7 Ekim 2013 Pazartesi

●-●-●Göz Makyajım&Make up -4-●-●-●





Bugünde bu malzemeleri kullanarak makyajımı yaptım,kırmızı ruj makyajımı beğenecekmisiniz bakalım!

Kıehl's bb krem,bütün yüzüme sürdüm ve uyguladım.
Rival de loop:Concealerı göz altlarıma ve kaş altlarıma uyguladım.Göz altlarıma uyguladımki daha aydınlık ve hafif morluklar kapansın diye.Kaş altına uygulama sebebim daha aydınlık ve pürüssüz görüntü sağlaması.
Modalıner:Bu markayı duydunuzmu bilmiyorum ama duyun :D incecik fırçasıyla çok güzel bir eyelıner çekiliyor.
Cecile:MAt kırmızı bu güzel ruju sürüverdim .
Maybelline:Takma kirpik etkili rimellerimide tek kat olarak kirpiklerime uyguladım.


Resimdeki göz kapağımdaki parlamada far bazının parlamasıdır,hafif renkte far sürücektim sonradan vazgeçtim kaldı öyle :D



Kirpiklerim baya karışık çıkmış burda üzgünüm:( 
Kirpik kıvırmayıda bayadır kullanmıyorum,sanırım artık kullanmam gerekecek (:
Halbuki takma kirpik etkili rimelimi sürmüştüm etkisi zatn inanılmaz süper !

Kuyruklu bir eyeline çekmeyi çok istedim ama yine 
evden çıkıcakken aceleye geldi 
ve elime yüzüme bulaştırdım :/ kısacası yapamadım en basitine kaçıp 
hemencecik ince uçlu eyelinerımla çekiverdim.




İşte benim kırmızı rujumla oluşturduğum makyajım budur ! 

Genelde görüldüğü üzerede,kırmızı ruj sürüceksem abartmadan yapıyorum.

Her ne kadar annem ''aa,azcık silsene fazla kaçmış bu ruj'' desede silmiyorum:) 

Minyon yapımdan dolayı kadın haklı ,yaşımı büyük gösteriyor diye ama napıyım ben 30 yaşınada gelsem böyle kalıcam ,oyüzden istediğim gibi kedime yakışır makyajlar yapıyorum :-)


Umarım fikir verebilmişimdir sizlerede,beğenmişsinizdir,çünkü bu ton bir ruj sürülecekse mutlaka gözler geri planda kalmalı !göz makyajı abartılmamalıdır,yinede ben yapıcam dersenizde siz bilirsiniz tabiki ,benimkisi sadece tavsiye.



Sevgiler

17 yorum:

  1. Kiehl's bb krem cilde çok güzel bir aydınlık ve doğallık katıyor. Ben çok seviyorum. Senin cildine de çok güzel gitmiş:)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım ilk defa seni gördüm fotoğraf koydun. Yanılıyor da olabilirim. Düşündüğümden çok daha güzelmişsin!:)

    YanıtlaSil
  3. kirpikler maşallah uzun uzun :)

    YanıtlaSil
  4. Çok masum bir güzelliğin var maşallah kırmızın ruj çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. Kırmızı rujuna bayıldım veee çok yakışmış sana:))

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı ruj gayette olmuş bence silme :))

    YanıtlaSil
  7. Kihels bb krem merak ettikleirm arasında iyi oldu teninde görmek :)

    YanıtlaSil
  8. Kırmızı ruj çoook yakıştı.Ayrıca ACAYIP güzelsın!Maşallah!

    YanıtlaSil
  9. Merve Boluğur sandım seni bi an :) sonra baktım benim kuzum ondan kat be kat daha güzeeel <3 Maşallah kirpiklerine tü tü tüü sana da nazar değmesin ^,^

    YanıtlaSil
  10. Ruja bayıldım cnm çok yakışmış sana:)

    YanıtlaSil
  11. canım beyaz tenini yerim senin !!
    Çok güzel olmus makyajın ,kırmızının bu tonlarıda hakıkaten sana yakısıyor,kıskanılasıı :)

    YanıtlaSil
  12. Ruj harika olmuşşş, çok yakışmış kuzum!! Güzelliğin yeter, ellerine sağlık ♥♥

    YanıtlaSil
  13. ●-● Zuhal ●-●
    Her ne kadar resimde ışıktan hafif pembiş bir yüzmüş gibi çıksada verdiği görüntü harika cidden.Sağool canım.çook.sende güle güle kullan.

    ●-● Ezgi ●-●
    Yok bebeyim göz makyajım adlı 4.makyajım bundan önceki 2 resimdede var yüzüm =-) oy oy öperim seni çok !! çook teşekkür ederim ezgicimm o senin içinin güzel görüşü <3<3

    ●-● Paris ●-●
    Yeea karışık çıkmış kıvırsaydım iyiydi tabe ama uzun genede işte idare ediyoz böyle =) Muuuaahh !!

    ●-● Ebru ●-●
    Çok mersi ebrucumm,yakıştırmana çok sevindim çok sağol :-**

    ●-● Bahçem ●-●
    Kujum beğenmene sevindiiim,teşekkürleeğ <3

    ●-● Audrey ●-●
    Çok teşekkürler irem abloşum,bende silmiyorum zaten kim ne derse desin demi :-D

    ●-● Sena ●-●
    Bende çok istiyordum canım,çekilişten geldi zaten yoksa çook pahalı alamazdım bile :-)

    ●-● MS ●-●
    Aaay amanın,çok teşkür ettim bibiyim ya,çokta naziksin..şımardım baak :-}

    ●-● Ceyda ●-●
    Hihih,kendisini çok beğenmem ama onun tenindede kırmızı güzel duruyor,Aminn... değmesin valla kız çok kötü oluyor sonra :(Teşekkürler meleğiim !! öperim yeriimm ..!!

    ●-● Fuch ●-●
    Bende bayılıyorum,sene almalısın kesinlikle yakışcağına eminim,teşekkürleeeer dadluum <3<3

    ●-● Merve ●-●
    Mervem gene en sonlardasın yorumlarda :D Yii yawruumm bende seni yeyiiim sonra :D Bak bak seen,kıskanmasın kimse amağ kızarım lan,sanada yakışır hem kuzumm ,güzel yorumun içün çok teşekkür ederiiiiiim!! Muuuucuuukkkkkkkxxx (-:

    ●-● Buse ●-●
    Beğendinmi kujummm,öptüm senide en vanilyalı kokusundan =}}} Gene şımartcan bak fena olcak sonra hee,gelde kendine yaptığın güzel makyajlarından banada yap bebeyiiim!!
    Öpücüüük (:
    ♥-♥

    YanıtlaSil
  14. Wuuuwwwwww yakismis balım cok guzel olmuşsun. Kirmizi candir beyaa can can:)))

    YanıtlaSil
  15. wuuu huu yuppii yaa sonunda glosslardan başka bir yazı ve bomba makyaj.bence yüzünü yarılama o güzelliği esirgeme bizden

    YanıtlaSil
  16. İnsan bu kadar da güzel olmaz ki ya içim açıldı güzel yüzünü görünce canım benim♥ Muuuah!

    YanıtlaSil
  17. ●-● Makyajlı ●-●
    0ooooooy ablacım,teşekkürleğ çok,evet baya caaan :D

    ●-● Aysel ●-●
    Hihih ama ama seni üzmiyim ama ben rujlara devam ediciğim gene <3 Çok çook tenk you canım yarılıyorum çünkü net ortamına güvenmediğim için kuzum millet poposunu başını bile koyuyor, karşıyım onlarada :-D

    ●-● Nilgün ●-●
    Hey yarappim bak yaaa !! Sende güzelsin kuşum benim yerim seni kalbimiz güzel olsun beeh,iltifatını yeyiim <3<3
    Mucuuuuuuuukxxx <<<

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁