 
Hem maske temizleyici peeling özelliği bulunan bu ürünün maske olan özelliğini sık sık kullandım.Bitmeeeeek bilmeyince yaklaşık 1 senedir bende olunca! duşta vücudum için dibine kadar kullanıp bitirdim .Tekrar almam gerçekten çok sıktı beni ürün ama maske olarak çok güzel bir kil maskesi olduğunu söyleyebilirim,aynı zamanda peeling özelliği için ise,yeterli bulmadığımı söylemek isterim.Sünger yardımıyla peeling yaparsanız daha güzel verim alırsınız.Temizleyici olarak,günlük helede asla tavsiye etmem,çünkü tanecikleri minik minik az ama yüzü çizebilen cinsde.

Isana Vücut Sıkılaştırıcı Losyon
Karın bölgesi için kullandığımda gerginleşme ve sıkılaşmayı bana hissettirdi.2 kez aldım en son alışverişimde tekrar almıyacağım,gidip oriflameden alıcam.Kullandığım zamanlarda çok memnundum çünkü bir türlü tekrar satıcı bulup almak nasip olmadı .

Nivea Concealer 
Bayılarak sonuna dibine kadar kullandım ve bitti ,bitmesini istemeden bitti :/ çok önceden beri elimde ama asla ne kokusu ne yapısı değişti nede zararı oldu !! ve malesef her güzel şeyi kaldırdıkları gibi bu üründe Ülkemizde artık yok !

Oriflame Şeker Kokulu gloss
Dudakları güzelceeee nemlendirmelerini seviyorum,daha öncede aynısının şeftalili olanını bitirmiştim şimdi buda bitti mutluyum ! (:

Otacı Güllü Su
2 dir bu marka'nın gül suyunu alıyorum,çok memnunum. Bazen tonik olarak kullanıyorum yüzüme boyun bölgeme kullanıyorum.ve göz kaşıntıları için birebir bir üründür gülsuyu bunuda eklemeden geçmiyim DipNot olsun dedim.Biryerde yazmıyor bu ben keşvettim,alerjiden vs..dolayı göz kaşıntım olduğu dönemlerde pamuğa fıss fısss yapıp gözlerimi çevresini siliyorum 2-3 dakka sonra rahatlıyorum.

Sebamed Göz Kremi
Nemlendirmesi olağan üstü bir krem ,sabahdan sürün geceye kadar nemli göz altları,çok memnundum ama farklı göz kremi arayışımdan olsa gerek başka göz kremi aldım .Ama sadece kuru göz altlarım Nemlensin derseniz alın pişman etmez sizi.Bende herhangi bir olumsuz reaksiyon oluşturmadı.

Glıss Keratinli Saç Maskesi
Hoş kokulu,etkisine hayran kaldığım bir üründü!! Fazla bekletmediğim halde verdiği yumuşacık hisle beni benden aldı ..Tekrar alabilirim gliss ürünlerini seviyorum <3 Tek eksisi kokusu saçta kalmıyor.

Golden Rose Lip Plumper 
Dudak dolgunlaştırıcı bir ürün,yarısına kadar geldim çok dolgnlaşma hissi vermiyor,ama açık nude renklerin üzerine sürdüğümde daha hoş ve dolgun gösteriyor .Tam bitirmedim genede göstereyim dedim tam bittiğindede bitenlerimde gene yer edebilme ihtimali yüksek.

Burt's Bees Bal Özlü Dudak Balmı 
Bende bittimi sırasıyla ardı ardına biter zaten dudak ürünleri :) Buda az kalanlardan ,bir ara kendisini lipbalm yapımında kullanmıştım birazcık kesip okadar,onun dışında kendi emeğimle bitirdim dibine geldim artık.Çok beğendiğimi söyleyemiyeceğim tekrar almam.Kokusunu sevmedim,ağzımada kötü bir tad olarak girip durdu sağolsun :D Kup kuru dudaklarınıza asla çare değil ! ama yumuşak bir etki ve ruj altına iyi bir baz olabilir,bunun için söyleyeceklerim bu kadar.

 Rapunzel Kömür Özlü Saç Bakımı 
Ayrı bir yazıda detayıyla uzunca bahsetmiştim ,tıkkk tıkkk ^-^

Beemy Honey Yüz Temizleme Jeli
Doğal bir ürün,yumuşatıcı etkisi olduğu cildi kurutmadan temizlediğini söylüyor.Çokta doğru,evet aynen öyle ama ben temizlik hissini alamadım üründen malesef,cildimi gıcır gıcır yapan ürünleri daha çok tercih ediyorum.Belki sizin cildiniz için idealdir denemekte fayda var.Kokusu çok güzeldi ! 

 Neutrogena Ayak Kremi
El kremleri güzel oluyor birde ayak yapalım dedik :) Yapısı aynı Vazelinler gibi beyazımsı;çok güzel bir yumuşaklık verdi ,(kuru yerleri yumuşatmayı iyi biliyor ) memnun kaldım ama biraz çabuk bitti :( 75 mldi uzun süre tadını çıkaramadım yani.Tekrar alabilirim şuanda lapitak kullanıyorum oda çok güzel.


Ve bir adet pudra süngeri vee biodermanın katı göz altı kapatıcısı doğru çöpeee (:

Ee.. bu aradada çeşitli testerlar bitirmeyi ihmal etmedim;
( İçlerinden merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz...)





ڪےevgilerimle 


Bana hertürlü ulaşabiliceğiniz adresler;

kzmtkkokos@gmail.com 
&
&







10 yorum:

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Tatlım ne cok bir sey bitirmişsin. Bu arada Bioderma'nın goz altı kapatıcısı yok tatlım. O cope giden sey kızarıklıkları kapatan aynı zamanda iyileşmesini saglayan gunes koruyucu :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

:)) Napıyım cahillik işte balım bilemedim yani,ama göz altı yerine yüz için kullandım,bölgesel kullanmıştım zaten tam bitiremedim sevmedim doooğru çöpe dedim...

Poine Pa dedi ki...

Bende aynı cümleyi kuracaktım " Ne çok şey bitirmişsin" Alışveriş vaktin gelmiş :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Kur tatlım nolacak :) Yok diyetteyim ihtiyaç dışı birşey alamıyacağım birsüre daha :)

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

baya bişi bitirmişsin canım afferin:))
yarın ben de gireceğim bitenleri, epeyce oldu,ama hiç makyaj malzemesi yok:)

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

bu arada Oriflame karın için olan satış blogumda var bir göz at istersen

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Hihih sağolasın ablacım eksik olma :) olur olur zamanla bitiyorlar ama hergün kullanmak lazım,azim edip :(
Burada var satanlarda ben üşenipte gidemedim daha kendilerine ..

makyajhanesi dedi ki...

vallahi canım ürün bitirmme konusunda üzerine tanımıyorum :))))) şu niveanın göz alı kapatıcısını ilk kez sende gördüm merak da ettim ama ben görrene kadar Türkiyeden gitmiş bile :)

Ece Yıldız dedi ki...

Gliss'in keratinli saç maskesinden bi kaç kutu bitirdim gerçekten olağanüstü yumuşatıyodu banyoda saçlarımı. Ben pek beklemeyi sevmem maskelerde. Bekletmeme gerek kalmıyordum. Garnier 3'ü 1 aradayı bende kullanıyorum bi 5 aydır haftada 3 gün çeyreği anca geldim. Bir daha kesin alırım diyordum ama almam :))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Makyaj H.
ahah bende senin üzerine kimseyi tanımadım canım :-p :))) Seneler önce evvel zaman önceden beri benimle,hala olmaması çok üzücü :(

&

Ece
dimiii mikemmel !! Hahah maske hakkında aynısını demiştim ya bitsede tekrar alsam diye,gelgörki birdaha yüzüne bakmam ! :)